Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Wat mij helpt: - een avondwandeling - luide muziek - een warm bad - huilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ga lekker slapen Nancy, dat is beter dan je rot voelen en het helpt ook nog eens, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Hey wijfie, mijn eerste dag was heel goed. Ik voelde me echt welkom, en het werk boeit me. Veel beter dan mijn vorige job. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 (bewerkt) .....weggehaald wegens evt. herkenning 18 december 2013 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ja, Arjan, ik ga maar slapen, ben zoooo ongelooflijk moe, al weken. Sorry voor mijn klagen, maar echt... na 14 maanden lonkt de wijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 19?? Jezus Christus. Kan je niks delegeren nu je full-time werkt? Poetsvrouw of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ja, Arjan, ik ga maar slapen, ben zoooo ongelooflijk moe, al weken. Sorry voor mijn klagen, maar echt... na 14 maanden lonkt de wijn.. Als het goed is heb jij bijna vakantie. Niets plannen, maar bijslapen en loskomen. Ik snap het helemaal. Ik heb twee kleintjes rondlopen en ik word helemaal zenuwachtig als ik me bedenk wat er gaat gebeuren als het er opeens 31 zouden zijn. Als dan meer dan de helft nog eens onder de 'rugzakjes' zou vallen... Ik hoop dat jouw school snel inziet dat het zo niet goed gaat met je. Klagen mag hier, daar is een forum voor. Lekker teruglonken en doodleuk water drinken is ook leuk, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 JC , inderdaad. Nee, in Nederland is het geld op, niks steun meer in het basisonderwijs. Ja, steun van vrijwillige ouders...ben daar blij mee, maar daarmee red ik het niet. Nou ja, het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 (bewerkt) Dank je Sowhat, Arjan en Jen! ......weggehaald wegens evt. herkenning 18 december 2013 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Nou poeh hee...voor mijn doen weer veel aanwezig geweest hier, sorry! Voel me wel opgelucht nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 je hoeft niet altijd sorry te zeggen voor het "klagen". We zitten hier om naar elkaar te luisteren toch? Tja, de mythe van het onderwijs als job voor "luie" mensen. Ik geloof daar niet in zenne. Maar goed, mijn pa stond in het onderwijs, dus ik ken het een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Wat een heftige baan Nancy, misschien kan je jezelf een poosje ziek melden dan ziet iedereen meteen hoeveel werk jij verzet. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling, zulke lange dagen en zoveel "probleem" kinderen in 1 groep. Zelfs al doe jij je uiterste best dan is het nooit goed genoeg omdat dat gewoon niet kan in deze situatie. Fijn Jen dat je baan bevalt en je man weer een meer in orde lijkt. Ik ga naar bed, heb weer niet gedronken, het gaat goed tot nu toe! Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Dat is waar; zoveel heb je niet aan die vakanties. Even geen kindergespuis, dat is misschien wel prettig voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ik laaf me zo nog even aan mijn laatste verslaving en dan ga ik slapen. Grote Baas houdt zich bezig met een zielige vriendin en de stilte in huis is oorverdovend. Daar ga ik maar eens fijn gebruik van maken. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Dank jullie wel allemaal! Fijn dit! zucht..ik zoek nu ook mijn kussentje op, morgen weer een nieuwe dag. Slaap ze allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Droom zacht, Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Dank je Wijfie en Jen! Lief van jullie! Slaap ze.......en alle andere forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Sowhat -hartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 de schoolbel slaap lekker Nance en de rest in neem mn boek mee en een pak tissues hatsjoeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Trijsje, mijn geheugen nam niets op, maar de automatische piloot werkte wel. Voel me nog steeds wat onwezenlijk en heb een band om mijn hoofd. Ik ga een rondreis maken met 13 anderen die ik niet ken. Ik heb hier maanden geleden voorgesteld met wat mensen van hier ergens naar toe te gaan met de feestdagen, maar geen reacties mogen ontvangen. Hier hou ik niets van over, wel van mijn (dubbele) polsbreuk, ik kan niet goed een vuist maken en mijn vingers staan scheef en krom. Daarom sla ik vaak de toets mis en verbeter het soms, maar soms ook niet, werkt nl heel vertragend. Hoop dat jullie daar begrip voor hebben in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 (bewerkt) Jopie, Ik moest koken en eten en om 9 uur kwam er iemand om mij pc zijn kuren af te leren. Ik heb pas 3 dagen later, in het weekend gedronken, denk de laatste wijn voor de reis. 18 december 2013 bewerkt door lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Arjen, ik douche altijd lauw, hoe weet jij dat trouwens? Van die trigger, niet dat ik heet of koud douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Jen wat fijn dat je de baan hebt gekregen en dat je hem nog leuk vind ook. Dat worden geen nachtelijke sessies meer, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Lidia, op de een of andere manier ben ik graag "knus" thuis tijdens de feesten. Op reis gaan zou voor mij escapisme zijn. Dit jaar wordt het wel moeilijk, gezien ik nog niet weet of mijn partner thuis zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Hihi, ben nog klaarwakker Lidia. Erg he? Ik ben vindende of zoiets, en vier dat. Hoop dat het niet zweverig klinkt, want dat is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden