bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoe krijg ik mijn eigen ' hoofd' ? O ik dacht dat je die al geplaatst had Goeie morgen An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ha goedemorgen Bolletje, ik heb jouw hoofd ook gevonden. Maar ik weet niet hoe ik het hierin kan plakken. Ik ben toch erg vertrouwd met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Waar kun je die dan vinden An? Al staat er maar iets anders dan een witte kop zonder gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ik heb geselecteerd op google, afbeeldingen alcohol de baas forum. Nu mijn hoofd nog groter krijgen. Volgende keer verder klungelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Oké ga ik kijken dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi An, ik heb ook al op Google gezocht met dezelfde woorden als jij hebt gedaan, maar ik kan ze niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Maar ik vind deze avatar eigenlijk ook wel o.k. Alleen een beetje onpersoonlijk. Zegt eigenlijk niets over mij. Alleen dan dat ik van mooie natuurfoto's hou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemorgen Dagpact; Albert Lytse Agnieta Kim Joris Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Volgens mij zit ik op de dagdraad? Waarom zijn al mijn gegevens in beeld? Maar nog belangrijker, hoe krijg ik ze weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ook een goedemorgen overigens voel me mega blond dat ik hier zo loop te zoeken zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Dank je Akelei vond het al zo vreemd om zo te zien staan. En krijgen we nu ook strafpunten bij een waarschuwing? Wat gebeurt er dan als ik * zeg? Ben toch eigenlijk wel benieuwd 15 november 2013 bewerkt door tactive - moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) hoi hoi, even heel snel.... bol, ik plaats hier jouw oude avatar. misschien kun je hem oploaden als jouw avatar? de url is: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKPH4DyPwZjzRKSsMaqivXudZkCU5DL6mActEa8Tever9JqDJj Misschien dat je die kunt gebruiken als het kopieren niet lukt??? 15 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 hihi, Yvonne, je gaat er wel van blozen, maar ik zie niets? Sha, je hebt het nu gezegd, afwachten zou ik zeggen? Aakie, op de een of andere manier kan ik alleen een plaatje plaatsen als ik al een bericht heb neergezet en en het vervolgens ga bewerken, hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik had hem ook al gevonden Vonnie maar dat uploaden hoe moet ik dat doen? Gewoon op het plaatje gaan staan en dan naar mijn gegevens slepen? Ik kan de foto die ik wil niet meer verkleinen. Balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dat is nog eens een verassing: onze Sha komt ook weer eens kijken met ons aller vertrouwde hoedje. Shahire reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Bol, je slaat hem op in je afbeeldingen.... en dan klik je bij bewerken profiel op wijzigen als je met je muis over je avatar gaat, dan klik je op bladeren en pak je de betreffende avatar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Yes, hebbes. Gelukkig. Bedankt Vonnie, nou sta ik er weer. En dan maar eens een keer kijken als ik er heel veel verstand van heb, om het te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi Sha, leuk dat jij er ook weer bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Mooi Bol, luitjes, ik ga weer... Laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Ja ik zit weer op de dagdraad zie ik en mijn eigen koppie is er ook weer tenslotte ben ik wie ik ben dus ook hier met mijn eigen koppie geen verandering mogelijk! Nou, geen verandering mogelijk..... in ieder geval niet hier met mijn hoofd 15 november 2013 bewerkt door Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dat is nog eens een verassing: onze Sha komt ook weer eens kijken met ons aller vertrouwde hoedje. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ga wat doen. Vanmiddag weer schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemorgen allen, Toine heb je al een workout gedaan. Dat was jij toch hè. Lekker zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kohtje, Ik dol maar wat met je hoor. Je bent een toffe peer. Zal je als vriend toevoegen, tenzij je bezwaar maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Nu actie. Veel achterstallig werk. Dat forum ook. Zoeffff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden