Aicha Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Arrenslee ook maar vast besteld: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Arrensleepact: Bol Sowhat Jane Ietjefietje Willem Hardleers Albert Jen Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 jingle bells goh en ik zit naast Aicha, gezellie me zo welkom te voelen is ook een heerlijk kerstidee. hup paardjes hup!!! Jieeehaaahhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Gezellig zo hoor. Mooie kerstboom en arresleeën. Ik krijg er zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Ik zit naar Ap! Misschien zit je op een knoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Aicha, ben je er af gerold in een koortsstuip?Klim maar gauw weer op die (K)Ar, ik heb een lekkere warme kruik voor je onder de fleecy. En nog wat paracetamol als extra lekkers. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Ik heb me ook niet goed genoeg vastgehouden geloof ik. Hier opnieuw, met volgens mij de laatste status correct, tenzij Aicha opgegeven heeft: Bol. Sowhat Jane Arjan Ietjefietje Willem Hardleers Albert Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 ARRENSLEEPACT: Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje Willem Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Arjan, je kunt mij wel weer de schuld geven maar jij hebt Nancy en Jen er weer uitgegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 (bewerkt) xxx 16 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Echt? Sorry... Nu zijn we weer compleet. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Het wordt een beetje krapjes op de slee dus heb ik er nog maar 1 bijbesteld. Heb mijn oude paardje maar voor deze keer geleend om nog een keer voor de koets te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Zo nog wat kerstdecoratie erbij............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Mooi hoor. Misschien hang ik ook nog wel wat ballen in een plant. Aicha en Afwezig reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Laat me nou toch lekker spelen. Ik verveel mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Zoiets Arjan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Precies. Scheelt weer een kerstboom. Ik heb niet zoveel met angiospermen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Als ik jouw avatar zo bekijk heb jij wat met nepenthes Arjan. Laat ik nu ooit ook eens een kleine verzameling gehad hebben. Toen ik een relatie kreeg ging mijn ex ze voeren met leverworst. Dacht dat dat goed voor ze was. Nou dat duurde niet lang voordat ze overleden waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Auw, dat is jammer. De mijne leven van wat ze kunnen vangen en dat gaat goed. In maart kan ik ze snoeien (dat is nodig ook) en ik zal er een paar stekken voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Oh, dat zou ik geweldig vinden. Tja wie voert die dingen nou met stukken leverworst Bij mij deden ze het heel goed hoor met wat ze zelf vingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Tijd voor wat kerstmuziek, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 (bewerkt) Gezien het toenemend aantal Willem's hier op het forum, maar even een kleine toevoeging aan de lijst. ARRENSLEEPACT: Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje WillemW Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda 19 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden