Spring naar bijdragen

Maandag 25 november


Jen

Aanbevolen berichten

Rapilos, ja en nee. En toen ik er echt de pee in kreeg heb ik 'm zelf leuk gemaakt  :D

Ben gewoon heel relaxed bij de kapper gaan zitten.

 

Ik heb zo'n kapper waar je zo binnen kunt lopen.

Je moet dan wel een tijdje wachten, maar dat is ontspanning nummer Een nu ik niet meer drink.

Gezellig gekwebbel, lekker zitten kijken ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hé An :)

 

 

Rapilos,

wat een dilemma, je stage. Ik dacht net als je er aan begint moeten ze je wel in dienst houden, na die 6 maanden. Je zult het zelf ook allemaal wel bedacht hebben. Zorg maar voor een mooie werktijd, die ervaring neemt niemand je af en die kun je wel laten zien bij een volgende stap.

Ja Akelei,

Ik dacht het in een half jaar af te ronden, en daar deden ze al moeilijk over, want, misschien redde ik het wel niet in een half jaar, en wat als ze me na die tijd niet meer nodig hadden?!

Maar nu, dat andere leertraject zelfs een jaar is, en ik daarnaast ook nog een tweede stage-plek moet zoeken, zie ik mijn kansen verkeken.

Maar goed, zoals ik al zei; Scheelt ook weer een hoop stress.

Want mensen, wat heb ik me er weer druk om lopen maken.

 

Kijken, of ik morgen nog een gesprekje aan kan gaan.

Is dat tenminste ook uit de lucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja soms kan het enorm opluchten, enorm herkenbaar Rapilos.

 

Zo ik ga ff bankhangen en vroeg het bed in.

Morgen weer een drukke dag.

 

En dagpacters .... volhouden vandaag, die eerste niet nemen en het is weer gelukt.

En morgen weer fris op, heerlijk vooruitzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij meld ik me ook even droog af. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen voor iedereen waarbij het vandaag niet zo lekker ging.

 

@ Albert: wil je a.u.b. Tatum ook op het dagpact zetten, morgenochtend. Ze kan deze dagen niet op het forum komen en ze had het aan mij gevraagd. Jij bent zeker eerder dan ik! :rose:

 

@ Hardleers: goed gedaan! :)

 

Kastanje, Wijfie, Ietje dat geldt voor jullie ook en voor mezelf natuurlijk. :)

 

Welterusten allemaal en tot morgen. Slaap lekker.

 

Lytse. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeerde de hele middag vanaf 12 uur mijn zus al te bellen...geen gehoor.

Had al een donkerbruin vermoeden..half uurtjes geleden nam ze de telefoon op..ik zeg: ik probeer

je de hele dag al te bellen...ja...uhh..we zijn een beetje ziek vandaag..

Ik zeg: o, ik weet het al, je bent weer (zoals iedere zondagavond) naar de kroeg geweest...

Ja, maar nu was ze wel geschrokken...tsja, dat zegt ze ook iedere maandag, vriend was in de Aa gevallen,

zij was ook gevallen...ik zeg: God, jullie hadden wel dood kunnen zijn!

Hoop toch echt dat haar ogen nu open zijn gegaan, vriendjelief sleept haar mee in zijn zucht naar drank.

Snap het niet, dat is haar bijna haar 3e vent, die is overleden aan de gevolgen van alcohol.

Vriend 1 viel voor de trein en vriend 2 is gewoon een vreselijk dood gestorven door drank en nu weer zo'n

vent die aan de drank is...Bah, ben teleurgesteld, wat kan drank toch veel kapot maken..

Gisteren mijn schoondochter weer dronken thuis van een feestje, ook mijn zoon kiest dus een vriendin die

aan de drank is hij heeft dezelfde rol als zijn vader had: zijn vriendin/vrouw halen van feestjes...

Dat deed mijn man ook in het begin, daarna niet meer hoor, hij zei: neem maar mooi een taxi..

Nou,dat heb ik in die tijd dan ook gedaan, smakken geld was ik kwijt...

Pfff. moest ik even kwijt hoor dit verhaal...

Het lijkt of de geschiedenis zich herhaalt Wijfie, wij kiezen vaak een partner waar we ons bij 'thuis' voelen in de zin

van met elkaar dingen delen die je herkent, waar je mee kunt omgaan.

Als je aan de drank bent zul je makkelijker voor een partner kiezen die ook drinkt, dat is minder bedreigend

dan een partner kiezen, die geen druppel alcohol drinkt.

Als ik terug kijk naar de tijd ik dronk, zocht ik altijd gezelschap van mensen die dronken.

Ging alleen naar bekenden als ik zeker was dat de fles op de tafel kwam.

En nu ik niet meer drink zijn mijn motieven waaom ik naar de kroeg ga niet meer dezelfde dan vroeger.

En daar ben ik blij mee, ik hou nog steeds van de horeca en zie nu kasteleins en ondernemers die geen druppel drinken.

'Vroeger' was dat ondenkbaar voor mij omdat ik alleen maar tenten opzocht waar jan en alleman aan de voezel was inclusief

de kroegbaas.

Maar Wijfje, die ik kende van toen nemen geen bestelling meer aan, ze zijn zelf allemaal ter aarde besteld.

Iedere dag dronken is ook een geregled leven was toen de slogan, maar je gaat onherroepelijk naar de filistijnen.

Ik ben blij dat ik op tijd tot andere inzichten ben gekomen.

Ga goed Wijfie, zonder drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, ja en nee. En toen ik er echt de pee in kreeg heb ik 'm zelf leuk gemaakt  :D

Ben gewoon heel relaxed bij de kapper gaan zitten.

 

Ik heb zo'n kapper waar je zo binnen kunt lopen.

Je moet dan wel een tijdje wachten, maar dat is ontspanning nummer Een nu ik niet meer drink.

Gezellig gekwebbel, lekker zitten kijken ....

Je haar zit leuk An, de puntjes netjes bij geknipt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...