Spring naar bijdragen

Arrensleepact 9-12-2013


bolletje

Aanbevolen berichten

Hier ook alles goed, heb wel moeite met het vinden van een nieuw drankje, cola, sinas, up of vruchtensap hangt me na een paar glazen ook wel de keel uit......Ik drink wel 2,5 liter water/koffie/fris/melk/thee per dag. Dus echt nodig heb ik het niet om er nog wat bij te drinken..........misschien gewoon even wennen aan mijn nieuwe patroon ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder Tips en adviezen staat een draadje 'alternatieve drankjes' met heel veel tips en recepten voor alcholvrije drankjes.

Heb het daar even omhoog gehaald Willem, zodat het draadje weer bovenaan staat.

 

Morgen gaan we er een paar dagen tussenuit, in een hotelletje.

Ik wens jullie alvast een goed uiteinde!

Wij gaan aan het mineraalwater met bubbels en aan de oliebollen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Alles goed hier. Ik ga nog wat oliebollen en appelflappen eten die ik van mijn buurvrouw kreeg.

 

Iedereen een heel goed eerste dag van dit spiksplinternieuwe jaar. Ik ga er het beste van maken en ik denk jullie ook. Geel spijt over het verleden, geen angst voor de toekomst. Gewoon rustig one day at a time.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goede morgen. Leuk dat het voor meer mensen zonder alcohol is gelukt.

Ik lag al om 00.30 uur op bed. dat dan weer wel maar heb niets gedronken en ben daar nu blij mee.

Leerdoel voor volgend jaar is om dan ook nog iets langer goed gehumeurd en met plezier, maar zonder drank door te gaan en dan is het wat mij betreft helemaal geslaagd.

Heb een goed 2014, wens ik voor iedereen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar!

 

We hebben het leuk gehad, ik heb meer oliebollen op dan ooit, voelde me haast een oliebol.

Lekker om 1.00 uur gaan slapen en vanmorgen fruitig weer aangeschoven bij het hotelontbijt.

Dacht ik gisteravond nog aan vasten, het smaakte weer prima :D

 

Mijn goeie voornemens:

1 tijd voor mezelf

2 luieren

3 leuke dingen doen

4 compassie voor mezelf, en dan volgt die voor anderen vanzelf als het goed is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 1 van de velen die jarig is gemaakt op 1 januari, Jane.

Maar lief dat je de moeite nam om me te feliciteren op oudjaarsnacht, zag ik.

Ach, een nieuw jaar vind ik ook altijd wel een nieuw begin, een soort verjaardag.

In plaats van gelukkig nieuwjaar zouden we elkaar ook kunnen feliciteren met de start van een nieuw jaar.

Iedereen jarig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...