Spring naar bijdragen

druppelttje

druppeltje

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben druppeltje.

Ben een veteraan hier maar eigenlijk ook weer nieuw. Dronk ongeveer een glas rose in de maand maar toen ik plotseling weduwe werd ging ik zwaar aan de jajum. Kwam hier omdat ik dit weer in de hand wilde hebben want had dat echt niet meer. Na 5 jaar ploeteren en bijna 3 jaar forum zie ik mezelf weer. Mijn lange verwaardeloosde haren zijn eraf en heb de moed gehad om mijn huis te verkopen. Ook dat was een hele stap want ging van een groot huis naar een kleine flat tevens naar een dorp aan de andere kant van het land. Erg leuk dat mijn vriendin Caro hier ook woont maar zoals bekend begon zij hier over. Heb er geen spijt van en kan mezelf weer ik mijn gezicht kijken. Ben weer M en geen druppeltje meer. Drink nog wel maar niet zo overladen mer want kan er niet meer tegern hahaha. Voor mij is het belangrijkste dat ik mezelf weer kan aankijken. Ik zie mezelf nu in de spiegel met een kort koppie fris haar en weer opgemaakt. Dit is druppeltje die 5 jaar geleden aan de boemel ging maar nu is het M weer geworden. Het kan wel maar kost strijd, een strijd die ik geleverd heb om weer M te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, dit vind ik echt geweldig :heart:

Ik maakte een geintje (nou ja, niet helemaal), maar zoals jij opschrijft waar je nu bent!!!!!
Je hebt zoveel meegemaakt de afgelopen jaren, daar weet ik maar een klein beetje van, en dat is al heftig genoeg!!!!
En dan nu dit, chapeau.
Ik zit met een brok in mijn keel.

Wat een moed, wat een doorzettingsvermogen!
Prachtig, een gewonnen strijd, en de prijs?????
De hoofdprijs welteverstaan: Je hebt jezelf weer terug : M is terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Muppeltje ook wel goed klinken...
Goed bezig hoor!
Veel meegemaakt, maar toch de kracht om jezelf bij elkaar te pakken en aan jezelf te werken.
Respect. Het heeft moed nodig om jezelf weer recht in de ogen te kunnen kijken, maar je hebt het gedaan.

Super! Ga zo door, en samen staan we sterk!

:present: Tobbertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...