bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hallo Tactive, Zou het niet op een of andere manier mogelijk zijn om een apart draadje te openen waarin jullie laten weten wie, en hoelang een persoon een ban heeft. Nu weten we eigenlijk niet of iemand een ban heeft en hoelang dus blijft het voor ons vaak raden, of zorgen maken. Want we weten niet of iemand weg blijft doordat hij misschien gedronken heeft en moeilijk terug durft te komen of dat iemand een ban heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Beste Bolletje, Bedankt voor je vraag. Nee, we laten niet via het forum weten wie er een ban heeft en voor hoelang. Dit in verband met de privacy. Dit forum is openbaar, dat betekent dat iedereen kan meelezen. Een keerzijde zou zijn dat het vervelend is voor iemand die een ban heeft dat iedereen dat kan zien. Vriendelijke groeten, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Dank voor je antwoord Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Sorry.. toch is het wel fijn dat de " diehards" wel weten hoe of wat. men maakt zich druk ....weet je? ..dit is o.a aan Tative Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik heb al eerder aangegeven dat het melden van een ban ook zou kunnen in overleg met degeen die een ban krijgt. Gewoon vragen of de banneling het op prijs stelt dat de ban openbaar wordt gemaakt. Indertijd werd ook dat verzoek afgewezen, maar als ik nuchter nadenk heeft dat dan niets meer met privicy te maken toch? Een banneling kan niet meer laten weten dat hij/zij niet het forum op kan... als de banneling aan Tactive aangeeft dat hij/zij het op prijs stelt dat de ban even kenbaar wordt gemaakt op een speciaal draadje is daar toch niets mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Hierbij geef ik Tactive toestemming om te vermelden als ik eventueel een ban krijg en de duur van mijn ban. Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Hierbij verzoek ik Tactive het te vermelden als ik een ban krijg, graag met vermelding van de duur van de ban. Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Ik sluit me aan bij Yvonne. Als ik een ban krijg verzoek ik Tactive dat te melden aan het forum. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Mocht ik een ban krijgen, mag Tactive, om onzekerheid en onrust te voorkomen bij de medeforummers het vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Volgens mij is er een hele handige manier om zoiets te regelen, zorg ervoor dat je iemands email adres hebt en laat diegene een melding doen. Ik denk niet dat tactive hier verder aan mee gaat werken. En is ook onwenselijk. Stel ik heb een ban, dan hoeft dat van mij niet vermeldt te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Zeker niet automatisch. Ik wil dat op dat moment bekijken en bepalen. Geen idee hoe ik me er bij zou voelen. Misschien wel heel boos. En dan gaat tactive mij publiekelijk nog een keer aan de schandpaal zetten. Niks daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Heb van Tactive bericht gekregen dat men ook niet in geval van de wens van de banneling dit openbaar gaat maken, helaas, zou wel zo makkelijk zijn. Dus is het plan van Jaap denk ik de beste tweede optie: Zorg dat je op één of andere manier contact kunt krijgen met een mede-frummer en vraag hem/haar de melding te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Bijna iedereen hier heeft denk ik wel een maatje en die zou de aangewezen persoon kunnen zijn, om in overleg, die melding te kunnen doen. Zo niet, dan kan dit een reden zijn er iemand speciaal voor te benaderen. Verder denk ik dat we elk afzonderlijk even stil kunnen staan bij het aanvaarden van regels in het algemeen. het hele leven staat bol van de regels en wetten, die soms onrechtvaardig lijk en soms zelfs zijn. Het is een levenskunst op zich om daar mee om te leren gaan. De ene keer volwassen, de andere keer als een opstandige puber, net welke kant het triggert of wie het betreft. Ik merk wel dat dezelfde regels me soms neutraal overkomen, maar zodra het iemand treft die me raakt ik er moeite mee heb. Komt het nog dichterbij en treft het mezelf dan wordt het nog subjectiever natuurlijk. Dus ik snap die houding wel om geen uitzonderingen te kunnen maken. Per keer maakt het iets in mijn eigen proces wakker en ben ik degene die ermee moet leren omgaan. De ene keer creatiever als de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Beste forummers, Er zijn veel meningen omtrent dit onderwerp. Onze werkwijze hierin staat hierboven vermeld. Aangezien dit een onderwerp is dat niet aansluit bij 'Vraag het de hulpverlener', dit is bedoeld voor vragen omtrent alcoholgebruik, wordt dit draadje gesloten. Natuurlijk staat het jullie vrij om hierover op een andere plek verder te praten. Vriendelijke groeten, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten