Spring naar bijdragen

Zondag 19 november


BamBam

Aanbevolen berichten

Hoi Koekie,

dank voor je raad. Alle hulp is welkom.
Dat van dat vroege eten snap ik, haha, ik heb soms om 16.oo al zin om te eten. Maar lief vindt dat echt te vroeg! Mag niet, haha, wat ik ook wel weer begrijp.
Wat goed van je dat je zo doorzet! Klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Koekie,

Dat suiker helpt heb ik inmiddels ook ervaren. Vandaar mijn af en toe bovenmatige dropgebruik (zoete drop). En aan één zo'n zwart pak heb ik echt niet genoeg. Ik switch op het moment van Spa Clear (overdag) naar Roosvicee 50/50 of vruchtensap (na het eten) en in de weekends stap ik dan later op de avond nog over op Rivella. De afwisseling doet het hem bij mij.
En als we na een lange werkdag niet vroeg kunnen eten, sta ik bij het fornuis te tandhakken. Vooral op vrijdag. Helaas heb ik ook 's avonds vaak nog wel trek, maar na 22.00 uur is het meestal over. Dat was voor mij een openbaring, zo'n drie maanden geleden. Na 2 weken of zo ontdekte ik, dat als ik de trek maar uitzat, die na 22.00 uur verdween. Dus toen viel dat gevoel weg dat ik het de hele avond uit moest houden, en voelde het als een bevrijding als het ongeveer 22.00 uur was.

Ik heb wel trek in een stukje cake, maar heb nu geen zin om die te bakken, want ik voel me niet zo lekker. Jij ook nog steeds sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb ik ook, zodra ik m'n avondeten oversla ben ik helemaal uit m'n ritme.

Na het eten is mijn trek ook weg en eet dus ook wel eens voor vijven hierom.

Ga ook maar weer braaf allerlei verschilende sapjes inslaan morgen,
Tis gek maar ik moet hier aan herinnerd BLIJVEN worden lijkt het wel.

En Houtje schaar me achter BamBam, alle hulp is welkom.
Enne 13 maanden alweer, knap hoor,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het niet alleen de trek maar het lijkt wel of mijn temperatuurschakelaar op 0 graden over schakelt. Krijg het dan ook steen koud, vooral handen en voeten. Na het eten 's avonds heb ik er geen last meer van. Herkent hier iemand iets van?
Ik weet nl niet of dit met de trek te maken heeft of mogelijk met de overgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, BB en Cato, koude voeten heb ik ook heel gauw, en koude handen in iets mindere mate. Dat had ik ook toen ik dronk, dus ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik trek thuis vaak van die thermosokken over mijn gewone sokken aan, lekker warm.

En ter compensatie ben ik heel snel heel warm in mijn gezicht, zodat ik eruit zie als een biet. Ook dat heb ik vaak nog steeds, ook zonder alcohol. Kun je nagaan hoe ik eruit zag als ik wel gedronken had :D

Nu ben ik trouwens niet rood, eerder wit, ik denk dat ik ziek word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Bij mij komt ook maar heel weinig uit handen sinds ik niet drink.
Moet mezelf gewoon dwingen om ook maar iets te gaan doen.
Zit vandaag ook al uren te nietsen met mijn kluspak aan.
Leg de lat maar ff niet hoog, ff een uurtje iets doen en dan weer ff op het forum.

Houd je allemaal taaitaai pop
Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cato, ontspan ze. Mieke, jij ook, de lat mag wel even omlaag hoor. Voor mij is de zondag sowieso een dag dat ik van mezelf niet 'hoef'. De zondagen dat ik ergens naartoe moet natuurlijk uitgezonderd. Als ik zin heb om iets te doen, doe ik dat. En zo niet, dan hang ik gewoon lekker de hele dag voor de tv, achter de computer en boven mijn krant. En laat de hond uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Marion,

Je hebt me laten schrikken< pfffff, Gelukkig heb je je zoon gebeld. Ik kan me zoiets ook nog herinneren. Ik heb een keer annefranille gehad, toen wilde ik's nachts uit het raam stappen. Gelukkig werd Tineke wakker. En heeft toen de dokter gebeld. Kan me er zelf niets van herinneren. Bleek ook een bijwerking te zijn. Ik hoop dat het nu goed met je gaat.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk zo'n forum. Ik zou van alles gaan doen maar ja. Was bezig met houtjes hakken toen ik werd geroepen door een vriendin via de msn. Ga met haar naar de sauna morgen. Ben soep aan het maken met echt soepvlees, mmmm het ruikt hier al heerlijk. Tussendoor huppel ik door alle draadjes, geef de hond een aai die uitgeteld op de bank ligt. M'n zus belde, die komt straks ff langs met drie koters, gezelli. Moet ik nog wel ff de stofzuiger door de keet halen. En zo vliegt de zondag voorbij, heerlijk. Ben vanmiddag lekker alleen dus dan kan ik alles door elkaar heen doen.
Was zometeen uit de droger halen, ik moet nog een brief schrijven, moet/ik wil nog een brief schrijven en ga zo nog maar even door. Net een broodje gegeten, lekker warm uit de oven

Interessant allemaal he, ben bang dat jullie anders te weinig leesvoer hebben...

Oke, nu eerst de kachel, dan de soep en de brief.

Of zal ik eerst de brief doe, tussendoor de soep of....

En wanneer moet ik dan stofzuigen. Zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik eet ook soep vandaag BB, heb ik gisteravond al laten trekken. Lekker gemakkelijk dus vandaag. Stokbroodjes met kruidenboter en brie erbij, mhmmm. En ik voel me ook altijd in mijn element als ik alles door elkaar heen loop te doen.

Hoi Ferry, heb jij ook al zo'n ervaring gehad als Sneeuwwitje? Beangstigend zeg. Maar nu gaat alles goed hoop ik?

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...