blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Vandaag dag 5 Afgelopen dagen mijn ochtendkoffie vervangen door een bak thee, maar ik mis mijn koffie toch teveel zo in de ochtend. Die verslaving pak ik later wel aan. Gelukkig geen extra trek in een peuk bij mijn koffie in vergelijking bij mijn thee. Dus koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Succes lui, het gaat goed zo. En Blondie, als jij lekker een bakje koffie wilt... doen!!!. Als je straks van de ergste trek af bent en niet meer alles associeert met een peuk stap je denk ik vrij gemakkelijk weer op thee over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Als ik het goed begrijp gaat iedereen nog vlg. plan. Mooi. ( Er kan gescrolled worden indien gewenst) Zo omstreeks etenstijd werd het wat lastig, maar goed te doen. Helaas is er steeds erg weinig (voor mij) op TV en ik ben ook niet in een lees mode (ook een verslaving), dus om mezelf wat af te leiden ga ik dan naar mijn (slaap)kamertje en zet de pc aan. Eerst kijken of er post is, dan hier een tijdje lezen e.d. en toen bedacht ik dat ik eigenlijk toch wel naar de Western Dessert in Egypte kon gaan met de kerst en jaarwisseling. Het was vast niet meer zo gevaarlijk en ik heb daar een hartsvriendin, zij heeft mij zo benoemd, de eigenaresse van een resort daar en ze organiseert ook allerlei soorten tochten. Ze is 2 mnd. geleden teruggegaan. Naar haar website gekeken, daar was niets veranderd sinds ik hem "geredigeerd" heb, 3 jaar geleden. Als ik 1 x iets in mijn hoofd heb, ga ik er mee door. Zou dat ook iets met verslavingsgevoeligheid te maken hebben? Dat tegen beter weten in doorgaan? Om 00.30 uur, had ik een vlucht uitgezocht en was ook al een eind met het vinden van een hotel bij de luchthaven omdat die vlucht op een ongelukkige tijd aan komt. Vanaf Caïro is het nog 5 uur rijden door de woestijn. Toen bedacht ik dat het toch wel een goed idee was om eens naar het reisadvies van BUZA te kijken. Ik heb daar een abonnement op, maar al een tijdje geen nieuws ontvangen. En ja hoor...........helemaal genezen : een Kroaat onderweg van Baharia (waar ik dus heen wilde) naar Caïro, ontvoerd en gedood een bus met Mexicaanse toeristen in hetzelfde gebied gebombardeerd (per ongeluk) door de Egyptische luchtmacht, 10 doden en veel gewonden. En zo nog het één en ander. Misschien dus toch maar naar Malta, maar ja, daar komen nu overstromingen aan....... Ik wil de winter breken en ook de feestdagen en mijn verjaardag liever niet thuis zijn, heb nog steeds het idee dat iedereen gelukkig met familie onder de kerstboom zit. Er is een singlesreis naar Malta met in de 1e week 4 excursies en een gala kerstdiner en als je nog een week blijft, is er niets, behalve een bushalte voor de deur en een galadiner met Oud en Nieuw. Ik heb een mailtje gestuurd en weet nu dat er nog maar 4 personen, vrouwen van bepaalde leeftijd hebben geboekt. Is dat gezellig? Is dat een groepsreis? Is dat leuk? Wat voor weer zal het zijn? Boeken genoeg meenemen en het komt goed? Het hotel ligt aan zee en heeft een zwembad e.d., want 4*. Het is niet duur halfpension (buffet). Kan niet al te lang meer wachten i.v.m. de tickets die de reisorg. terug geeft indien niet geboekt. Hier zijn ook mensen die tegen de feestdagen op zien. Misschien iemand zin om mee te gaan? Zo, de trek uitgezeten door even wat anders aan mijn hoofd, namelijk bovenstaande neer te zetten. Tevens wat orde in hoofd. Morgen boodschappen doen en naar de bieb, dus gevaarlijk. Had lang geen boeken meer geleend, want er blijkt nu een max. op te staan en dat had ik bijna bereikt. Mag er nog 12, dus dat is dan nu mooi de tijd om mijn gedachten op iets anders te focussen, want als ik een goed boek heb, hoor en zie ik niets anders meer. Dag 3 gered, maar morgen kom ik in de verleiding, vanwege de supermarkt in de "" stad". Ook voor wijn trouwens en het is bekend, van wijn wordt je minder standvastig, dus dubbel gevaarlijk. Niet dat ik een stopper ben. Maar nu even niets lijkt me wel een goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Moeilijk dag vandaag. Vanmorgen meer gerookt, dus nu kalm aan doen om niet over de aantal klaar gelegde sigaretten te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Dag 5 zit er weer bijna op. Geen puf meer om de deur uit te gaan, dus in the pocket! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 MG. Ik vrees dat het weekend lastiger gaat worden. Doordeweeks druk met werk dus vaak geen echte tijd om aan roken te denken. Weekend rustiger, dus plan gemaakt om morgen met zoon naar een open dag te gaan voor een ICT-opleiding. Zondag ook maar wat verzinnen... Al zou het ook wel goed zijn om mijn rust eens te pakken. Slaap slecht, net als bij voorgaande pogingen dus ben een beetje op/gebroken. Balans zien te vinden hierin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik heb het weer gered vandaag. Scheelde dat ik vanavond een tijd aan de telefoon heb gehangen. Nu zo nog een vriendinnetje naar huis brengen van kindlief. Morgen weer een dag, ik ben blij met het minderen. Het bewust worden wanneer ik een sigaret op steek. Nu nadenken, kan ik nog even wachten? Zoveel gewoonte sigaretten, die er eerst maar eens af en het gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 En weer een nieuwe dag. Blondie, hoop dat de open dag behalve een goed voorbehoedsmiddel tegen het roken ook nog eens gewoon leuk/interessant zal zijn... Leentje ook heel veel succes weer. En natuurlijk ook Sowhat, Joann, Lidia, Pinkman en Aakie... Zet um op jongens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Bel een vriend Loop met de hond Brei een sjaal Ga je nagels vijlen Ren een rondje om het huis Drink een fles water Ga schoonmaken Zet muziek op en doe een dansje Stamp op de grond Kleur in een kleurboek Naai, punnik, klos kant Verf je muur opnieuw Koop een Linda, VT Wonen of gewoon de Privé Lees de krant of een boek Wandel door het bos Ga heel hard gillen Maar rook niet! erik en Leentje71 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Denk dat ik mijn aantal vandaag niet eens op krijg. Hoeft ook niet natuurlijk Mijn Gerrit heb jij ook gerookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Oké, dat is beter werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goedemorgen. Opgerookt wat je mocht roken Sowhat? Dat mag ook! Maandag weer wat minder hé? Oh dat is morgen al. Gewoon een kwestie van nog iets langer rekken, het gaat ons wel lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Vandaag nog door zien te komen en dan heb ik mijn eerste week weer in the pocket. Zolang ik bezig blijf, gaat het mij vrij gemakkelijk af. Alleen de avonden dan, zittend op de bank. Misschien tijd om mijn sporten wat intensiever op te pakken. Laat de dag maar beginnen... Leentje71 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Goed hoor Blondie! Gewoon door gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Gaat bij jou ook voorspoedig Leentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Gisteren dus geen sigaretten gekocht, dat ging best, maar toen ik na 2 uur thuis kwam en de boodschappen uitgepakt had, miste ik het rookmoment dat ik dan altijd had, toch wel even heftig. Pavlov reactie. Gelukkig had ik boeken en lekkere dingetjes en ja, ook een fles wijn om me af te leiden. Nu weer over tot de orde v.d. week en morgen maar weer eens wegen. Tot nu toe gaat dat goed, maar moet het wel in de gaten houden. Blondie, als jij nu een week vol hebt, dan heb ik dat overmorgen, als ik mij niet vergis. En niet rook natuurlijk, maar dat gaat wel lukken, ik voel het gewoon. Ervaring hè? Zo wel met falen als met winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Nieuwe week, vandaag beginnen met 20% eraf, in mijn geval 3 sigaretten minder. We gaan er weer voor. Succes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Goedemorgen luitjes, Gaat goed hier he? Leentje tikkie terug weer qua hoeveelheid, Sowhat ook? Aakie en Joann een volle maand!!! hartstikke goed... En dat opsnuiven van de verse rook van een ander? Doe ik nog steeds wel eens en vind het ook nog steeds lekker. Tis alleen niet meer dwangmatig en dat was het wel toen ik nog maar kort gestopt was. ... Blondie ook een week weer. Kweenie, maar zou het helpen om te gaan breien of haken of zo Blondie, kun je lekker op de bank zitten en heb je toch wat omhanden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Haken en breien heb ik echt niet het geduld voor Yvon, maar lief dat je meedenkt. Weer een dag eraanvast gehaakt, dat dan wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Vandaag drie eraf, kostte toch wel moeite moet ik zeggen. Maar het is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Als ik het goed begrijp is er nog niemand afgehaakt? Ik kan ook weer een dag bij tellen. Kon alleen vannacht niet slapen, weet niet waarom Sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Gaat goed hier dus. Mooi. In het verleden schilderde je Blondie. Misschien iets met een schetsboek en potloden voor als je op de bank zit? En anders maar wennen aan het duimen draaien blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 En we plakken er nog maar een dag tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Goedemorgen, succes vandaag maar weer allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hahahaha, ik heb vaak niet zoveel geduld Aakie, mik dan gewoon een scheut koud water in de sterke thee.... Inderdaad stilletjes hier. Misschien een heel goed teken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden