Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Anna, op 104.5 of 104.6 FM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @kohtje:Welnee. Misschien had ik "vroeger" op dit moment een biertje genomen. Nu zitten we lekker te "freubelen".Ik pas vroeger aan door het tussen " " te zetten. Ik ben wel erg optimistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Mick, freubel jij maar lekker verder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 He jongens, vlgs mij hebben we een record, 14 mensen ingelogd, gna.Das wel veel he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @bambam:Ja, en dat freubelen met zo'n Fries accent klinkt ook wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @bambam:Ja, en dat freubelen met zo'n Fries accent klinkt ook wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 1 x was genoeg, maar ik drukte per ongeluk (ongeduldig als ik was) nog een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @ferry:Stormt het al buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hier storm en onweer. Mick.Sally, zal voor vanavond nog een aardige afsluiter voor je zoeken, heeft niets met jou te maken maar moet je alleen de lol van inzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Haha Mick ongeduldig?? En ja m'n accent is best leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Bedankt Koh.@Joann, weet ik, maar dan moet het geluid van je pc het wel doen hè Op en neer en heen en weer klinkt mij toch tamelijk alcoholgerelateerd. Volgens mij kun je héél vreemde dingen krijgen van potten thee.Kan iemand het even laten stoppen met regenen? Ik moet nog met de hond uit. Vroeger hadden we hier iemand die nog wel eens een zonne- of regendans kon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 aboengaboengaboenga jihajeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @stien:Gezellig, wij slapen op de zolder. Merk nu nog niet zoveel beneden, maar straks zullen we er lekker op slapen. Mmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Anna, is het al droog????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @anna:Kom op joh, lekker even die regen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Was dat nou zo'n typisch Friese mooi weer dans, Bammetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Mick, bij onweer kruip ik het liefst in de trapkast, dat is het enige plekje waar geen raam in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Je hoeft niet te dansen hoor Joann, doet BB al. Hartstikke fijn BB, maar je moet nog iets harder doordansen, want het werkt nog niet. Misschien zit je te ver weg? Je moet die weergoden wel deze kant op sturen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Nou Mick,ik waaide zowat uit mijn broek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hallo hier nog een stel boerenkooleters met bord op schoot. Hebben we gekeken naar die pratende baby (Look who's talking) de kids vonden t geweldig).De moderator is nog niet langs geweest vandaag, ik denk morgen, dan wordt er wel e.e.a. verwijderd. Ben nu met Zoon 24 aan het kijken en samen maken we een fles Crystal Clear soldaat (cranberrie heerlijk en chips). De dip is aan t zakken, komt vast door jullie goeie gedachten, bedankt daarvoor.Als ik niet meer langskom: truste !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik denk dat ook de weergoden geen woord Fries spreken en verstaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Wat heb jij gegeten dan, Ferry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden