sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Nee Kohtje, te laat Balkenende heeft al gewonnen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 O, Ferry, sorry. Zag je vraagje nu net pas. Ik heb geen lingerie kunnen waarnemen. Dat was ook helemaal niet nodig....En nu naar boven. Nogmaals welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ben ik nog weer een keer...Balkenende gewonnen? Tegen wie speelde hij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 HahahahahaKoh, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 15 mensen ingelogd, hebben we een record.Dag lieve mensen. Geen ruzie meer maken.Spreken is zilverZwijgen is.......Vandaag weer een dag ADB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hallo mensen,Het is al laat, even naar de verkiezingen kijken en naar bed.lieve mensen, allemaal welterustenFerry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Jakkes, toch een krampje in mijn maag...........Je hebt gewonnen en wat doe je? Champagne en WhiskyIk heb niet gewonnen en ik hoef geen C en WDit was vanouds ook altijd een zuipavond, bedacht ik net:óf uit teleurstellingóf uit triomfslaap lekker allemaal(en oh ja, ik had een keiharde wedstrijd niet met de kiezer maar even met mezelf,heb ik gewonnen? 't is maar hoe je het bekijkt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Petra, voor mij ben je een winnaar.En thee is ook lekker.Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Petra, voor mij ben je ook een winnaar.Hopelijk slaap je nog een beetje met je krampen, maar ja, een kater duurt langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden