Spring naar bijdragen

Woensdag 13 december

Zeeman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Knuffie,

Ja, alles oké. Geen Gremlin te bekennen hier. Misschien dat ze naar jou vertrokken zijn? Maar gelukkig ben je het van ze aan het winnen.

Morgenochtend een sollicitatie gesprek, dus op tijd naar mijn bed. En iedereen voor me duimen, graag.

Knuffie, ik vind dat je hartstikke goed gaat. Zet 'm op en blijf meppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte met je sollicitatiegesprek Luna, ik duim ook voor je.

Knuffie, goed gedaan meid, zie je wel, als je maar volhoudt gaan ze ook weer weg.

BB, ik heb er al eens eerder van gehoord. Vervelend voor je, ik hoop dat het morgen opgelost is.

Ik ga nog een rondje met mijn hond. Iedereen alvast welterusten.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Ik moet Bambam, gelijk geven, kijk ook eens naar je eigen aandeel overal in. Laat alles eens rustig die revue passeren. En bedenk dan eens rustig, wat kan ik er zelf aan doen. Zonder steeds weer alles bij een ander neer te leggen. Jij bent degene die drinkt. Dus ben jij ook degene, die het vertrouwen moet terug winnen. En zullen je zoon en man, daar ook aan moeten wennen.

Ik wens je veel wijsheid.

Liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, Welterusten, slaap lekker.

Ferry, de accupunctuur slaat goed aan. Mijn zenuwpijn onder in de rug, die uitstraalde naar de benen is helemaal weg. Ik slaap beter en krijg heel langzaam iets meer enrgie.
De napijn van de operatie is bijna niets meer.

Ik heb alleen last van de Gremlins vanavond en dat is pas de eerste keer, dat het zo erg is na 11 dagen.
Maar ik ben me hier aan het meppen!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi marieke
Doe alles op je eigen tijd!! Spijtig dat de cv nog niet hersteld is, heb dat ook eens meegemaakt , zat ik daar met een pasgeboren baby zonder verwarming!! Slaapwel met je kruikje en tot morgen, hé!! Ik wens je alvast mooie dromen en veel goede gedachten voor morgen!!

Hoi Marion
Is het gelukt om de gremlins weg te houden? Ik hoop het en die zin krijgen in een biertje is voor mij héél herkenbaar , hoor!!! Ik heb hier vanavond nogal war gemept, hihi!!!
Knuffel van ikke !!

Hoi ferry
Al nagedacht over een rondreisje in franfrijk of is dat niet jouw "cup of thea"?

Hoi houtje
Ik begrijp niet echt goed wat je wil zeggen maar dat zal wel aan het taalverschil liggen, zeker? Wie is Rieta en wat is gewieberd????

Groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...