SK Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Goedemorgen ploeteraars!Hopelijk allemaal goed geslapen...?Ik ga voor mijn tweede dag ADB, morgen de refusal als stok achter de deur...Nog wel wat grieperig maar zonder de A zal dat vast sneller overgaan. Iedereen veel succes vandaag, nu naar het baasje (jaaaa, gaat veel makkelijker zonder kater) :-)Tot vanavond!Lieve groeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 @sk:sterkte, ik tel met je mee. Ik ga nu ook voor dag 2@kohtje: (dit heb ik gisteravond al geschreven, maar ik dacht ik zet het nu maar weer bij vandaag neer) "Grappig" om jou nu in deze situatie te zien. Meestal was jij op dit forum de stabiele verteller en nu ben je ook zelf weer in gevecht en een verslaving aan het overwinnen. Knap hoor. Ook ik doe met je mee, ook wat betreft roken. Gelukkig ben ik niet een hele- dag- roker meer, maar in combinatie met alcohol ging er zo een pakje door. Heb wel jaren gerookt en ben ooit gestopt, maar had het afgeschaft om bij alcohol niets te roken.. dit vond ik onweerstaanbaar. Maar ja, als ik dan elke dag drink, dan rook ik ook eigenlijk elke dag. Dus weg ermee. Eigenlijk vind ik roken heel erg dom en is iets wat op een gegeven moment echt afgelopen moet zijn. Dat je nou als puber zoiets doet, ok, maar dat ik dat nu als volwassene nog steeds in wil ademen.... dat snap ik soms niet. Ik observeer heel regelmatig een roker, of mezelf als ik rook..... echt een belachelijk gezicht. Heel veel sterkte. Het gaat je gewoon lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 toch maar niet, de wanhoop van een dag verwoord.heb ik met het badwater het kind weggegooid? met de drank de uitweg verboden?ontoerekeningsvatbaar vandaag hiergeen mooie, hartverscheurende, bedrieglijke zinnetjesmisschien later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Er gaat hier even ook vanalles mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Goedendag allemaal,Petra, zo mooi als Katrina kan ik het niet zeggen. Ik sluit me volledig bij haar aan. Doorleef het.Marieke, het lijkt alsof voor jou Murphy's law opgaat: anything that can go wrong, will go wrong. Maar snel is nu alles achter de rug, want je gaat hoe dan ook morgen verhuizen. En als die verhuizer zich niet aan zijn afspraken houdt krijgt hij toch gewoon geel geld? Of heb je al een aanbetaling gedaan? En onthoud goed hoe helder, fris, nuchter, energiek etc. je je nu voelt. Schrijf het op en hang het aan de muur, om je te herinneren als je weer eens trek krijgt. Veel sterkte!Joann, beterschap. Wat zul je je beroerd voelen. Probeer zoveel mogelijk uit te rusten en uit te zieken. Niet meer drinken is de enige remedie! Jij ook heel veel sterkte.@Mick, geen idee waarom ze de suikerhoudende Rivella niet meer hebben. Verkocht misschien niet zo goed? Of ze vinden zonder gezonder?Ik weet niet of ik vandaag veel online kan zijn. Ik zit nu op mijn werk. Thuis hebben we alweer een computerprobleem. Mijn zoon moest gisteravond een programma downloaden van de server van zijn school, waarmee hij vanuit huis "veilig" zou kunnen inloggen op de server van school, en zijn werk daar naartoe sturen. Zodra hij het programma gedownload had hield de muis ermee op. Andere muis geprobeerd, opnieuw opgestart, niets hielp. Ondertussen werd de computer alsmaar trager en hield ook het toetsenbord ermee op. Hebben we met dit "veilige" programma een virus binnengehaald? (De virusscan vond niets verdachts.) In ieder geval hebben we geen idee hoe dit nu weer op te lossen, dus als er hier iemand digitaal onderlegd is, houden we ons open voor suggesties. Bah, en net nu alles weer naar behoren werkte.Ik ga weer aan de slag. Een goede dag allemaal.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BugsBunny Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Sterkte allemaal.Ik heb een vraagje: Wat betekend ADB? Ik kan er steeds niet opkomen.Zoals de titel zegt: "Nieuwe week, nieuwe rondes, nieuwe kansen" Daar wil ik ervoor gaan. Vorige week is het niet goed gegaan, ik bleef elke avond biertjes drinken. Ik ben gewoon te zwak om te stoppen, motivatie is er blijkbaar nog niet. Maar ik heb straks om 2 uur afspraak bij GGZ, daar wil ik over alcohol gebruik hebben.Zie op dit moment even geen uitweg. Maar goed, ik mag toch niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 ADB = Alcohol De BaasNDB = Nicotine De Baas JDB = Jezelf De Baas...DB= ...De Baas, wordt meestal ergens in de context wel duidelijk.vr. gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Lieve Joann.Ik zie je liever lekker melig dan onder in het afvoerputje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Na Alcohol en Nicotine ga ik nu denk ik maar eens stoppen met Cola Light.CDB= Cola light De Baas.Iets de baas zijn is leuk, maar iets de baas worden is spannender.Wat is er trouwens Sociaal aan Sociaal Drinken? (dit even terzijde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Hallo Mensen,Puzzel nog lekker door, ik ga mijn mandje zoeken.Welterusten, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden