Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) Ik quote maar raak Alles is al eens gezegd kennelijk Maakt niet uit Elke dag is het weer ok er te zijn (uiteindelijk) Flits van jopie door de bossen zonder tabak, met zichzelf 10 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 In nood komt men te weten dat men de verkeerde vrienden heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ach ja, die jops. Rare vrouw, maar wel intrigerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Soms wel Jen men kan zich ook vergissen Maar das dan ook OK Ik vind zulks niet raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ik vind zulks pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) Dat kan ook Weet je weer wat jezelf waard bent, Kirk Sowieso wel toch... 10 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Mijn mislukte link was overigens voor jou Kirky. Niet origineel maar ach, ik ben dan ook de clichévrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) effe.. Maar ik "geloof" niet zo in "foute" vrienden Dus echt pijn... Ik herinner me de openheid Da's wat telt voor mij Das waar ik van geniet Hoe spijtig soms ook Go your' own way 10 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Tja, wat zijn foute vrienden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 ik ga ook mijn eigen weg, richting bed. droog en tevreden tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Er zijn vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ik zal mijn wekker zetten mijn vader komt morgen helpen met nog wat klusjes... samen eten, wel gezellig Daarna weer naar huis Vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 ik denk dat foute vrienden ook zoekende zijn fout voor jou zijn ze als je mee verdwaalt your own way the best to bed for now nighty night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 klussers zijn altijd goede vrienden Mai/Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Die laten je verdwalen als nodig Maar zijn er wel opdat ze weten dat je weet Night jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Slaap lekker jongens, ik meld me zoals het hoort nog even alcoholvrij, maar met een klotsbuik vol tonic en holy soda af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 je hebt me door Jane, ik mis praktisch ingestelde vrienden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Spijker op de kop, jen! Zijn altijd ergens... Mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 En deze mens heeft veel behoefte aan zeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Mee verdwalen TE veel t-shirts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Mag Jen! Zeik erop los! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ik wil een poetsvrouw, een kok en een tuinman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Had er één a housekeeper Maar die wou alles bepalen Dus je mist een toevoeging Dan doe ik het liever zelf. Love joe jen kom wel goe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden