Spring naar bijdragen

zondag 10 december


stien

Aanbevolen berichten

Moi allemaal,

Bedankt voor de reacties.

Knuffie, Zal het een probleem zijn als iemand je voornaam weet?
Je doet het voor jezelf, niet meer drinken.

Het zal mij een worst zijn als er iemand is die negatieve uitlatingen doet als hij/zij achter mijn identiteit komt.

Groet,
Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi kohtje, mijn antwoord was als grapje bedoeld, hoor, maar het jouwe voorzeker ook!!!Als we maar even kunnen lachen ,hé!! Hoe gaat het met dat schilderij van jou, afgeraakt vandaag of moet je er nog aan werken?

Hoi ffweg
Het is eigenlijk niet echt een probleem als iemand mijn naam weet maar ik vond het hier anoniem als knuffie toch ook wel leuk!! Het is echt wel voor mezelf dat ik mijn drinkgedrag verander,hoor!!!

knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, ik wilde nog iets vragen aan eenieder die nog tijd heeft om te antwoorden, ik heb vorige week een licht slaapmedicament gekregen van mijn huisdokter.( na een gesprek over m'n probleem!) Als ik mijn roes niet heb kan ik heel moeilijk de slaap vatten! Ik heb reeds 2 maal het pilletje gepakt en heel goed geslapen maar ik vraag me af of dat niet een lapmiddeltje is?
Groetjes van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie, goed zo, dagje erbij, ga zo door.

hier alles redelijk wel. Heb vandaag veelhoofdpijn, dat is vervelend maar het doet me niet naar de fles grijpen.

Soms kan een roesje prettig zijn. Ik ben er zelf nogal terughoudend in. Probeer andere dingen te bedenken om gemakkelijker in slaap te vallen.

Lekker douchen voordat je gaat slapen, ff een blokje lopen, niet te lang kletsen op het forum maar op tijd stoppen zodat je ff op kunt slomen. Dus ff niet teveel inspannende dingen voor dat je gaat slapen. Kopje thee met honing, warme melk ofzowat. Als dat allemaal niet lukt blijven proberen en dan pas slaapmiddelen. Succes.

Anna en Ferry gefeliciteerd met weer een week erbij. Klasse!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick, welterusten en sterkte voor je operatie.

Anna, doe je het morgen wel een beetje rustig aan, want je hebt een lange dag. Laat het geen valkuil worden.Alvast gefeliciteerd met je 4 maanden en/of 14 weken.

Kohtje: Vind je Koen Wouters beter dan Manneke Pis? Welterusten.

Bammetje; Lekker slapen en morgen zonder hoofdpijn weer op.

Knuffie: Als je goed slaapt, heb je wel meer energie om tegen de alcohol te vechten.
Ik heb zelf ook een inslapertje van de dokter.
IK vind de dingen die Bam Bam zegt ook wel goed, want ze zijn wel verslavend, die pillekes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op slomen. Houdt in dat je niet teveel inspannende dingen moet doen voordat je wilt gaan slapen.
Dus geen heftige gesprekken, zowel thuis als op het forum, niet teveel emoties zo laat op de avond,niet heel hard sporten en dan naar bed, niet nog heel veel dingen doen, wat het ook is. En het is wel vervelend dat je niet meteen slaapt maar hou het maar ff vol zonder slaaptabletten. Je lijf moet wennen aan minder of geen alcohol.

Persoonlijk ben ik er niet zo'n voorstander van om snel medicatie te gebruiken. Probeer eerst maar van alles uit zonder medicatie. Waarschijnlijk ben je na een paar dagen moe genoeg en slaap je wel. Als dat na een hele poos nog niet zo is kun je altidj nog besluiten medicatie te nemen.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bambam

Ik kan je opmerking wel begrijpen ,hoor! Maar het is wel moeilijk om 's morgens je 100% in te zetten voor je kindjes als je zo heel laat gaat slapen! Ik probeer om mezelf moe te maken maar dat lukt niet zo goed!!
Groetjes van knuffie

Enne..(aanpassing) bedankt voor je uitleg over slomen!! Nog iets bijgeleerd vanavond!!Haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja knuf, lekker.

zo wordt het niks he dat snap je wel. Natuurlijk kan 1 pilletje voor nu geen kwaad maar hoe doe je dat dan morgen en overmorgen en de dag daarna en de dag daarna!???

Dan zijn je kindjes er ook en kun je ook niet slapen. Dus het is of drinken of een pil?

Maar goed laat ik mijn eigen advies opvolgen, niet teveel moeilijke gesprekken voor het slapen gaan. Ik ga douchen en naar bed. Morgen praten we verder als je dat wilt. Doei

Weltrusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...