Spring naar bijdragen

maatje gezocht


yvonnehappy

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik ben sinds een paar dagen op dit forum.

ik ben gestopt met drinken afgelopen maandag, niet minderen want dat werkt bij mij gewoon niet, is gebleken na jaren.

graag zou ik een maatje willen om een leuk contact te hebben en ervaringen uit te wisselen. nu merk ik al dat dit forum mij al helpt, al jullie commentaren en reacties. niet negatief maar juist alles heel positief benaderen.

dus ik hoop een leuk maatje te ontmoeten die regelmatig contact wil voor leuke ervaringen en de moeilijke momenten te delen en er doorheen te gaan zonder naar de fles te grijpen. tip sen trics delen. het liefst iemand die ook helemaal niet meer wil drinken want mijn doel is om niet meer te drinken! dit heb ik afgelopen maandag besloten en heb ook geen druppel meer gedronken (thee is ook lekker;)

ik kijk uit naar reacties,

groetjes yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

hai Annelies

ben hier ook nog maar een week.. heb inmiddels wel wat contacten

tis gewoon een kwestie van priveberichten sturen ook

en op wie is wie een "profiel neerzetten. Maar tis mijn ervaring dat het het snelst gaat, dat binnenkomen hier door mensen prive aan te schrijven.

Als je wilt kan je mij ook schrijven. Hartstikke goed dat je wilt stoppen, ik ook definitief.

Had 7 jaar niet gedronken en ben sinds 2001 weer aan de slag gegaan. Soms maaaanden niet en dan weer een dag of 5, ik kan er inmiddels niet meer tegen die hoeveelheden die jij noemt want drink dat dan ook maar kan dan na 5 dagen niet meer lopen en ben niet eens meer in staat om drank te halen;-)

ik ben 54 studeer full time en wil met name mn sociale leven weer op orde krijgen

want mensen haken af op mn drankgedrag, ze vinden het verschrikkelijk en ik dus ook.

ook met die tussenposen blijkt drank voor mij heel destructief

in ieder geval hee veel succes!

groetjes

Krekel:sun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...