Spring naar bijdragen

Naam zichtbaar op nieuwe forum


geertjegeert

Aanbevolen berichten

Beste Tactive,

Sinds vanmorgen voel ik mij zeer onveilig op het forum. Als ik ben ingelogd en een bericht heb geplaatst, zie ik bij mijn bericht mij achternaam. Dit voelt voor mij zeer onveilig.

Als dit niet veranderd kan worden wil ik mij graag uitschrijven. Kunt u mij zeggen hoe ik dat moet doen?

Ook heb ik al geprobeerd mijn achternaam te wijzigen in mijn profiel maar dat lukt niet.

Zoals het nu is, wil ik het niet. Dit levert mij paniek op en dat kan ik niet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geertje, iedereen heeft onder zijn profielfoto Voornaam, Achternaam en Woonplaats staan.

Maar dat kun je alleen zelf zien. Verder niemand. Daar waren gisteren ook al veel vragen over en ook ik vond het 'eng'.

Er is dus niets aan de hand hoor. Ik zie niets staan bij jouw berichten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geertje,

 

Goed dat je even aan de bel trekt. Zoals je medeforummers al aangaven, zijn de gegevens die je hebt ingevuld (zoals je achternaam) alleen voor jou zichtbaar. Deze gegevens zijn niet zichtbaar voor medeforummers.

 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Vriendelijke groet,

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had dezelfde schrik tactive

en blijf het vervelend vinden.

stel dat iemand over mijn schouder kijkt

(dat gebeurt in mijn werk waar ik mensen begeleid)

ik verwijs wel eens mensen door naar hier,

maar om dan mijn eigen naam enzo zichtbaar

in mijn scherm te hebben, is erg konfronterend.

Kan deze optie niet worden uitgeschakeld please?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tactive,

Dit antwoord is voor mij niet voldoende. Ik voel me onveilig op het forum. Ik heb niet mijn toestemming gegeven voor deze verandering. Als die niet kan teruggedraaid worden of ik kan mijn profiel niet bijwerken (fictieve naam invullen) dan wil ik mij afmelden.

Indien dat nodig is, kunt u mij misschien zeggen hoe dat moet.

Ik vind dit heel erg, het forum betekent nogal wat voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Lady Jane,

 

Wanneer je op je werk wilt meelezen dan kan dat zonder dat je inlogt. Dan kan niemand je gegevens dus zien. Wanneer je toch op je werk wilt inloggen en je wilt niet dat iemand je naam ziet, dan is er een mogelijkheid om je profiel te bewerken, dus, om je naam te veranderen.

 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Vriendelijke groet,

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou voor mij nog steeds niet, want nu verschijnt er een lange lap tekst naast mijn naam.

Vind ik zelf gewoon niet leuk om te zien, maar omdat ik het niet verwijderen kon heb ik maar iets anders ingevuld.

Vond het al jammer dat ik mijn pb´s moest missen, maar dit vind ik helemaal niet leuk! Want ik geloof er niet in dat iets wat ik op mijn scherm zie anderen niet zien.

 

Dus kunnen jullie mijn account schrappen en een nieuwe voor Spud haarzelf aanmaken? Want een nieuwe nick wil ik ook niet ben nogal nicktrouw.

Verders ziet het er mooi uit, mijn complimenten en mijn dank hiervoor. :)

Met vriendelijke groet,

Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Spud,

 

Je kan er echt op vertrouwen dat je gegevens niet voor anderen niet te zien is. Als het goed is, kun jij ook de gegevens van anderen niet zien. Op het oude forum kon het profiel nog ‘per ongeluk’ openstaan en daarmee voor de hele wereld zichtbaar zijn. Dat is nu uitgesloten. Als je de lap tekst te veel vindt, kan je kiezen voor een paar letters.

 

Een tweede of nieuw account heeft geen zin. Dat zou hetzelfde probleem hebben, want voor- en achternaam moeten worden ingevuld. Daarbij kan er geen tweede account zijn onder dezelfde naam. Tot slot is het in strijd met de spelregels.

 

Wat betreft de privéberichten, we zijn aan het kijken naar de mogelijkheden om deze te herstellen.

 

Hoop hiermee je zorgen wat weg te hebben kunnen nemen.

 

Vriendelijke groet,

De Moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een beetje raar, jezelf wel kunnen lezen maar anderen blijkbaar niet. Maar niemand die in een deuk lag, dus zal wel goed zijn dan. ;)

 

En wat die pb´s betreft, misschien is het ook wel gewoon heel gezond om het te laten zoals het is. Geeft mij i.i.g. weer een heel ander perspectief op pb gebruik. Ook omdat ik een uitschakel knop zag. ;)

Wat heb ik er eigenlijk aan, om berichtjes van mensen terug te lezen, die hier niet meer schrijven? Waarom doet een mens dat?

 

Ik omdat ik maar moeilijk kan wennen aan nieuwe dingen die ik zelf niet op gang gebracht heb.

Daarom schrijf ik hier, voor het geval ik over een paar maandjes hier weer actief ga deelnemen. Heb ik nu tenminste het erge al gehad. Niemand herkennen aan de avatar waar we zo vaak op mopperde. Toch mis ik mijn chirurgen koppie wel nu. 

Mensen blijven ook altijd klagen hè tactive.  :D  Nee, mooi hoe het er nu uitziet, maar wennen dus voor mij.

Hahahaha! Ook al klachten gehad over de biertjes en de wijntjes die nog niet van de smiley lijst geschrapt zijn?  ;)

Begin dus al te wennen, want wordt verschrikkelijk melig nu.

 

Tot ooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...