bolletje Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Probeer door te zetten H.leers. Zorg dat je maag goed gevuld is, dat neemt de trek weg, en probeer veel bezig te gaan met andere dingen. Vraag Ietje of dat ze je serieus wil nemen. Meestal hebben ze niet in de gate dat die persoon met dit gevoel zit. Zo Bol gaat ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Net weer al mijn formulieren en papieren van mijn opleiding doorgekeken, Wordt er bloednerveus van. Maar het lijkt iets meer te gaan dagen nu. Ben altijd jaloers op mensen, die alles in 1 keer door lijken te hebben. Krijg altijd vreselijke trek van al die spanning Maar begin er maar niet aan. Met je hersens benevelen, ben je nog verder van huis. Je bent even een beetje van de wereld, moet er vervolgens van bijkomen, en het probleem is er nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Goede morgen allemaal, Dank je Lady Jane rommeldag in huis vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 DAGPACT Ietjefietje Albert Hardleers miranda Arjan Succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Goedemorgen Schorum van het forum, Ik zag op FB wat voorbij komen en moest hier even komen kijken. Lytse is er niet meer, ben in shock. ik wil Drup dan ook heel veel sterkte wensen met het verlies van een geweldig maatje. En natuurlijk voor haar man en de kinderen heel veel sterkte met het verwerken van dit plotselinge verlies. Is er een condeolance topic geopend ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 [acronym"Goedemorgen voor iedereen die niet mocht weten wat dit betekent. Verhip, werkt dit ook nog? Tekst met inhoud, kon het niet laten om het even te proberen.Ik ben reuze benieuw hoe lang deze tekst mag zijn, oftewel, zit daar ook een maximum aan verbonden? tekst met inhoud, kon het niet laten om het even te proberen"]Môin[/acronym] (muis op dit woordje) tekst met inhoud, kon het niet laten om het even te proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Bij mij gebeurt niets als ik met muis op woordje ga staan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Soms is een dagje verstoppen onder de dekens ook wel is wat een mens nodig heeft Kirk !!! Sterkte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Bij mij gebeurt niets als ik met muis op woordje ga staan..... Merkwaardig. Werkt hier zowel in Firefox als bij Explorer. Niet klikken, gewoon "mouse over." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Nee Truffel, dat vroeg ik gister ook maar dat scheen een 'raar' idee te zijn, dus ja.. Misschien iets wat uitgeprint kan worden voor de nabestaande, dacht ik. Volgens mij is dat eerder ook al eens gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Merkwaardig. Werkt hier zowel in Firefox als bij Explorer. Niet klikken, gewoon "mouse over." Bij mij werkt het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 ... Geestelijk gaat het redelijk alhoewel ik gisteren opeens sleutels zag bewegen die rustig op tafel lagen, een kort moment weliswaar maar je schrikt toch. ... Dat kunnen dus heel goed ontwenningsverschijnselen zijn. Je wilt niet weten wat ik allemaal "gezien" heb tijdens mijn eerste tijd droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Hallo Dylan, Ik kan het ook gewoon lezen hoor in IE. DAGPACT Ietjefietje Albert Hardleers miranda Arjan Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Poeh als ik niet beter wist ,dan zou ik zeggen dat ik een kater van jewelste heb. Belachelijk gewoon hoe slecht ik me voel, ik sta droog sinds 29-11-13 maar voel me lichamelijk erg brak, hoort dat bij de ontwenning? Of komen alle opgekropte stressmomenten en de weggezopen griepjes nu in een keer naar buiten, bah! Ik neem vandaag officieel een baaldag, maar ik hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 ik zat als een gek te klikken, maar subtiel erop en ja ik kan het ook lezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Dat wordt dus knap oppassen want achter elk woordje kan dus iets verscholen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 (bewerkt) Dat zou zo maar kunnen hoor Willem dat het nog wat ontwenningsverschijnselen zijn. Je moet rekenen dat je je lichaam zo lang geweld aan gedaan hebt, dan zou een dikke week droog erg kort zijn om dat allemaal weer te herstellen. Dit moet je accepteren. Weet dat je lichaam kei hard aan het werk is om weer goed te kunnen functioneren. En ja, al die stress, onverwerkte en rot gevoelens die je je jarenlang weg gedronken hebt, komen nu naar boven. Het moet eruit. Hoe lang dit gaat duren is van veel dingen afhankelijk. Probeer veel water of thee te drinken zodat je lichaam schoon gespoeld wordt 7 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik hoorde wel eens de fanfare heel zachtjes midden in de nacht, serieus, heel vreemd, Willem hopelijk is alle rottigheid er snel uit, lichaam en hoofd, Kirky ook al niet topfit..... Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Hoi Bolletje, Bedankt voor je reactie! Dat water ga ik dan maar eens proberen, want na 5 koppen koffie zit ik nu hyper achter de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Dylan bij mij komt er geen handje als ik op je Moin klik. Ik heb Mozilla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Truffel; Ik weet het niet maar ik heb het wel gedaan voor de familie van Niwi. Een aparte draad geopend en aan de familie gegeven. En daar heeft de familie veel troost uit gehaald, ik vond dat fijn om voor hun te doen. Ja dat bedoelde ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ja dat muziek horen herken ik ook wel. Sinds ik niet meer drink word ik wakker met een wijsje in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Nee Jane, er komt ook geen "handje" maar wel een kader met de onderliggende tekst. Gewoon de cursor op het woord zetten. Ook in mijn post hiervoor. Mozilla = Firefox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik vind het dagpact vreemd staan zonder Lytse.. Maar jah.. Dag lieve mensen, heb het goed samen. Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Zo twee glazen water later, ik ga maar eens wat doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden