Afwezig Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Hier ook alles goed, heb wel moeite met het vinden van een nieuw drankje, cola, sinas, up of vruchtensap hangt me na een paar glazen ook wel de keel uit......Ik drink wel 2,5 liter water/koffie/fris/melk/thee per dag. Dus echt nodig heb ik het niet om er nog wat bij te drinken..........misschien gewoon even wennen aan mijn nieuwe patroon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Onder Tips en adviezen staat een draadje 'alternatieve drankjes' met heel veel tips en recepten voor alcholvrije drankjes. Heb het daar even omhoog gehaald Willem, zodat het draadje weer bovenaan staat. Morgen gaan we er een paar dagen tussenuit, in een hotelletje. Ik wens jullie alvast een goed uiteinde! Wij gaan aan het mineraalwater met bubbels en aan de oliebollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 heb het lekker Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Het gaat goed hier Ietje, ik vul mijn avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 ik zit aan de olieflappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Lekker hoor. Tonic en nootjes hier. Morgen fris weer op. Heerlijk lijkt me dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 een heel gezond, droog en gelukkig 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 hallo droge arreknarren even wakker worden: gelukkig adb 2014!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Jullie ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goedemorgen, Alles goed hier. Ik ga nog wat oliebollen en appelflappen eten die ik van mijn buurvrouw kreeg. Iedereen een heel goed eerste dag van dit spiksplinternieuwe jaar. Ik ga er het beste van maken en ik denk jullie ook. Geel spijt over het verleden, geen angst voor de toekomst. Gewoon rustig one day at a time. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goeie morgen kanjers. Ik hoop dat we allemaal adb. zijn gebleven mensen. Zo het nieuwe jaar in geeft een enorme kick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ook een goede morgen. Leuk dat het voor meer mensen zonder alcohol is gelukt. Ik lag al om 00.30 uur op bed. dat dan weer wel maar heb niets gedronken en ben daar nu blij mee. Leerdoel voor volgend jaar is om dan ook nog iets langer goed gehumeurd en met plezier, maar zonder drank door te gaan en dan is het wat mij betreft helemaal geslaagd. Heb een goed 2014, wens ik voor iedereen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik heb voor het eerst alle bollen de container in gegooid. Ze vielen zwaar tegen en tegen mijn superzuinige gewoonte in heb ik ze niet tegen heug en meug opgevroten. Ik leer het nog wel jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Lieve mensen Hierbij wil ik jullie een droog en gezond 2014 toewensen Met een knufke van Meiske jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar! We hebben het leuk gehad, ik heb meer oliebollen op dan ooit, voelde me haast een oliebol. Lekker om 1.00 uur gaan slapen en vanmorgen fruitig weer aangeschoven bij het hotelontbijt. Dacht ik gisteravond nog aan vasten, het smaakte weer prima Mijn goeie voornemens: 1 tijd voor mezelf 2 luieren 3 leuke dingen doen 4 compassie voor mezelf, en dan volgt die voor anderen vanzelf als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 en je bent zeker nog lang niet jarig Kate? anders stond tracteren wel op nr 1 happy newyear Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ik ben 1 van de velen die jarig is gemaakt op 1 januari, Jane. Maar lief dat je de moeite nam om me te feliciteren op oudjaarsnacht, zag ik. Ach, een nieuw jaar vind ik ook altijd wel een nieuw begin, een soort verjaardag. In plaats van gelukkig nieuwjaar zouden we elkaar ook kunnen feliciteren met de start van een nieuw jaar. Iedereen jarig! Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goed idee Kate, alsnog gefeliciteerd maar dan allemaal, toevallig ben ik de 1e ook jarig Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Gefeliciteerd Willem! Dat het maar een mooi jaar voor je mag worden en voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden