knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 @ catovroeger dronk ik elke dag en nu heb ik van de laatste 16 dagen 3 keer iets gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Knuf je mag alles als je die fles maar laat staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 HoiNet het schrift ingevuld!! En ik moet toegeven dat jullie weeral eens gelijk hebben, de gremlins zijn aan de verliezende hand!! Joepie!!Ik typ hier nu dus in m'n blote kont, hahaha!(grapje!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hoi luna; ik zie dat je ingelogd bent, alles ok?Waar zijn kohtje , visje en joann naartoe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hoi Knuffie,Ja, alles oké. Geen Gremlin te bekennen hier. Misschien dat ze naar jou vertrokken zijn? Maar gelukkig ben je het van ze aan het winnen.Morgenochtend een sollicitatie gesprek, dus op tijd naar mijn bed. En iedereen voor me duimen, graag.Knuffie, ik vind dat je hartstikke goed gaat. Zet 'm op en blijf meppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Danke luna!!Blij om te horen dat het goed gaat met je!!Zet hem op morgen voor dat sollicitatiegesprek en ik zal vanuit hier een ferme duim opsteken!!Veel groetjes en slaapwel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Lieve mensen,Bammie gaat de tent sluiten.Ik kan mijn berichten in mijn pb box niet openen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Er loert hier en daar nog een gremlin vanuit een hoekje naar me maar ik bekijk ze vanuit de hoogte en ik denk dat ze dat niet graag hebben!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Sterkte met je sollicitatiegesprek Luna, ik duim ook voor je.Knuffie, goed gedaan meid, zie je wel, als je maar volhoudt gaan ze ook weer weg.BB, ik heb er al eens eerder van gehoord. Vervelend voor je, ik hoop dat het morgen opgelost is.Ik ga nog een rondje met mijn hond. Iedereen alvast welterusten.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hoi BammieSlaapwel vanuit de verre westhoek!!Ik krijg bijna nooit berichtjes in m'n pb box dus heb ik geen oplossend antwoord voor jou!!knuffel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hoi Anna,Ik zit net bij te lezen, je hebt toch ook wel pech, eerst die auto. En nu je PC. Tja en geld is dan natuurlijk nodig. Vind het erg rot voor je. Zo ga nu verder lezen.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Lieve Stien,Echt meisje, je hoeft je hier nergens voor te schamen. Want we zijn toch allemaal het zelfde??? Of niet soms??? Allemaal de zelfde trek?? Allemaal dezelfde vijand??? liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hallo BB,Hoe staan de zaken?? gebitje weer mooi?? alles weer in het gelid? En nu weer lekker kluiven EN VOORAL VEEL LACHEN.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Pb probleem weer opgelost. Oke Ferry, ik blijf lachen maar nu eerst m'n oogjes toe.Later allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hoi Marieke,Ik moet Bambam, gelijk geven, kijk ook eens naar je eigen aandeel overal in. Laat alles eens rustig die revue passeren. En bedenk dan eens rustig, wat kan ik er zelf aan doen. Zonder steeds weer alles bij een ander neer te leggen. Jij bent degene die drinkt. Dus ben jij ook degene, die het vertrouwen moet terug winnen. En zullen je zoon en man, daar ook aan moeten wennen.Ik wens je veel wijsheid.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Luna, succes met je sollicitatie gesprek morgen.Cato, ik hoop dat je Jan de deur uit hebt gezet. Je was toch met Refusal begonnen van de week?Wordt je dan niet beroerd?Knuffie,Ik heb vanavond ook een beetje last van de Gremlins.Ik was net even bij mijn zus en ik kreeg me toch een trek in bier, zo in een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Bammetje , welterusten en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hallo Anjo,Ik ben aan het bijlezen, dus vandaar zo laat. IK hoop dat je jan weer hebt weggekieperd. Want echt meissie, hij kan je niet helpen. Geloof me nu maar. Je moet het zelf doen. Het is moeilijk, ik weet het.Veel liefs en sterkte, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hallo Marion,Nu ben jij aan de beurt, Hoe is het met de napijn, of heb je daar geen last van?En de accupunctuur? helpt dat ook tegen de andere kwalen??Ben erg benieuwd.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Kom net thuis van me koor (zeemanskoor ?????) hoofd vol geluiden, is Rieta nu al gewieberd? Dat mens lijkt wel een hardnekkige gremlin (dat is dubbelop). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Rieta Houtje? Wie is dat? Heb je lekker gezongen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Marieke, Welterusten, slaap lekker.Ferry, de accupunctuur slaat goed aan. Mijn zenuwpijn onder in de rug, die uitstraalde naar de benen is helemaal weg. Ik slaap beter en krijg heel langzaam iets meer enrgie.De napijn van de operatie is bijna niets meer.Ik heb alleen last van de Gremlins vanavond en dat is pas de eerste keer, dat het zo erg is na 11 dagen.Maar ik ben me hier aan het meppen!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Anna: Rita Verdonk, onze vreemde(linge) minister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Houtje, Dat de trek na 407 dagen nog zo erg is, dat snap ik eigenlijk niet>Heb je dat constant gehad of is er ook een periode geweest dat het heel makkelijk ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst 13 december 2006 Hoi mariekeDoe alles op je eigen tijd!! Spijtig dat de cv nog niet hersteld is, heb dat ook eens meegemaakt , zat ik daar met een pasgeboren baby zonder verwarming!! Slaapwel met je kruikje en tot morgen, hé!! Ik wens je alvast mooie dromen en veel goede gedachten voor morgen!!Hoi MarionIs het gelukt om de gremlins weg te houden? Ik hoop het en die zin krijgen in een biertje is voor mij héél herkenbaar , hoor!!! Ik heb hier vanavond nogal war gemept, hihi!!!Knuffel van ikke !!Hoi ferryAl nagedacht over een rondreisje in franfrijk of is dat niet jouw "cup of thea"?Hoi houtjeIk begrijp niet echt goed wat je wil zeggen maar dat zal wel aan het taalverschil liggen, zeker? Wie is Rieta en wat is gewieberd????Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden