Spring naar bijdragen

Dinsdag 12december


Rudy

Aanbevolen berichten

Koh hihihi
Goed uitgelegd aan ons Belgje

En ja misschien moeten we het maar lekker omdraaien, wie weet helpt het.



Zeeman, jij bent goed op weg maare, klein puntje; als je Adonis wilt worden mag je nog wel wat kwijt hoor. Goed joh, zes kilo. Ga zo door.

CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



Truste voor straks, spreek jullie morgen.
Bammie gaat in badje en gelijk door naar bedje. Tata LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan m'n lol de komende dagen weer op. M'n dochter kwam zojuist thuis heeft ze voor vader een paar DVD's meegenomen van de helaas te vroegoverleden Tommy Cooper. Dus als ik effe niet op het forum ben weten jullie waar ik zit. taalfoutje hersteld

Visje, waarom voel je je niet meer thuis op het forum ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hier knuffie

Is stien dan ook een belgische???? Of zittten jullie onze icoontjes te verwarren???

Hoi kohtje
Danke voor de uitleg van die 'dialect woorden ,maar zo ken ik er ook , hoor!!!:P

Hoi visje, wat is er? Beetje neerslachtig? Veel liefs terug!!

Hoi BAmBam, dikke belgische trol??? Ikke niet, hoor!! Integendeel, 1m68 en 58 kg!! Niet wat je noemt dik, hé, of heb ik hier wat gemist? Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen maar hier ben ik dan , laat maar komen!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het idee dat hier alleen op sommige mensen wordt gereageerd. Praat can toch liever tegen de muren of tegen mijn dierbaren hier in huis! Ben waarschijnlijk opstandig,maar ik zie hier steeds een bepaald patroon optreden, waar ik van baal. Ik reageer niet op iedereen, maar heb vandaag nog geen enkele reactie gehad( behalve van Joann.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, bedankt voor de uitleg, is duidelijk nu.
Ik moet nog veel leren, had je met je stukje niet een paar weken eerder aan kunnen komen?
Heb me voor de feestdagen helemaal ingedekt, ga vooral de avonden werken heb ik nergens last van. Plicht roept dan. Gezelligheid ontwijken, op mijn werk gezellig maken met spa'tje. Voor mijn gezin even ongezellig, maar hebben respect voor mijn keuze.
Ik denk dat toch de mensen die hier droogstaan zich tien keer bedenken alvorens een glas te nemen, sta je ineens weer op dag 0. Hartstikke zonde toch opnieuw te moeten tellen. Daarom ben ik streng, ook na een uitglijder opnieuw te moeten beginnen met het tellen van adb dagen!
En wie zegt dat gezellig, ook gezellig is? Ik begon meestal te drinken uit frustratie, voor veel mensen zijn de feestdagen een frustratie geworden. Beleef het eens nuchter dan kun je volgend jaar een bewustere keuze maken of het de moeite waard is om het eerste glas te nemen.
Je kunt ook je zinnen zetten op het observeren van alle drinkers in je omgeving. Niemand die zich hier
bewust van is, binnen pretjes toch! Voor wie het tactus programma volgt een goede oefening, kun je in het nieuwe jaar zonder moeite alle voors en tegens benoemen zonder te hoeven nadenken. Je hebt het gewoon beleeft. Ja, je hebt dan moeiteloos van een jaarwisseling genoten en er ook nog wat meer opgeschoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi visje

Gisteren heb ik dat ook gezegd (over mezelf dan ), ik had ook het gevoel dat er op sommigen weinig of geen reactie komt maar dat ik denk niet dat dat kwaad bedoeld is, hoor! Anna zei daarop dat het heel moeilijk is om op iedereen te reageren en dat is misschien de reden! Ik denk persoonlijk dat wij niet filosofisch genoeg zijn !!:D
Als je het moeilijk hebt en echt hulp verwacht moet je dat hier blijkbaar héél duidelijk verwoorden, dan zijn ze er , hoor!!
Allé, ik hoop dat dit zo'n beetje een goede respons was en blijf maar lekker hier, ik zal je zeker te woord staan, ok!!!
Liefs van knuffie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, ik heb nog een voorzorgmaatregel genomen:

Ik heb me aangemeld voor de internetbehandeling.

De schrik zit er goed in na deze afgelopen maand namelijk. Ik heb even teruggekeken en ik ben op 5 oktober gestopt tot 3 november. Dat is GRRRR ruim een maand geleden alweer. Ik wil niet nog een een zo'n langdurige herhaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Visje, ben jij vandaag de pineut. Er is om de zoveel dagen wel iemand die datzelfde voelt als wat jij nu voelt. Vooral Anna is dan vaak degene die dan even uitlegt dat soms berichtjes of zelfs persoontjes even ondersneeuwen in een vloed van (melige) berichtjes en dat het echt de bedoeling niet is om mensen over te slaan. Het gebeurt soms gewoon. En ook mij gebeurt het wel hoor, al denk jij misschien van niet, het is toch echt zo...(ik bedoel dat ik overgeslagen word). Daar zit geen kwade opzet achter. Niet daar om weggaan, meidje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik ben net thuis. Het was gezellig, enorm veel thee gedronken, en taart die héél erg slecht voor mijn lijn is.

Visje, ik lees net je berichtje. Ik heb ook al eens tegen Knuffie en anderen gezegd, dat er niet bewust niet op een persoon gereageerd wordt hier. Als jij het gevoel hebt dat er niet op je gereageerd wordt, is dat niet omdat mensen je bewust negeren of niet mogen. Je kunt nou eenmaal niet overal op reageren. Als je niet meer mee wil schrijven, is dat natuurlijk je eigen keuze. Maar als je het gevoel hebt dat je hier toch steun zou kunnen vinden in je strijd tegen de alcohol, blijf dan niet weg. Misschien zie je het morgen allemaal anders. Iedereen heeft wel eens een rotbui, ik ook regelmatig.

Sterkte meid, en geef het misschien nog een keer een kans.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo visje,

Tja wat hier op te zeggen. Op iedereen reageren doe ik ook niet, dit betekent niet dat iedereen me een zorg zal wezen, integendeel. Heeft iemand een opbeurend woord nodig, komt dat ook, niet alleen van mij, maar nog eer van anderen.
Heb een stukje geknipt uit een eerder bericht van jou van vandaag:

Quote
Lees ieder zijn stukje en verdrietjes, reageer alleen niet veel. Ik ben er wel hoor!
Unquote

ik denk dat dit voor de meeste van ons zo is, je ziet het, je wordt wel degelijk gelezen cq in de gaten gehouden ;)

Meid kop op, niet weglopen, heeft geen enkele zin. Er zullen momenten komen waarop je hulp nodig zult hebben en die ook zal krijgen op dit forum, daar ben ik van overtuigd.

Dus kop op en schrijf weer mee. :present:, helpt dit ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje

Ik begrijp wat je bedoelt , ik heb ook reeds de voors en de na's tegen elkaar afgewogen maar zoals jullie wel weten ben ik hier gekomen om drastisch te minderen dus heb ik voor mezelf een limiet gesteld, ook voor de feestdagen en daar zal ik me echt aan houden! Maar jij die het zo propagandeerd om volledig te stoppen en er zo trots op bent dat je al zover gekomen bent met alle ups en downs!! Zou je dat nu wel doen? Wordt het voor jou dan niet heel wat moeilijker achteraf?? Ik wens je veel moed toe en hoop dat alles goed verloopt!!
Knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje en Knuffie,

Als iedereen hier "filosofisch" zou zijn zou ik hier gillend weggaan. Ik geniet van iedereen hier op het forum, juist die veelkleurigheid van schrijfstijlen en denkpatronen maakt het hier zo fijn om te zijn. Je ziet het ook aan de dagdraadjes. Ze vliegen vaak van hot naar haar. Iedereen is hier waardevol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...