joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 O sorry Joann. Zal ik 'm aanpassen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Dank je wel Joann. Jij weet een kunstwerk te waarderen. Dat mag ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @koh:Bijzonder zo buiten de lijn van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 buuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhWilde ook ff proberen, maar bij mij doetie dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOf toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Kohtje, hartfilmpje gemaakt, zo'n ECGtje. Het gaat nu weer goed met je, ben even aan het analyseren gegaan, gezien aan het einde een smile, en eindigend met lips or kiss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik heb een beetje moeite met wat het nu voorstelt, heb ik altijd met moderne kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Sorry Mick, zo buiten de lijn van het forum??? Die vat ik effe niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 O, was het een ECG Stien? Dacht ik toch echt dat het moderne kunst was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @koh:op mijn laptop loopt jouw "regel" uit het velt. Wanneer je gewoon regels typt, dan worden deze vanzelf op een bepaalde afstand afgebroken en volgt de volgende regel. Jouw kader loopt nu dus van mijn beeldscherm af.Snap je me zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Joann, dan hebben we het toch voor elkaar gekregen!!!!Joann terug als nachtzuster,jehhhhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ach Mick, ik snap er geen jota van, maar dat heb ik heel vaak als het computers betreft. Op mijn laptop staan gewoon een heleboel regeltjes, net als wanneer ik letters gebruikt zou hebben...Anna en Joann, dit was geen ECG, dit was ehh... eh, ditte was ... eh wat heel anders .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @kohtje:Kan jij dan niet beneden in je beeldscherm de balk naar rechts schuiven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 En dan weten dat we allemaal nuchter zijn, hoezee....aktie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Bij mij is het 1 heeeeele lange regel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hoi Mick,Leuk, dat je er weer bent, Hoe is het met je? Weer helemaal opgeknapt van de operatie?Heb je nu vakantie of ben je alweer aan het werk?Op het ogenblik waait het hier erg hard en regent het pijpenstelen. En de hond moet er nog uit, dus ik ga maar even de regenkleding zoeken.tot straks Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Koh, op welke golflengte zit radio 2 eigenlijk? Ik luister er nooit naar, maar ik vind niet veel aan de tv op het moment dus ik wil die top 2000 eens proberen. Maar ik kan het niet vinden op mijn draagbare radiootje.Leuke anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Mick, ik kan alleen op en neer, niet heen en weer.Ik hoop dat de moderator deze draad niet teveel bezijden het alcoholprobleem vind vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ha Ferry,Ja, ik ben weer helemaal bij de mensen. Dank je. En vakantie???? Uhhh....... wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden