Kate Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Woeps! Proficiat Jen! Heb je er zin in? Of ook moeilijk nu, met je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Het is veel te vroeg Kate. Ik wilde eigenlijk pas in januari beginnen, maar dat was duidelijk geen optie. Eigenlijk wilden ze dat ik gisteren al begon, 'k heb het nog zo weten te draaien dat ik een week uitstel kreeg. Zaak is dat ik die job heel graag wil doen, maar nu... ik hoop dat ik tegen maandag wat opgekalefaterd ben. Ik ben uitgeput, en eten lukt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dan is het toch zaak om ook wat voor jezelf te zorgen. Je kunt ook niet continu op je man passen. Daar is die baan misschien wel goed om. Maar ja, kost ook weer energie. Sterkte en pas goed op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dank je Kate! De controle op drank lukt voorlopig goed, daar ben ik wel trots op. En verder leef ik van dag tot dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hoera, ik heb eindelijk mijn eigen avatar!!! :wine: AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Wat fijn Jen. Ik hoop dat je een beetje rust vindt in je werk. Lidia, jij ook gefeliciteerd, een kinderhand is snel gevuld Ik heb ook iets te vieren. Het hele jeugdzorgtraject lijkt ons met rust te gaan laten. Ik had eigenlijk niet anders verwacht, maar je weet maar nooit met die jongens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Wat en fijn bericht Arjan. Misschien heb je het gevoel dat je iets terug krijgt nu je met je verslaving bezig bent. Proficiat kerel. Jen ik hoop voor je dat je maandag wat uitgerust bent zodat je er tegenaan kan gaan. Lidia leuk hé een eigen avatar, maar je bent geen zacht eitje toch? Nou heb ik Kate weer gemist, jammer maar dan maar zo. Kate deze zijn voor jou. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Tip, Nu, op ned 1 Bureau Jeugdzorg; Onderwerp; Het te vaak onterecht uit huis plaatsen van kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Inderdaad Bol, dat is een mooi kado wat mij betreft. De hele narigheid lekker achter ons kunnen laten en als een normaal functionerend gezin verder gaan, dat lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hoi allemaal rare dag gehad vandaag, maar is toch omgegaan, ben vreselijk moe. Jen gefeliciteerd met je baan, is toch waardevol in deze tijd Ietje beterschap, en waag het niet om te gaan drinken nu je in de arreslee zit ook. fijne avond nog en truste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 We hebben twee gasten. Ik zou me bevoordeelt voelen als jullie je mening gaven.. Ik lees nogal eens mee. En vaak wil ik meepraten. Maar dan lees ik jou pedante wijsheden. En wordt daar zo moe van dat ik het maar laat. * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hoe is het verder met jou Teveel? Lukt het allemaal nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hoi Bolletje, Het gaat best goed hier. Ik ben minderaar maar minder minder dan ik eigenlijk zou willen. Daarom, en omdat ik graag weet hoe het met mijn maatjes van toen gaat, lees ik nogal eens mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 En nu moeten, en willen we, even wat drinken bij de buurtjes. Fijne avond en hou het gematigd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Als het dreigt te mislukken weet je waar we zijn hé Teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Nou niet allemaal beginnen te Hots bashen en dan weer verdwijnen. Laat 'm lekker sarcastisch zijn, zo hoort het. Trusten, eeuwige waarheidsvinders. De nietmeerzoekende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ik mag Hots wel. En als dat niet zo was, zou ik het wellicht niet zeggen. Alles zeggen wat je denkt, 'k vind dat niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hots zegt wat 'm voor de bek komt. Ik mag dat ook, absoluut eerlijk en ontwapenend. Maar ook moeilijk te pruimen. De verteerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 'n Avond Wat gemist? Zal best! Griep is weg Zelfspot nog niet http://youtu.be/JcCOktdsz-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Jij mist nooit wat. Klukkluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Neuh... weinig mamaloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Zelfspot is goed, maar het mag niet leiden tot kapot relativeren. De clichévrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Juist daardoor niet kapot te krijgen er is ruimte zat ook voor het andere Meestal benoem ik één punt tegelijk Houd het voor mij overzichtelijk Net prettig getafeld met de buurman (buuf was weer es de hort op) Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Wie is Hots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Oh die! Die mag ik wel. Kirk, ut zit 'm in de neus he Fijn voor je man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden