Spring naar bijdragen

maandag 20 november

Kohtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joann en Marion

Woorden schieten mij te kort, ik sta te janken, snif snif

Odes aan mij gericht, eten op tafel, snif snotterdesnotter
Zoveel geluk kan ik niet in een keer bevatten, waar heb ik dat aan verdiend ????

hahahahahahahahaha, hartstikke leuk dames, kan ik wel waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rufus, bedankt voor je prachtige verhaal. Jammer dat ik op dat moment niet ingelogd was. Jij ook gefeliciteerd met je 15 weken, je beschrijving van je gevoel op dit moment herken ik heel goed. Ik denk dat die ene nare gremlin af en toe van jouw schouder naar de mijne verhuisd. Maar we kennen hem inmiddels hè, we trappen er niet in. Met jou op mijn hielen, en Ferry gelijk op, moet ik ook wel gewoon door blijven gaan, vind je ook niet. Ik kan me toch niet door jullie in laten halen.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeeman, waar je dat aan verdiend hebt, gewoon aan jezelf.
Zo zie je maar weer dat sterke drank, ook wel weer bij een sterk karakter hoort.
Ik bedoel maar......
Jij hebt nu al een behouden vaart, ik dobber nog steeds,
na zoveel maanden.
Het wordt tijd, dat ik mijn anker ook eens uitgooi en op de plaats stil moet gaan staan en niet aan de dag van morgen moet denken, want ik leef nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Lekker gevoel, he? Die 15 weken! En nu moeten we proberen niet overmoedig te worden. Ik had dat vorige week al in een restaurant toen de ober ongevraagd in mijn glas wat wijn schonk met de woorden: 'wilt u voorproeven, meneer?" Er ging van alles door me heen (die Gremlin weer), maar ik bracht eruit; "nee, dat doet die meneer wel". Ik voelde me op dat moment wel nogal kinderachtig. Blij om te lezen dat het jou ook best goed gaat, op je werk na dan.
Maar voor een van de musketiers of een van het RAF trio (rufanfer, vondst van Kohtje) moet dat een oplosbaar probleem zijn.

Liefs, Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje,

het zit 'm in het dobberen. Dat is niet goed.
Als je een goed zeeman wilt worden, moet je toch echt een koers uitzetten, liefst naar een haven waar je weer een vrachtje terug kan oppikken.
Maar er wordt ook wel eens gezegd dat het niet gaat om het aankomen ergens maar om de reis er naartoe. Dus zet gewoon een koers uit en zie maar...en mocht er onderweg zwaar weer komen opzetten dan verleg je de koers iets. Maar dan zit je niet op de commerciele vaart.

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rufus:

Was jij nou diegene die naar Turkije is geweest, of verwar ik je nu met iemand anders?

@Marieke:

Ik herken dat van dat reageren. Op mij wordt ook niet altijd gereageerd, heb zelfs het idee dat er iets over het hoofd gezien is, aangezien ik geen reactie gezien heb... kan mij ook weer ontgaan zijn hoor.
Ik ben zelf ook iemand die heel slecht reageerd op anderen. Ik lees wel veel mee, denk erover, maar laat het meestal aan anderen over om te reageren. Lekker veilig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick, ik had wel zo'n gevoel dat Rufus nog steeds in mijn kielzog zat hoor.

Wat betreft de opmerkingen over reageren: ik doe altijd wel mijn best om op iedereen te reageren, maar dat ik stomweg niet haalbaar. Dus reageer ik meestal op berichten die me raken, of die een vraag oproepen. Dat wil niet zeggen dat ik geen belangstelling heb voor degenen waar ik niet op reageer, of hun berichten niet lees. Dat geldt ook voor jou Marieke.

Sneeuwwitje, moet ik nog met die bezem komen voor die gremlin, of red je het alleen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick,

adb viel niet mee in Turkije vanwege de aangeboden drankjes. Voordat ik het wist had ik een welkomstcocktail met parapluutje in m'n hand. "Zit hier alcohol in?", vroeg ik na een lichte aarzeling. "Ja, natuurlijk", kreeg ik terug. Ik kon alleen maar, oh, uitbrengen. Ik kreeg op een gegeven moment ook nog op m'n kop van een dame die ik daar had ontmoet, toen ik een neergezette raki teruggaf. "Hoe kun je dat nou doen? Ik lust die van jou ook wel", zei ze. Onze liefde is van korte duur geweest. Het was toch niet zo'n dame. In Spanje (zie mijn verhaal) is het fout gegaan. Een beetje.
Hoe ga jij? En met de adb?

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@anna:
Voel je vooral niet aangesproken. Ik heb het ook over niemand specifiek. Meer over hoe het zo gaat op een forum. Je hebt mensen die veel reageren (jij vooral bijvoorbeeld) en mensen die minder reageren (zoals ik bijvoorbeeld). De vrijheid om te reageren is er en de vrijheid om te zwijgen ook. Lekker toch? Maar dat neemt niet weg, dat ik nogal verbaasd was (let wel, verbaasd, niet teleurgesteld), dat er door niemand gereageerd is op mijn "uitglijder(s)". Had bijna ook wel iets prettigs, alsof het niet gebeurd was.

@rufus:
Met mij goed. Was bijna 8 weken ADB, maar ..... Ik wilde drinken en heb dat toen gedaan en 2 dagen later weer. Nee, geen spijt. Was leuk en gezellig, behalve de volgende dag natuurlijk, behalve dat ik dan altijd zo'n lekkere trek heb. Als ik dit weer de hele week zou herhalen, nou dan zou ik vreselijke spijt krijgen en weer bang worden.
Wilde ook voor de 2 maanden gaan en had het eigenlijk vrij gemakkelijk, maar toen "het einde" naderde.... EEN HELE GROTE GREMLIN!
Wat ik nu ga doen, weet ik nog niet helemaal. Vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...