Afwezig Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen Allemaal, Geen tijd om een ontbijtje voor te bereiden. Dagpact: WillemW 20 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Mmmmm het is al 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen Willem... Geen tijd voor een ontbijtje??? En ook vandaag niet in het heden leven??? Pfff. Eerst dan maar even de gordijnen open trekken. Koffie en thee zetten. En de tafel dekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen Willem, gelukkig gaan we vandaag maar 1 jaar terug in de tijd Mark had er gisteren 1000 jaar van gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen Yvonne, heerlijk vandaag ontbijt van jouw en ook nog eens je overheerlijke koffie erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goeie morgen Aicha, ja, we beginnen maar met rustig een bakje koffie he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goede morgen Dagpact: WillemW Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Nou Yvonne rustig aan doen zit er niet in vandaag. Ben druk met van alles en nog wat maar het schiet niet erg op. Begin aan van alles maar maak niets af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Morgen Sowhat er gaat niets boven de koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen Sowhat, koffie zat hier hoor.. Zie trouwens dat de koffiepot leeg is... heb de koffie in een warmhoudkan overgegoten Hier ook een volle dag weer Aicha, maar de start moet bij mij rustig aan. Lijstje maken van wat ik moet doen, dan een rondje hond en dan aan de slag. Dat werkt het beste bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Las zojuist de wederwaardigheden van Jaap. Moet niet makkelijk zijn allemaal Jaap. Als ik het goed begrijp heb je inderdaad het aanbod van kort geleden aangenomen voor die baan. En nu al dit soort verwikkelingen.... pfff.f Probeer het toch maar gewoon naast je neer te leggen, dit zijn dingen waar jij geen invloed op hebt volgens mij. Maar niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 goedemorgen dagpact: willemw albert miranda Asje fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goeiemorgen frummers, lang geleden dat ik bij de vroege vogels hoor, (voor mijn doen dus vroeg). Vanmorgen volleyen met Kerstviering na. Een Kerstmand vol kadootjes voor de trainster dtol enkrans met koffie toe. En ik proef amper wat, toch zonde. Nou ja, word ik ook maar eens matig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Asje, je gaat goed! :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 klinkt goed Jane... wel jammer dat je smaak even weg is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Nou Von, normaal ga ik dan juist meer eten, dan wil ik proeven en kompenseren. Dit keer gebruik ik het om mijn snoepgedrag te doorbreken en juist in dec. is dat een uitdaging. Dan is die verkoudheid toch ergens goed voor. En ik ben verder niet ziek gelukkig. laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Yvonne, ik ga je raad maar eens opvolgen en een doe-lijstje maken en die ook punt voor punt afhandelen voor ik intussen weer aan wat anders begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Veel plezier vandaag Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Ik zet er ook altijd tijden bij Aicha... en neem ze dan ruim... weet ik zeker dat ik het lijstje af kan krijgen, anders werkt het zo ontmoedigend 20 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Zo, hier genoeg geluierd... Lijstje is klaar. Het is inmiddels licht geworden, tijd voor rondje hond en dan aan de slag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Volgens mij is gisteravond nog even op het forum geweest Joop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Om precies te zijn: om acht over half elf volgens de gegevens... Effe zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Om tien over tien gisteravond heeft ze haar laatste berichtje geplaatst zie ik . Misschien vandaag al geen school meer voor de kinderen en zelf ook vrij, geen wekker gezet of zoiets? Ik weet het niet Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik maak me (tegen mijn aard in) wat zorgen. Goede dag Zit het waarschijnlijk toch in je aard om je wat zorgen te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jij ook een goedemorgen Koh. En nu ga ik er echt vandoor... plicht roept.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden