Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Wat mooi zou zijn is dat je ziet wie online is..vooral hier bij de dagjes raad..ik vind het daarom ook vaker moeilijk hier iets te melden..het vervliegt dan in de onwetendheid....................................................

Helemaal onderaan de pagina kan je zien wie er on-line zijn Trijsje!

 

Lidia was me al voor ;)

bewerkt door mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel een geweldige service vind, is dat ik op mijn gewone email de PB's thuisgestuurd krijg.

Om te zien of er nog iemand een PB had gestuurd, logde ik soms voor het naar bed gaan in als er niemand meer was, want ik vond het vervelend in te loggen en niet mee te doen.

Hoop niet dat Tactus die PS's dan ook leest, maar dat zal wel niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, je was er wel net, zie je nu staan.

Nu ik hier toch ben, vanmiddag naar de supermarkt geweest, had niet eens meer melk in huis.

Kwam zonder peuken en wijn thuis, wat niet eens moeilijk was want voel me nog steeds grieperig of zo, hoofdpijn en vooral doodmoe. Dus eigenlijk geen zin in, maar ja, gewoonte, weekend.\

Dat is ook weer nonsens voor iemand die niet (meer) werkt. Alle dagen zijn min of meer van hetzelfde gehalte.

Hoewel de zondag nog steeds saai is. Moet je zelf wat van maken, maar het idee telt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lady Jane,

Fijn dat je er wat aan had, durfde het eigenlijk niet te plaatsen, dacht dat dat wel bekend was.

Mijn hand en pols omen niet meer helemaal goed en met typen moet ik eigenlijk een brace om, maar dat vergeet ik nogal eens.

Merk dat snel genoeg. Maar ook veel verkeerde aanslagen, erg irritant, laat het soms maar.

Vorige week gestopt met de revalidatie, alleen nog een gesprek met de arts en dan er mee leren leven, dat gaat al best goed.

Op de rrokdraad heb ik wat meer geschreven, dus als je wilt kun je daar even lezen, hoef ik niet steeds hetzelfde te vertellen.

Prachtig, je nieuw naam en avatar.

Fijne avond,\

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik had fikse problemen met mijn comp. maar ben heel fijn geholpen door Paul. duidelijk, rustig en (heel voornaam) Zo uitgelegd dat de Bolle het kon begrijpen, en daar is moed voor nodig hoor :P .

Hé hé daar heb ik nu zo'n moeite mee gehad met die stomme p.c. Heerlijk dat ie het weer goed doet.

Hier Paul, die zijn nog voor jou. :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei

Ik zit hier ook niet de hele tijd, maar heb de extra verslaving, dat, al ben ik een week achter, alles bijlees.

Ik mocht eens wat missen!!!

De laatste tijd kon ik 3 dagen in een uur doen, dus dat schoot lekker op.

 

Mensen, ik ga wat te eten maken en ben veilig voor drank en peuken de komende dagen.

Hoewel, die sigaretten denk ik eigenlijk niet meer aan.

En Akelei, nog steeds niets aangekomen, dat is dan zeker wel een beloning, want de welige haardos en het beter voelen e.d., dar mankeert het nogal aan. Komt mss nog, de aanhouder wint.

 

Fijne avond allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,

 

De vriezer is ontdooid, nasi goreng gemaakt en de soep is helemaal klaar. Verder nog een andere klus gedaan. Dit alles met een zere nek. Als ik nou morgen beter opsta, kan ik eindelijk weer eens in mijn kamer aan de slag.

 

Ik ben wel moe en gaar nu, dus vanavond achterstallige kranten lezen.

 

@ Wijfie: wat ben ik blij dat je weer boven water bent. Volgens mij verandert je smaak door de chemo, ook door antibiotica.

Als je drinkt spelen de emoties hoger op. Dat weet je, dus ik ben blij dat die fase weer voorbij is. Je hebt alle geduld en stabiliteit nodig. Sterkte meis. Het is niet gemakkelijk.

 

@ Toineman: bedankt voor je antwoord. Ik heb me vaak afgevraagd hoe het nu met je zou gaan. Ik vind het leuk dat je weer post.

Niet teveel linkjes plaatsen hoor, anders krijg je strafpunten van Tactive (of geldt dat alleen voor muziekjes?).

 

@ Lidia: had je verder geen vooruitgang meer bij de revalidatie? Als ik je zo lees, heb je nog steeds restverschijnselen. Ik hoop dat je weer wat beter in je vel zit, na die hele tijd van krukken met je gezondheid.

 

Nu even luieren.

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, een van de leuke dingen van Sinterklaas is dat fictie en werkelijkheid een beetje door

elkaar lopen. Het is jammer dat de tegenstanders van Zwarte Piet dat niet helemaal begrijpen.

 

Is mijn mening.

En in de afgelopen jaren is het feestje best met zijn tijd meegegaan, steeds duurde kado's

enzo. En kijk naar Frankrijk, ook daar zijn heel wat racistische mensen, zonder Zwarte Piet.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle nieuwkomers: van harte welkom . Door al het gedoe rond het forum heb ik de laatste week de nieuwkomers niet begroet op "wie is wie".

 

Slaap lekker allemaal. Ik heb het ook droog gehouden. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

 

Lytse. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel je voor,

 

Mijn naam is Sjef, al jaren alcoholist doch dezer dagen 7 jaar nuchter/ droog. Het heeft in die jaren gestormd en gegoten, ook zwaar tegengezeten maar er waren ook hele mooie periodes die ik mag koesteren wat ik dan ook doe. Ik volg de 24-uurs manier, dat bevalt me het beste.

Ik hoop dat ik me snel thuis zal voelen, als ik iets niet weet vraag ik het. Eerst de site verkennen.

 

Groet.

Geen alcohol.

 

Sjef 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...