Spring naar bijdragen

hallo ik ben bloempje

bloempje

Aanbevolen berichten

hallo iedereen ik ben nieuw hier ben per vorig jaar weer het gevecht aangegaan tegen de drank inmiddels ben ik 16 maanden alcoholvrij ik moet zeggen het is zaliggggggggg ,de vrijheid en het leven is weer mooi ik geniet van elke minuut kortom ik voel me als herboren inmiddels ben ik een blog begonnen te schrijven en ik moet zeggen dit bevalt me zo best en heb zoveel dingen verwerkt inmiddels .
nee de drank kan me gestolen worden (dit wil niet zeggen dat ik geen trekmomenten heb)ik heb een lekker leven ik woon nog wel zelfstandig begeleid wonen want alleen kon ik het niet maar heb goede hoop volgend jaar in het voorjaar weer zelfstandig te wonen ,dankbaar ben ik voor deze hele grote kans die ik heb gekregenom hier te zijn met mijn verleden heb ik inmiddels afgerekend althans een plaatsje gegeven dit scheelt enorm .
pas op als je mijn blog wilt lezen want hij is nogal heftig ,ik wens jullie allemaal sterkte en bedenk wel dat jullie stuk voor stuk kanjers zijn om te vechten voor je geluk .

liefs bloempje

http://ikbenalcoholiste.blogspot.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bloempje en welkom hier.
16 maanden wow, dan heb je een hele
ontwikkeling doorgemaakt.
Mag ik vragen wat je drive is hier te schrijven?
Het lijkt me zo dat je meer te brengen hebt dan te halen.
Niks mis mee natuurlijk, integendeel, heel erg welkom!
ik ben reuze nieuwsgierig, ook naar je verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jane ik zal je zeggen ik ben al eerder eens gestopt 12 jaar lang 2001 ben ik hard op mijn bek gegaan ik dacht het kan wel weer, fout gedacht dus halen kan je altijd zelfs als je zo lang droog staat geeft het je geen garantie , en het is ook prettig een ander te steunen in zijn strijd .
vaak word er niet echt positief over een alcoholist gedacht de alcoholist is vaak eenzaam en alleen
en word niet echt begrepen althans is mijn ervaring dus een beetje steun geven is niet verkeerd ,en trouwens jane gefeliciteert jij bent ook al meer dan een jaar alcoholvrij super hoor mijn respect .

liefs bloempje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bloempje,

Welkom en complimenten, 16 maanden droog.
Heb je blog gelezen, heel mooi wat je schrijft over die vrouw met 2 kratten bier, die angst in haar ogen.
Dat heb jij gelukkig achter je gelaten.
Het is intussen maandag geweest....?

Groetjes, sterkte en durf (compleet) te leven,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha harry bedankt nog voor je reaktie ja het is maandag geweest hij was niet aan het werk
(ik was al bang voor deze reaktie lollll )maar ik moet je zeggen het is doodeng hoor maar ik kan niet anders zeggen dat ik een heerlijk leven heb ,gisteren heb ik hier voorlichting gegeven aan een groep van 12 mensen allemaal net werkzaam in de verslavingzorg en ik moet eerlijk bekennen het gaat me makkelijk af en ik vind het heerlijk om te doen echt super.

liefs bloem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waauw Bloempje,

Je blog is de spijker op z,n kop slaan,
wat (mooi) en moedig om dat hier te laten lezen

Daar kan ik nog wat van leren, en ja het is
een heel geknok geweest,
en het is de moeite waard,zeg jezelf,
ook voor mij is mijn geknok de moeite zeer zeker waard geweest en nog af en toe,

Want ja op je hoede blijven is een must voor ons,
zodat we niet weer in de beerput vallen.

menigeen kan er wat van leren,
ik dank je dat ik het heb mogen lezen

Lieve knuffel van Meiske:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe...Bloempje...

respect!;rose;

Heb je blog gelezen, en het was zo herkenbaar, maar ook heel pijnlijk, treurig, hopeloos, radeloos...
schaamte... alles wat een alcoholist maar kan voelen, maar vooral een 'eye-opener'...
Hier kunnen heel veel mensen die willen stoppen met alcohol moed uit verzamelen, want dit wil je niet meemaken...
Wat goed dat je het leven weer hebt opgepakt, en helemaal een nieuw mens bent geworden!
En al zoveel jaar zonder alcohol... niets dan RESPECT.

Ik hoop ook ooit zolang zonder te kunnen, ik ben pas aan mijn 3e week zonder alcohol en vond mezelf al een hele piet... maar ik ga door!
Jouw verhaal is ook weer een hele steun! Dank je wel, en welkom!!

Liefs Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve tobbertje ik ben zo blij dat je mijn blog hebt gelezen ik snap dat de konfrontatie
heel moeilijk voor je moet zijn geweest maar het houd wel in dat je niet je ogen sluit
ik vind dit knap van je ,3 weken niet meer gedronken super hoor je hebt de wil om iets aan jezelf
te veranderen en dit zal niet mee vallen maar ik kan je vertellen de beloning is groot .
hou vol je weet dat je het kan dat bewijs je nu al weer zodra het moeilijk word klad je het hele forum hier vol je zal zien dat dat helpt en veel afleiding zoeken ,ontdek de kracht in jezelf want die zit er wel
je mag me altijd mailen hoor .

liefs bloempje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo marga gisteren :het huis:geplaatst op mijn blog ben hier na de tijd niet meer geweest
was aardig van de kaart weer toen ik het las dit is afgelopen zomer gebeurt juni maar ben
de konfrontatie aangegaan en ik moet zeggen ben daar achteraf heel blij mee ,weer een
stuk hart zeer opgeruimd .

liefs bloempje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...