Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 We hebben toch wel allemaal gestemd vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Konden we stemmen dan, vandaag? Wist ik niks van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 verbaasd me niks met die schilderslessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Beste allemaal,Ik betreur de wending die het geheel vanavond weer heeft genomen, zeker na het berichtje van Femmy gisteravond. Lianne, ik ben blij dat je toch nog niet weg bent. Monique, nieuwkomer of oudgediende, iedereen mag hier zijn zegje doen. En je bent toch maar mooi de avond zonder drank doorgekomen, als ik me niet sterk vergis. Klasse, want daar gaat het hier om.Ik hoop dat de nieuwe mensen, die zich nog maar pas hebben aangemeld, zich morgen welkom en veilig genoeg voelen om hier mee te komen schrijven. Er zit een moeilijke tijd aan te komen. Lange avonden, meer binnen zitten, feestdagen. Zie er maar doorheen te komen zonder die kurk uit die fles te halen. Dat is moeilijk voor degenen die net pas besloten hebben alcohol de baas te worden, en zelfs nog moeilijk voor degenen die dat langer zijn. Laten we ons daarop concentreren, hoe helpen we elkaar, de alcohol de baas te zijn en te blijven.Recepten uitwisselen, leuk. Ik hou me aanbevolen voor gemakkelijke recepten die snel klaar zijn. Welke keuken maakt me niet uit, ik sta voor veel open. Dus laat maar komen graag.BamBam, fijn dat je je niet druk hebt gemaakt maandag, en fijn dat je weer online bent.En aangezien ik morgen weer moet werken, en dus vroeg op, wens ik jullie allemaal welterusten. Ik heb niet gedronken vandaag.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hoi Monique,Een Mastino Nopolitano, is dat niet zo'n hele grote hond, Van een kilo of 70? Werden die vroeger niet gebruikt bij de Romeinen in de Arena? Zijn toch vechthonden, of ben ik abuis? Dan kun je dus beter niet bij, jou op het terrein komen! Woon je dan buitenaf ? He wat stel ik een hoop vragen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Dan ga ik nu nog gauw effe proberen.... Daarna lekker naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Tuurlijk Lianne, niet dat het veel geholpen heeft...Weltrusten voor zo, Bammetje gaat naar bed. Was om 6.20 al op. Vroeg hoor.Slaap lekker, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Anna, welterusten, werk ze morgen weer, en heel erg bedankt voor je aanwezigheid hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Koh, Ik kan er niet tegen, dat mijn man met een blote dame omgaat. Vreemde dan hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Slaap lekker allemaal..En wie weet.. hebben we vanaf morgen...(let op kolommen)een positief forum..waarin iedereen..tosti of kommer..adb of stoppendeof de weg kwijt of zoekendeeen positieve bijdrage levert..en hier steun vind..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Wat een spreker is die vrouw,Anna for president! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Iedereen welterusten en tot morgen, deze jongen gaat ook naar z'n mandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hoi Marion,Als ik zo hoor heb je al baat bij de acupunctuur, geen koude voeten en geen trek. Dat is toch erg positief. Maar ik heb weleens gehoord dat acupunctuur, ook wordt gebruikt om van het roken af te komen. Dus misschien helpt het jou bij de trek. En dat zal toch heel mooi zijn, of niet?liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lianne, ga je dan morgen wel je zinnen afmaken ?hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 En Koh, had ze mijn lingerie bij zich?Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lianne,Met mijn vader gaat het weer redelijk. Hij had medicijnen, waar hij achteraf niet tegen kon en ontzettend misselijk van was. Daardoor had hij een paar dagen niet gegeten en is daardoor helemaal verzwakt en flauw gevallen.Gelukkig geen beroerte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ja Ferry, dat is inderdaad zòn hond, maar voor mij en m`n jongens is het een schatje. Ikl ga nu afsluiten, m`n zoon komt net binnen met een maatje. Maar ik wil ooit eens een keer een draadje openen over HOND EN BAAS. tot de volgende keer. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 bambam...haha, hoop dat je mijn persiflage snapt...nou genoeg ge^^&* vanavondWie weet schept het duidelijkheid en was het een doorbraakkus Lianne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Dat lijkt me een gezonde instelling Marion. Als je man dan toch geen kunstschilder is....Toch vallen kunstschilders wel mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Marion,dat is heel moeilijk als er iets met je ouders is..Hoop dat het snel beter gaat..veel liefs..ps jouw bezoekjes zullen het beste medicijn zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Nou, stemmen zal wel niet meer lukken... Ik ga slapen. Welterusten allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ja Ferry, als de accupunctuur ook zou helpen voor de trek, dan is het wel meegenomen, maar ik heb het hoofdzakelijk voor meer energie, dus.........gewoon afwachten.Schaadt het niet het baadt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden