Spring naar bijdragen

Zaterdag, 30-12-`06.


Lady

Aanbevolen berichten

Die van mij geeft daar niks om hoor Marieke, en ook niet om het vuurwerk, want er wordt ook nog steeds doorgeknald. Doodeng, hij wil steeds op die groepjes knullen af, helemaal enthousiast. Opgegroeid met knullen hè, doe je niets meer aan.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn zoon is niet thuis Sally, dus ik zit nu achter de computer die hij gewoonlijk in gebruik heeft. Die is wel heel traag, want hij is nog met een heleboel andere dingen bezig, maar hij valt tenminste niet de hele tijd uit. Alleen hield vanmiddag het beeldscherm er ineens mee op. Gelukkig hadden we nog een reserve beeldscherm op zolder staan, dus dat probleem is opgelost.

Marieke, Crystal Clear is niet zoet hoor, ik heb het ook altijd in huis. Lekker, alleen hou ik niet zo van prik, maar jij wel hè, dus waarschijnlijk is het wel iets voor jou. Wij vinden die cranberry smaak ook het lekkerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van dochter 2. Bijna kleindochter mee naar huis gekregen maar misschien maar goed ook dat het lipje begon te trillen want ik ben kapot.
Toen ik weg ging zei ex en dochter en morgen bij jouw!:huh:
Ik denk het niet dus. Een dag in het jaar ben ik blij dat ik alleen woon ECHT blij en dat is met Oud en Nieuw. Geen gedoe en geen gekus bij de voordeur. Gewoon een normale dag en avond, badjas etc.
Voor mij zijn de feestdagen nu voorbij en volgend jaar zorg ik dat ik ergens in de zon zit. Het is aan mij allemaal niet besteed, geloof ik

Ik heb mijzelf verwend met een tijdschrift en in de jaarhorescoop las ik dat 2007 mijn jaar gaat worden,
verandering alom en ik barst van het geld, erfenis ofzo. Leuk behalve die erfenis want dan moet toch eerst iemand overleden, lijkt me. En dat lekkere ding in die serie is volgens mij ook erg getrouwd en woont niet hier in de buurt. En wat doe ik dan met mijn hoogtepunt van de dag? Met de badjas etc...
Vind zo knakker vast niet leuk, is daar zeer beslist niet aan gewend.
Over mijn werk hoef ik mij ook geen zorgen meer te maken, las ik. Tja zo ver was ik zelf ook al.
Ach, ik geloof er zelf niet zo in maar best leuk om even te dagdromen. Misschien is het al begonnen,
het is vakantie en jullie weten in de vakanties heb ik het meestal zwaar, begin ik met Jan en eindig ik met Jan. Deze keer ( nog) niet. Ik drink wel eens een glaasje wijn maar dat is niet mijn vergif, is een heel ander mechanism bij me. Mijn valkuil is dat de spanning zo hoog op loopt dat ik Jan en een slaaptablet neem en dan zo vlug mogelijk het licht uit. Duurt met wijn veeeeel te lang. En ik ben me ervan bewust dat het gevaarlijk is maar tot nu toe gaat het goed, al blijf ik erg alert.

Sally, ik voelde me niet verantwoordelijk of schuldig het had niets met mij te doen. Lady, gebruikt mijn gezegde over zonnestraaltjes en ik neem aan dat de andere partij dat zag als he, dat is Anjo.
Terwijl het toch algemeen bekend is dat ik heel goed mijn vuile was zelf buiten kan hangen en dat ook
gewoon onder mijn eigen naam doe.
Ik zit al sinds mei op dit forum en heb nog nooit dan onder mijn eigen naam gedaan. Ten eerste heeft dat geen zin want ik heb een wat gehaverd Nederlands taalgebruik dus dat niemand maar dan ook niemand er voor zou vallen. Ten tweede zit ik zo niet in elkaar. Ik ben heel erg tevreden over onder mijn eigen naam te schrijven.

Sally, Ik snap dat je boos bent maar is het werkelijk zo erg wat Lady schreef? je schrijft soms erg verward. En je bent soms ook best druk. Plus dat je berichtjes ook best een wat vrouwelijke toon
hebben. Ik had gisteren ook een vraag voor je omdat ik wat verward was.
Ik snap dus best dat je boos bent maar ik denk niet dat het goed is dat je hiermee doorgaat.
Morgen gaan we naar een nieuw jaar. Laat het in 2006. Gewoon een schone lei. Kerel ,iedereen zegt weleens iets dat niet bij iedereen in goede aarde valt. Dan is het jammer dat het gebeurd en dan kan je zeggen dat je niet mee eens bent. En dan einde verhaal.

Goed, ik ga Sonja even kijken.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboogvlees; Bieflappen in reepjes snijden, marineren in oestersaus en soyasaus.

In de wok, gesneden paprika, uien, winterwortel,prei, knoflook en gember. Later het vlees erbij roerbakken.

En met rijst eten, heerlijk vinden wij dat. Het komt uit de Indische keuken.

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...