Afwezig Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Een hele goedemorgen! DAGPACT Albert voyager Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Morge, vandaag maar weer eens op pad met de trein.. dit keer maar 4 uurtjes. Dus klapjap mee en Mark vermaakt zich wel! Fijne frisse dag iedereen! 11 december 2013 bewerkt door mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Nientje en Kameleon van harte meiden en nog heel veel jaren in goeie gezondheid. :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :lips: :lips: :heart: :heart: 11 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Die knuffel kun je houden Luchtballonnnen haha succes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Vreselijk bedankt allen voor de meest opbeurende woorden Ik ben eeuwig dankbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hey hots, ik zal je missen. Hou je goed he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Je bent niet je broeders hoeder, zei iemand me onlangs. Is het een teken van arrogantie soms, als je iemand probeert te helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Pff, ik ben zo ziek als een hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Tsja hots, da's me ook wat. Ik hoop dan maar dat je mijn korte pb nog kunt lezen. Wie weet waar het goed voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 DAGPACT Albert voyagerWillemmiranda Hardleers goedemorgen, Gefeliciteerd voor de jarigen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 oei bijna vergeten. Gefeliciteerd VM en kameleon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 goedesmorgens frummers vandaag weer te fietsen het weer is er weer goed voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Nien en kameleon, van harte... ik hoop dat jullie allebei een fijne verjaardag hebt. Ik vind deze slingers zo leuk, dus ik kloon ze maar even. VMmeke en kamé heb een heerlijke verjaardag meiden! Nou, er rust patent op die slingers blijkbaar, dus toch zelf maar even wat in elkaar flansen en straks eens kijken of ik ze zelf kan bestellen. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: 11 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hots, het lijkt dat je klem zit. Ik weet ook nooit goed hoe te reageren op jouw wisselende postings. Ik krijg een heel triest gevoel van eenzaamheid over me nu ik lees hoe je worstelt. Een tijdelijke ban, wat gaat dat doen met jou? En wat gebeurt er erna? Is er dan iets anders? Ik hoop dat er zich iemand om je bekommert in je echte leven daar. Er moet iets gebeuren Hots anders ga je naar de verdommenis op een hele nare manier ben ik bang. Kracht, moed en wijsheid voor jou Hots en een beetje meer eigenliefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 VM, kameleon, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 leuk Dylan, ik zal eens in de zandbak gaan spelen vanmiddag fijne dag frummers en een goede dag voor hen die het (nog) niet fijn kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hots sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Tsjongejonge Moet je horen wie het zegt! Brekende klompen en de bek niet open Helende helium! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Weg zeker wie de schoen past gaat er er als een haas vandoor! Doehoeg! Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik vind de slinger van Dylan leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Pa, te klussen Wat mot dat mot Ook ik er van tussen... tot ooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 gotzijdank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Als ik vandaag weg ben, dan is het omdat ik op de wc logeer. - too much information, ik weet het - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 hahahahaha.... Beterschap! Goed uitzieken! Niet te snel weer alles doen Dan zit je er zo weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden