BamBam Geplaatst 19 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hoi Joann, weer boven water, fijn.Beetje bekomen? Niet duizelig worden van alle draadjes hoor. Maar ze zijn wel allemaal de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 M'n bezoek is er, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Veel plezier....tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hallo allemaal,Zo ff pauze, de tijd ging sneller dan ik had gedacht.Kozijn geschuurd om morgen voor de laatste keer in de lak te zetten.Tegels boven het aanrecht ontvet en in de primer gezet.Leuk kleurtje uitzoeken, deurtjes weer plaatsen, vloertje leggen en dan is dat klaar.Kan ik verder met de rest van de ruimtes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 nou Mieke, je doet het klinken of het een fluitje van een cent is. En wat bedoel je met de rest van de ruimtes? Ga je je hele huis door met verf...?Ik vind dit soort dingen altijd wel gezellig klinken, maar als ik zelf aan zo'n klus wil beginnen slaat de schrik me toch altijd weer om het hart en zinkt de moed me weer in de schoenen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hi Kohtje,Dat zeg ik om mezelf op te peppen want waar ben ik aan begonnen.Mijn jongste is vorig jaar maart uitgevlogen en ben aan van alles begonnen.Van 2 kamers 1 kamer gemaakt.Van slaapkamer verandert.Keuken op de kop gezet.De beeldige hal 1x gesausd,kortom niets afgemaakt.Dat ben ik nu een beetje weer op poten aan het zetten.Eerst de keuken, maar zit al weer rond te loeren wat ik met de woonkamer zal gaan doen.Impulsiviteit is iets waar ik last van heb, dus mensen schop me af en toe de keuken maar in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 O Mieke, ik weet precies hoe je je voelt.... Ik ben van de week begonnen m'n atelier te saucen. Een hoop gedoe. Moet eerst een muur leeghalen zodat ik er bij kan, later alles naar die ene muur toe schuiven, volgende muur leegmaken etc. Eén grote puinzooi maar toch knapt het op. En alsof dat niet genoeg is zit ik in m'n hoofd al allerlei volgende plannen uit te werken. De hal en de trap schilderen (veel houtsnijwerk, enorme oppervlaktes etc. ) de garagemuren afbikken, opnieuw stucadoren en saucen, een keldertje afbikken, stucadoren etc. etc.... Ik zit me al helemaal te verkneuteren op hoe het er allemaal uit zal kunnen gaan zien maar moet het dan alleen nog maar even allemaal doen...Pfffffff.. Gelukkig ben ik niet al overal tegelijk aan begonnen, dan zou ik echt hoorndol worden. Nu weet ik mezelf nog steeds te sussen met de gedachte dat alles op z'n tijd zal gebeuren.Ik vind het trouwens wel bewonderenswaardig dat je dit soort klussen allemaal doet. En ik wil je de keuken wel weer inschoppen maar ik ben bang dat je daar dan alleen maar over je achterste gaat zitten wrijven en niks doet omdat een ander gezegd heeft dat je op moet schieten met die keuken... Dus doe dat maar lekker als je er zelf aan toe bent... Sterkte in elk geval. Uiteindelijk zal het resultaat je best wel voldoening geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Nou Kohtje je zult je de komende tijd ook niet vervelen met klussen en als ik maar 1x bezig ben dan is het ook wel weer fijn om het langzaam te zien opknappen.Ik ga nu ff met een emmer sop door het huis heen.Mijn dochter komt di hier en die schrikt zich de blubbers als ze hier de bende ziet en zal zich afvragen of het wel lekker met Moesje gaat. ( zo noemen mijn kinderen mij)Tot strakkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ik heb volgend jaar februari/maart een verbouwing in mijn huis, de keuken, wc en douche worden gerenoveerd. Mieke en Kohtje, willen jullie daarna even bij mij de boel komen soppen en sausen? Volgens mij kunnen jullie dan net met jullie eigen werkzaamheden klaar zijn, dus dat kan mooi in een moeite door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Nou Anna, ik denk nu al te weten dat ik in februari/maart nog steeds moet beginnen met al die schilderklussen. (M'n atelier zal dat hopelijk wel helemaal af en weer in gebruik zijn) en bovendien beginnen ze hier in februari ook met de badkamer te vernieuwen... Richt je dus maar op Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Moet lukken Anna,We kunnen met z'n allen wel een doe-van alles-voor-elkaar bedrijf starten.Sjeesen we met Kohtjes klusbus door het hele land....hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 OOO, Dames,Mijn vrouw heeft ook altijd van die koude voeten. En dan ben ik altijd de klos. Zal eens bedsokken voor haar kopen. (lol).Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hoi Anna,Die ervaring, heb ik al zo'n 16 jaar geleden gehad toen was dat middel net op de markt.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hallo Ferry,Stuur je vrouw maar naar Kohtje, Anna en mij toe.Worden haar voetjes vanzelf wel warm van al het klussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Moet je doen Ferry, ik heb hele lekkere warme fleecebedsokken gekregen. FIJN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ik klus ook met koude voeten. Alleen in de zomer zijn ze warm.Het valt mij trouwens op dat zowel Joann als Moesje sinds vrijdagavond niet meer meegeschreven hebben. Dat vind ik jammer. Moesje, laat je nog weten hoe het dit weekend gegaan is allemaal? En Joann, laat je niet afschrikken in je strijd hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hoi Anna,Ik wel gezien dat Joann, wel heeft ingelogd. Dus ze leest wel. Dus Joann, bij deze, hoe gaat het?liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Jammer,liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Sluit ik me bij Joann, jammer. Tot later dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Als je maar onthoudt, Joann, dat je hier altijd steun kunt komen halen, als je dat nodig hebt. Je weet ons te vinden.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Net lekker gegeten, kouden handen en voeten zijn over. Kachel wat hoger.Heb dit weekeinde huiswerk moeten maken, zeer confronterend. Ben er best lang mee bezig geweest.Jawel, ik ben van start gegaan, maar heb nog geen tevreden gevoel. Misschien komt dat nog alsde juf mijn huiswerk goed keurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ja Joanneke, hoop dat je je realiseert dat iedereen hier altijd welkom is. Ruzietjes kun je nergens ontlopen, ook hier niet. We zijn hier eigenlijk net mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ferry,We? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden