lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 anijsmelk op bijgelezen gauw naar bed truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Trusten Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Dank je Ludwig, ben aan het lezen... Ik las ooit een boekje van Kierkegaard. Maar 't is lang geleden. Het ging over zijn geloof... Moet hier nog ergens staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hi Sowhat. Hardleers je gaat lekker hè. Toch niet zo hardleers. Hou vast. In het begin had ik het ook 'nogal' moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik kom even zeuren. Moest nog laat met de auto rijden, dus ben klaarwakker. Mijn ritme moet dringend terug in orde raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Waar bij? bij het afkicken. ik viel gewoon op de bank in slaap....bizar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden