Alessie Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Lieve allemaal,Ik was er al en weer terug, bij af! Zoveel pijn en zoveel verdriet. Alcohol is niet de oplossing, wist ik en weet ik.En toch......Ik wil graag een nieuwe start maken bij jullie allemaal.Vinden jullie het goed dat ik mijn naam verander van Marja in Alessie?Deze verandering is voor mij een nieuw begin en dat ik dat nodig heb wil jullie later heel graag uitleggen.Sorry voor allesMarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Welkom terug Alessie. Als je je naam wilt veranderen moet je even een berichtje aan de moderator sturen. Voor z\over ik weet mag jeéenmalig je naam aanpassen.Ik weet niet waarvoor je sorry zegt in je bericht. Succes met het hernieuwde stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Omdat ik mensen die ik lief heb op dit forum pijn heb gedaan.Ik weet dat ik mijn naam kan veranderen, maar wil dit niet zonder iedereen en 1 iemand in het onder mijn excuses aan te bieden. Dank je wel voor je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik weet niets van je geschiedenis hier. Maar voor zover ik het forum ken zijn mensen die vertrokken zijn en terugkomen altijd welkom.Misschien is het een goed idee om diegene waar je speciaal op doelt een pb te sturen?Niet iedereen leest hier regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Heb ik al gedaan, dank je wel voor je steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hoi Marja,Weet niets van je geschiedenis hier. Wel dat je altijd welkom bent. Onder eigen of andere naam.Goede moed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hoi MarjaOok ik heb me overnieuw aangemeld.Hoe lang ben je weggeweest.Vandaag gewoon de eerste niet nemenSterkte Cyntia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Marja (of Alessi). welkom terug. Kende je nog niet maar hoop nog veel van je te lezen. Ik wens je sterkte met je nieuwe begin.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hoi Alessie,heb m ff gegoogled; beschermer vd mensheidmooie naam.Sorry is hier denk ik zelden nodig, je hebt vast jezelfhet meest teleurgesteld. En idd pb aan iemand speciaal.En nu mild (maar streng:D) zijn naar jezelf en zorgen dat je'er wat van hebt geleerd, dan was het niet voor niks. Wij zullen jesteunen waar nodig, mits jij je hier laat lezen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Dank je wel Jane, ik ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Van harte welkom terug Alesie en een hele dikke pakkerd.. We gaan er weer voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Dank je wel bolletje, doen we! Ik ga niet zeggen dat het fijn is terug te zijn maar...Het voelt weer en nog steeds goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Jammer dat het niet goed gaat Marja/Alessie en nog bedankt voor je PB....Hoop dat het hier weer zijn je gaat helpen.Welkom terug:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden