Spring naar bijdragen

Woensdag 22 november 2006


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bushokje was spontane opwelling..
net als mijn hele mail.
Ik houd er gewoon niet van om verstoppertje te spelen. Ben echt wel bereid om het goed in iemand te zien en vooral niet blind voor min eigen fouten (maar nog niet kunnen ontdekken LOL )


Maar was een beetje klaar met dit verhaal..
fijne avond iedereen..


En Katrina (in kolommen)
als je de behoefte voelt...
of niet.
of wel..
het kan vriezen.. het kan dooien..
volle maan.. lange nachten
volle vaatwasser
waar lijkt dit naar
nou wat denk je zelf???
net zo cryptisch als jouw berichten
en ik ' hep' ech wel hbo gedaan
dus nie agtelijk
mocht je willen
bel je me maar of mail je me pb
want ga aub meedoen
maar dan positief
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ferry, leuk dat je er ook weer ben, m`n hond ligt ook bij me op de bank.(niet jaloers worden, `t is nog maar een pup) Wanneer is een hond geen pup meer? Hij word in januari 1 jaar. ~k heb nog een waakhond buiten (een Mastino Napalitano) Is in mijn buurt nodig. Misschien open ik binnenkort een draadje: mens en hond"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Wat je schrijft, ik ben er niet gemakkelijker op geworden, is iets wat ik wel herken. Het is eigenlijk ook logisch. Als je drinkt reageer je anders, als je nuchter bent, ben je minder prikkelbaar, vriendelijker, kortom de ander, moet er aan wennen. Dat je nu zo reageert. En zelf moet je daar ook aan wennen.
Je ziet ook meer en zegt dan iets ervan. En dat geeft dan weer een reaktie van de andere kant. Ik hoop dat ik het neit te ingewikkeld uitleg. Anders moet ik het beter doen. Ik hoor wel.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo...ik ben weer een beetje ontspannen. Ik heb me vanavond tweeeneenhalf uur vermaakt met een vreemde mevrouw. Zij was helemaal bloot en ik mocht m'n kleren aanhouden. Het was fijn... Volgende week waarschijnlijk weer.

Monique, er ligt hier aan mijn voeten een pup van 12 jaar. En in de puberteit is ie ook al jaaaaaaren...
Ik denk niet dat dat nog gaat veranderen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...