Spring naar bijdragen

maandag 20 november


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag,

Alles bij lezen doe ik nu even niet! Alleen even van vandaag! (was er een paar dagen niet)

Kohtje zie ik toch weer dat je en lichtpuntje bent he en ook aan het eind van de tunnel hihhii

Nu valt me al weer op dat Katrina er weer door heen loopt als rode draad. Met negativiteit zie ik of ik snap er niks van zal wel wat gemist hebben!! Jammer daar van vind ik dat Katrina volgens mij een hele intelegente vrouw is en ook al een tijd ADB....Lijkt me dat je dan veel meer met positiviteit mensen onder steunt dan hier mee!!! Je hebt meer met honing dan met azijn!!! (zoiets)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vrijdag naar een feestje geweest en ja hoor na 21 dagen ADB ben ik er weer in getrapt!!
Feestjes vind ik geloof ik toch nog te leuk met alcohol ook al is dit moeilijk eerlijk te vertellen!! Ik zat al te twijfelen zal ik gaan ik voel me nu zo goed enz enz Toen ik toch wel erg graag wilde gaan omdat ik me anders zo,n saaie tut vind dacht ik,ik kan ook zonder alcohol maar voor ik het wist had ik een wodkacola in m,n hand en dat is niet bij 1 gebleven.....

Tja weer opnieuw beginnen maar goed ik heb het weer gehad en zal m,n trek nog steeds wel zijn dat ik toch ben gegaan want als ik het naderhand bekijk is het het niet echt waard geweest!!! Alleen zie ik dat wel op het moment dat ik ga. Ik luister er gewoon niet naar! Het is nu een soort patroon van eens in de maand.... hoop dat ik dat ook kan doorbreken er komt vast een dag dat ik kan zeggen ik ben een jaar verder!!

Fijne dag en vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schreef toch al eerder, ik zo bijna overal wel de humor van in, ook in dit geval.
Alles is toen (1980 ongeveer) goed afgelopen, dus nu kan ik er wel om lachen.

In een riksja op de vlucht voor de politie, zie je het voor je ? En die arme jongen maar fietsen en ik in die riksja. Heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Ellie. Hopelijk ben je hierdoor sterker geworden als je weer eens naar een feestje gaat. Dat je dit dan niet weer wilt laten gebeuren... Ben je dan toch te onzeker als je op zo'n feest bent? Wat is de reden geweest? Als het alleen de trek, het verlangen naar het smaakje is geweest kun je makkelijk ook eens andere smaakjes (alcoholvrij) proberen. Maar als het het verlangen naar de roes is geweest is daar ook een oorzaak voor te vinden...
We tellen gewoon weer met je mee.. Drie weken is toch best een flinke tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...