Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 December


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Ja, Arjan, ik ga maar slapen, ben zoooo

ongelooflijk moe, al weken.

Sorry voor mijn klagen, maar echt...

na 14 maanden lonkt de wijn..

Als het goed is heb jij bijna vakantie. Niets plannen, maar bijslapen en loskomen. Ik snap het helemaal. Ik heb twee kleintjes rondlopen en ik word helemaal zenuwachtig als ik me bedenk wat er gaat gebeuren als het er opeens 31 zouden zijn. Als dan meer dan de helft nog eens onder de 'rugzakjes' zou vallen...

Ik hoop dat jouw school snel inziet dat het zo niet goed gaat met je. 

 

Klagen mag hier, daar is een forum voor. Lekker teruglonken en doodleuk water drinken is ook leuk, trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet altijd sorry te zeggen voor het "klagen".  We zitten hier om naar elkaar te luisteren toch? 

 

Tja, de mythe van het onderwijs als job voor "luie" mensen. Ik geloof daar niet in zenne. Maar goed, mijn pa stond in het onderwijs, dus ik ken het een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heftige baan Nancy, misschien kan je jezelf een poosje ziek melden dan ziet iedereen meteen hoeveel werk jij verzet.

Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling, zulke lange dagen en zoveel "probleem" kinderen in 1 groep.

Zelfs al doe jij je uiterste best dan is het nooit goed genoeg omdat dat gewoon niet kan in deze situatie.

 

Fijn Jen dat je baan bevalt en je man weer een meer in orde lijkt.

 

Ik ga naar bed, heb weer niet gedronken, het gaat goed tot nu toe!

Welterusten en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trijsje,

mijn geheugen nam niets op, maar de automatische piloot werkte wel. Voel me nog steeds wat onwezenlijk en heb een band om mijn hoofd.

Ik ga een rondreis maken met 13 anderen die ik niet ken.

Ik heb hier maanden geleden voorgesteld met wat mensen van hier ergens naar toe te gaan met de feestdagen, maar geen reacties mogen ontvangen.

Hier hou ik niets van over, wel van mijn (dubbele)  polsbreuk, ik kan niet goed een vuist maken en mijn vingers staan scheef en krom.

Daarom sla ik vaak de toets mis en verbeter het soms, maar soms ook niet, werkt nl heel vertragend.

Hoop dat jullie daar begrip voor hebben in de toekomst.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...