Spring naar bijdragen

Maandag 27 November


Zeeman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@sneeuwwitje:
Ja, ik zeg "nog", omdat ik weer wat regelmatiger drink. Niet elke dag en niet te veel (maar is 1 eigenlijk al niet te veel, voor mensen zoals ik?) Ben me in ieder geval bewust van de hoeveelheid en wil ook niet doordrinken. Maar ik zeg "nog", omdat het ook weer andere vormen kan aannemen. Gevoelens van spijt en ontevreden met mezelf. Nu nog niet, maar het blijft spelen met vuur.

@bambam:
Ja, minder kan ook. Blij dat ik me toch nog welkom voel. Dat is ook zo lekker aan dit forum. Niets moet, niets hoeft. Tenminste, zo voel ik dit, nu ik zo jouw reactie lees. Dank je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick, leuk dat je er weer even bent. En fijn dat het (nog) goed met je gaat. Het is jouw zaak, maar mij lijkt dat af en toe drinken spelen met vuur. En uit je toon proef ik dat je dat zelf eigenlijk ook vindt. Heb je jezelf al eens afgevraagd waarom je het eigenlijk doet? Sorry, maar ik word een beetje bezorgd over je. Hoef je je verder niets van aan te trekken.

BamBam, wat is er nu aan de hand? Ineens zo'n trek? Niet aan toegeven hoor meid. Misschien morgen een beetje minder hard schilderen?

Ik heb wat minder leuk nieuws. Ik moet vanmorgen een vooruitziende blik hebben gehad toen ik die afspraak bij mijn huisarts maakte, want ik heb daarstraks op de terugweg naar huis een aanrijding gehad. Een heleboel blikschade, en ik klapte naar voren en daarna nogal hard met mijn hoofd tegen de hoofdsteun van mijn stoel. Alweer hoofdpijn dus, en zoek nu maar eens uit waar ik hoofdpijn van heb. Verder heb ik nogal wat schade aan mijn auto, want de auto die er achterop reed had te laat gezien dat we stil stonden, botste tegen mij, en ik daardoor weer tegen de auto voor mij. We zijn wel allemaal verzekerd, maar mijn autootje is 11 jaar oud, dus het is maar de vraag of de schade de waarde van de auto niet te boven gaat. En dan? Ik kan het ding niet missen, maar heb ook geen geld voor een nieuwe auto. Nou ja, morgen maar eens eerst wegbrengen, en dan kunnen we niets anders doen dan afwachten. Maar leuk is anders. En ik had een gigantische zin om het op een zuipen te zetten toen ik eindelijk thuis was. Gelukkig dat ik sociale controle had. En mijn kinderen waren heel lief en bezorgd, dat deed me ook wel weer goed.

Nou mensen, ik ga een beetje bekomen van de schrik.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Anna,

Je hebt toch ook wel pech!!! Maar ben maar blij dat het blikschade is. En dat je er zelf heel bent uitgekomen. Materiaal is te vervangen JIJ NIET, wel vervelend de financiële kant, voor jou.
Ik zal voor je duimen, dat hij niet totalos wordt verklaard.

Hou het droog, liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik ben nog niet naar de huisarts geweest, ik moet morgen. Kan ik dus gelijk van die aanrijding vertellen. Volgens mijn zoon hebben ze een soort test, om te kijken of je een whiplash hebt. Maar ik had al hoofdpijn, dat ik het lastige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@anna:
Jeetje, wat vervelend zeg. Ik kan me zo goed voorstellen, dat je daarvan baalt. Ik zit elke dag op de weg en ben elke keer weer blij, dat ik schadeloos thuis ben (afkloppen). Ook zo'n gedoe met dat geregel op straat. Wil je lekker naar huis.... bah. Gaat het met je hoofd? Ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor nieuw vervoer.

Geen zorgen maken om mij. Wel lief. Ik ben een stuiterbal. En ja, ik vraag mezelf af waarom. Wilde mijn alcoholgebruik onder controle hebben. Wilde 2 maanden niet drinken. Heb dit net niet gehaald (op 2 dagen na). Wat ik nu doe, vind ik ook weer even leuk. Als het te erg wordt, dan stop ik weer. Dat klinkt simpeler dan het is. I know. Ik wil dat het zo simpel is. Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...