Mai Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goedemorgen Weet ik dat ook weer Verwarming slaat om 5 uur al aan Van mij mag het gaan vriezen Bacteriën uit de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goeiemorgen. Zenuwen hier Desalniettemin goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Het laatste wat ik weet is Te laat... ? ik heb niet geslapen jij kan het vast gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Alles is in orde gekomen, Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Fijn. Lief niet naar binnen? Hoe laat moet je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Nee Mai, we hebben allebei lekker en goed thuis geslapen. Over een uurtje vertrek ik. Duimen maar Jij niet geslapen? Ai, da's niet best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Will do!! Ben al vast aan het warm draaien.. Ach ja, zo gaat dat dan Vandaag door, val vanzelf es om Succes! Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Your' welcome Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 koffie bijna op rustig aan beginnen Straks het wereldnieuws http://youtu.be/LVUlzNXxljg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 mogge allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Moggûh lui! Dag maken Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen, Dagpact;Agnieta Fruitvlieg Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen op deze donkere maandagmorgen. Nog geen koffie hier? Pffff, eerst maar even zetten dan. 2 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen. Dagpact: Agnieta Fruitvlieg Albert Lytse Hardleers Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen. Dagpact: Agnieta Fruitvlieg Albert Lytse Hardleers Tatum Goedemorgen. Mijn internet is ook weer helemaal ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen. Dagpact: Agnieta Fruitvlieg Albert Lytse Hardleers Tatum Willem Op naar een nieuwe alcoholvrije week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen, niemand de tafel gedekt? Nou dan maar ff alleen een bakkie en doen we vandaag maar een brunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Hahahaha Hots, Zeker weten dat je dat wilt? Je heb al een hond waar je maar niet van af komt. Wilde je er ook nog een vrouw bij ? Weet waar je aan begint hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen Mark, Sorry, maar ik ben vandaag echt heel serieus begonnen met lijnen weer. En als ik dan de tafel helemaal gezellig dek kan ik er toch niet van afblijven. Vandaar dag ik alleen maar even een bordje havermout bij het aanrecht hebt gemaakt en daar nu telkens een hapje van neem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Morgen allen, geen idee waarom maar een beetje verdrietig wakker geworden, een gevoel van verlies en dan heb ik het niet over drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goedemorgen frummers, beetje verslapen geloof ik. Eerst maar eens een emmer koffie van Yvonne. Jen super veel succes vandaag!!! Ik duim voor je, gaat vast goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Tjonge die Mark wordt ook met de dag luier. Heb ik maar weer ff een ontbijtje verzorgd Niemand de deur uit zonder een fatsoenlijk ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ziet er inderdaad heerlijk uit Aicha. Kan ik wel wat mee. Eline, kan het zijn dat je naar hebt gedroomd zonder het je te kunnen herinneren? Vervelend, maar hopelijk zakt het gevoel heel snel weer. Hots, ik denk dat een hond over het algemeen ietsjes volgzamer is dan een vrouw... en met je hond heb je al zo'n moeite.... hou het maar bij één tegelijk hoor. Heb jij beide dan wordt je leven nog veel ingewikkelder...daar lijkt een bezoekje aan de supermarkt gewoon peanuts bij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Haha Hots.... mocht je willen, ga maar snel eten voor de helft al is verdwenen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden