Spring naar bijdragen

Dinsdag 12december


Rudy

Aanbevolen berichten

Nou ik heb me al ingedekt voor de feestdagen; ik ga naar paps en mams.

Ik heb daar geen enkele associatie met drank, m'n moeder is geheelonthouder en m'n vader drink 2 jenevertjes, bleuhh vind ik toch vies. En lekker met oud en nieuw om 00:15 m'n bed in en dan is het alweer 1 januari. zo heb ik het afgelopen keer ook gedaan en dat beviel heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cato, dit wil ik je even mee geven, ga ervoor-je kunt het-geloof in jezelf!!!!

Visje; vervelend dat je dit gevoel hebt, en ook ik heb dit weleens. Dit komt ook doordat niet iedereen dehele dag ingelogd staat, mee leest. Vaak kom je na een werkdag thuis en is er al zoveel geschreven, dat "moet" je dan allemaal eerst teruglezen. Soms heb ik daar de tijd niet voor, of gun ik mij die tijd niet omdat ik al zo weinig tijd heb na een werkdag. Haak gewoon in op een onderwerp dat je raakt en schrijf mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Catootje, slaap jij onder een schaap?
Goed dat je je aangemeld hebt voor de therapie.. Succes alvast..

Ik ga ook naar Betje toe. Welterusten allemaal.
En nee, ik bereid geen uitglijder voor. Ik heb geen drankverbod, ik mag best drinken maar ik hoef niet....

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Stien, m'n eerste reaktie is; ik weet nog zo net niet of ik het wel kan maar dat is de verkeerde instelling.

Ik ga er weer voor, heb allerlei hulptroepen ingeschakeld, heb gezegd en geschreven wat er op m'n hart ligt dus daar ligt het deze keer niet meer aan.

Ik ga pitten, dag 2 zit er weer op.

Iedereen bedankt die me weer een hart onder de riem heeft gestoken, Sneeuwwitje, Bambam, Kohtje, Rudy, Anna, Stien, Visje..(al met al weer een hele lijst en ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben).

Truste en mooie droompies!

Catootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen, ik snap het ook wel hoor, ben de laatste dagen erg sensitive'. stom woord, wist even niets anders.Zeeman, leuk dat je mij gequoted hebt, heb ik niet voor niets geschreven. En kohtje, ik ben allerminst een filosofisch figuur, heb daar niets mee. Klingklare taal is voor mij duidelijker.
Voor nu , welterusten, sorry voor mijn uitspraken, heb ook even hier met mijn man mijn frustratie uitgesproken, zoals ik al eerder zei, heel belangrijk, laten wij deze dierbaren niet vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...