Lotus66 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Geplaatst 11 mei 2014 En trots maag je zeker zijn! dribbeltje reageerde hierop 1
dribbeltje Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 12 mei 2014 Komende week een uitdaging, ik heb een paar pittige afspraken en voel me wat wankel. Zie mezelf overal al in huilen uitbarsten maar dat wil ik echt niet! Is in een aantal gevallen ook niet gepast en die andere, ach dat zie ik dan wel. Ik ga deze week proberen mezelf rustiger te houden, positieve gedachten, en me njet teveel laten opjagen. Het is nl echt ren je rotje deze week en daar kan ik niet zo goed tegen. In gedachten altijd dat wijntje als ik alles weer gered had als beloning maar dat gaat niet gebeuren! Heb al gekeken of er iets af kan en het enige is een theateravond met mijn vriendin, heb haar al gevraagd iemand anders te vragen. Als het op het moeten-lijstje komt is de aardigheid en de ontspanning er wel vanaf. Ander keertje weer. En een punt voor mezelf dat ik wat strenger moet worden naar mijn werk, heb ik de dinsdagen vrij genomen om vervolgens toch te gaan voor 2 afspraken die er anders niet in konden.....Ik ben wel een beetje een watje wat dat betreft. Op het moment dat dat gevraagd wordt wil ik het ook echt wel doen, later bedenk ik dan weer dat het niet zo handig was. Wie weet leer ik het nog een keer! Moet gaan. Dribbeltje
dribbeltje Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 12 mei 2014 Weer een beetje bijgelezen. Voel me wat down, onze dochter was weer flink gepest vandaag, haren trekken en gedreigd over de brug te gooien het water in en half haar been er al over heen geduwd. En dat is met een sorry zeggen even opgelost?? Daar is het laatste woord nog niet over gesproken! Heb direct een mail uitgedaan naar school. Wat ben ik hier zat van zeg! Niet drinken, wel eten! Dribbeltje
dribbeltje Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 13 mei 2014 Vannacht een flinke migraineaanval, heerlijk kan er ook nog wel bij! Weer maar een paar uurtjes geslapen, ik word dan gewoon wakker van de pijn en weet njet waar ik het zoeken moet. Gelukkig hebben de medicijnen de scherpe randjes eraf gehaald en kan ik nog een beetje functioneren, dat wordt rustig aan doen vandaag anders gaat het mis weet ik. Nee, niet met de drank ! Dat is/ was de enigste dag dat ik niet dronk, wanneer ik migraine had. Gewone hoofdpijn drink je gewoon door heen....ahum....dan zei ik zelfs expres njet dat ik hoofdpijn had omdat het dan raar is dat je toch gaat drinken. Nam ik stiekem paracetamolljes in van tevoren. Vreselijk toch? Dribbeltje
dribbeltje Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 13 mei 2014 Had twee afspraken op mijn vrije dag op mijn werk maar 1 ging niet door en toen heb ik heel stoer gezegd dat ik niet voor 1 afspraak naar mijn werk toe kwam! Moet nu het eea thuis doen, maar mijn moeder komt zo om te helpen in huis, we zouden even flink doorpakken. Dat wordt dus iets minder flink maar hopelijk wel wat doen, rest van de week staat proppie vol! Sportafspraak vanavond maar niet gemaakt, hoop eigenlijk dat het zo afzakt dat ik wel kan sporten! En jij Ietje, zal zo op jouw draadje kijken! Van je afschrijven hè?! Dribbeltje
dribbeltje Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 13 mei 2014 Bij mij ook! Vaak na veel stress en het tot rust komen maar alleen de rustfase is mij di keer ontgaan! Gelukkig is het een stuk minder maar ik voel het nog erg in mijn kaken dus sporten maar even overslaan vanavond. Zag ik net de agenda voorbij komen van de oudercommissie van de zorgboerderij, voor vanavond! Oeps, vergeten, knullig maar eerlijk gezegd en me afgemeld. Wel met veel schuldgevoel, LOSLATEN! Heb er niets aan, zij ook niet en het is alleen maar ballast! Vaak zeggen moet helpen dus opschrijven misschien nog meer..;-)) En MG, ik koop steeds andere frisjes en sapjes maar kan er ook niet echt blij van worden en thee vind ik wel lekker maar dan met veel koekjes of chocolade. Koffie vind ik beter maar dan blijf ik weer zo stuiteren. Zit vandaag weer precies op 2 weken droog! Jippie! Dribbeltje
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Geplaatst 13 mei 2014 Dribbel twee weken droog. Tijd om de slingers op te hangen
dribbeltje Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 14 mei 2014 En dan ook weer tegelijkertijd alles afzwakken en denken dat het te belachelijk is voor woorden dat het een prestatie zou zijn om 2 weken niet te drinken. Wat is nu 2 weken? Wat kan het moeilijk zijn, gewoon tevreden te zijn met jezelf. Alsof er steeds een stemmetje zegt, dat het allemaal niet zoveel voorstelt wat ik doe. Het is nooit goed genoeg, dus kan ik nooit echt tevreden zijn. Wordt aan gewerkt maar dat is een proces, van onbewust onbekwaam naar bewust onbekwaam en op naar bewust bekwaam en dan.....tja, wie weet ooit? Dribbeltje
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Geplaatst 14 mei 2014 Ach Dribbel...herkenbaar, last van perfectionisme?1 Boekentip: De Optimalist van Tal Ben-Sharar 'Haal het optimale uit het leven in plaats van het perfecte' Enne... TWEE WEKEN!!!!!TOPPIE!!!DIKKE DUIM!!!HIGHFIVE!!!GAZODOOR!!!GEWELDIGDRIBBEL!!!KNAPPEPRESTATIE!!!!ENZENZ!!! dribbeltje reageerde hierop 1
huttula Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Geplaatst 14 mei 2014 Gedachten zijn eigenlijk luchtbalonnetjes..keer prikken zijn ze weg. Stelt eigenlijk niks voor Het zijn maar gedachten dribbeltje reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Geplaatst 14 mei 2014 Prik! dribbeltje reageerde hierop 1
dribbeltje Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 14 mei 2014 Ik perfectionistisch?? Waar heb ik dat nou eerder gehoord? Ahum, story of my life! Heb net het boek van Brene Brown, de kracht van kwetsbaarheid , gehaald. Was ook een tip van een medefrummer. Daar maar eens aan beginnen, vanavond denk ik want ik ben nog steeds niet hoofdpijnvrij. Alhoewel lezen dan ook niet echt fijn is maar in bed liggen dan weer wel. Heb nog een stapel was liggen maar dat ligt er morgen ook nog wel ben ik bang. Maar bedankt voor de tip! En die gedachten, ff weg prikken .....gedachten zijn wel heel sterk merk ik. Morgenmiddag vrij moeten nemen, eindevaluatie op de zorgboerderij. Vier partijen aan tafel, Incl. Jeugdzorg. Ivm de bezuinigingen willen ze na een jaar de " hulp" stop zetten. Ik hoop zo dat ze wel mag blijven komen want ze zit er zo op haar plek, het is zo fijn om te zien dat ze ergens graag heen gaat waar ze volledig zichzelf kan en mag zijn! Dus morgen is een gevaarlijke dag voor me. Sportafspraak maken!! Dribbeltje
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Geplaatst 14 mei 2014 Je klinkt al een stuk sterker als je het nu hebt over een gevaarlijke dag. En dan gaat het lukken, ben ik van overtuigd! Sterkte Dribbel! dribbeltje reageerde hierop 1
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Goede morgen Dribbel, Hoe is het met je migraine. Ik hoop echt dat je er nu vrij van bent. Vandaag een spannende dag. Ik wens je heel veel strekte in het gesprek. En nog meer succes! Ik hoop dat jouw dame op haar stekkie kan blijven! Sterkte en succes! dribbeltje reageerde hierop 1
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Dank jullie! Vertrouwen hebben dat ook ik het kan en inderdaad van tevoren afspraken maken met jezelf! En ons meissie , ben bang dat we vanmiddag nog geen antwoord krijgen, het gaat over zoveel schijven ..... Dribbeltje
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Het gaat hier slecht met mij MAAR ik heb nog niet gedronken en ben zwaar in gevecht met mezelf. Mijn man was vanmiddag ook bij het gesprek, gebeurt niet zo vaak, en ik maak me nu ook nog zorgen om hem. Wat een boosheid (onmacht natuurlijk ) rondom alles en het gevoel dat hij eerdaags iemand iets aan doet. Het valt niet mee om je kind zo te zien en zoveel onbegrip te ervaren. En als er dan wel ineens begrip wordt getoond dan komt er ook veel verdriet en boosheid uit. Daar schrik ik dan zelf van, wat een gevoelens allemaal en thuis direct Die fles willen pakken, maakt me niet uit welke! Ggggrrrr en dat zou ik niet meer doen. Ga nu dus maar gauw iets doen! En me gewoon houden aan de sportafspraak houden! Goed dat de zon niet schijnt! Sorry!
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 mei 2014 MG, weer tegelijk aan het typen!
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Oe..dat zijn altijd de gevaarlijke momenten! Afleiding! Sporten...maakt niet uit, alles behalve... Hou vol Dribbel! JIj bent sterker!
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Volhouden Dribbel! Alles behalve....! Doen hoor!
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Alcohol lost niks op...dat weet je Na deze dag ben je weer sterker....vanavond flink tekeer met sport Sterkte...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Ggggggrrrrr ben er nog en ga me snel omkleden om idd maar flink te RPM' en in de sportschool. Hopelijk voel ik me daarna beter! Het lost niets op dat weet ik maar wat snak ik toch naar dat fijne, ontspannen gevoel dat ik toch stiekem krijg van drank, al is het maar voor even, ik weet het! En daarna die kater, dubbelop dus niet doen! Dribbeltje
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Heb goed gefietst maar de trek is verre van weg, heb alsmaar gezegd; NIET drinken!! Nu nog en dan gaan mijn gedachten weer even naar, zal ik dan toch en dan snel weer NEEHEE! Denk aan morgen, aan de spijt, dat helpt! Ga morgen denk ik maar valeriaan tabletten ( of hoe dat? ) halen voor deze momenten. Ga nu aan de kwark met veel aardbeienjam en later dan maar de pindakaasboterhammen!! Moet toch wat! Krijg ik ook spijt van maar geen kater in ieder geval! Dribbeltje
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Hier moet je doorheen...ff doorbijten (in die boterhammen)! Kom op!
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Inmiddels stuiterend van al het eten maar niet gedronken en dat ga ik nu ook niet meer doen! Ben nog te onrustig om te slapen, zit die vreselijke serie te kijken, Hannibal. Alsof dat je rustiger moet krijgen....niet slim. Heb een moeilijke dag gehaald en dan vooral door af te spreken met mezelf, als ik morgen nog wil drinken dan mag dat morgen maar niet vandaag! Als ik dat nou vol hou dan komt het goed! Voel me wel weer megazwaar en opgeblazen door het afreageren met eten. Dat moet ook echt stoppen !!! Dribbeltje
Skip Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Geplaatst 15 mei 2014 Goed bezig dribbel. Alleen door vol te houden word je sterker. Het gaat echt steeds beter.. Vertrouw daar maar op. Elk uur is winst ,elke dag die je haalt is dikke winst. Elke 2 dagen is dikke vette winst. En dat mateloze compensatie gedrag met die broodjes pindakaas... Laat t maar ff gebeuren. Je lijf vraagt er om. Ook dat komt weer goed. Eerste prioriteit: vandaag niet! Je kan t! huttula reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden