Spring naar bijdragen

Woensdag 22 november 2006

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste allemaal,

Ik betreur de wending die het geheel vanavond weer heeft genomen, zeker na het berichtje van Femmy gisteravond. Lianne, ik ben blij dat je toch nog niet weg bent. Monique, nieuwkomer of oudgediende, iedereen mag hier zijn zegje doen. En je bent toch maar mooi de avond zonder drank doorgekomen, als ik me niet sterk vergis. Klasse, want daar gaat het hier om.

Ik hoop dat de nieuwe mensen, die zich nog maar pas hebben aangemeld, zich morgen welkom en veilig genoeg voelen om hier mee te komen schrijven. Er zit een moeilijke tijd aan te komen. Lange avonden, meer binnen zitten, feestdagen. Zie er maar doorheen te komen zonder die kurk uit die fles te halen. Dat is moeilijk voor degenen die net pas besloten hebben alcohol de baas te worden, en zelfs nog moeilijk voor degenen die dat langer zijn. Laten we ons daarop concentreren, hoe helpen we elkaar, de alcohol de baas te zijn en te blijven.

Recepten uitwisselen, leuk. Ik hou me aanbevolen voor gemakkelijke recepten die snel klaar zijn. Welke keuken maakt me niet uit, ik sta voor veel open. Dus laat maar komen graag.

BamBam, fijn dat je je niet druk hebt gemaakt maandag, en fijn dat je weer online bent.

En aangezien ik morgen weer moet werken, en dus vroeg op, wens ik jullie allemaal welterusten. Ik heb niet gedronken vandaag.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Monique,

Een Mastino Nopolitano, is dat niet zo'n hele grote hond, Van een kilo of 70? Werden die vroeger niet gebruikt bij de Romeinen in de Arena? Zijn toch vechthonden, of ben ik abuis? Dan kun je dus beter niet bij, jou op het terrein komen! Woon je dan buitenaf ? He wat stel ik een hoop vragen.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marion,

Als ik zo hoor heb je al baat bij de acupunctuur, geen koude voeten en geen trek. Dat is toch erg positief. Maar ik heb weleens gehoord dat acupunctuur, ook wordt gebruikt om van het roken af te komen. Dus misschien helpt het jou bij de trek. En dat zal toch heel mooi zijn, of niet?

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...