ferry Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Medestrijders,Allen welkom, in het nieuwe jaar en allemaal zonder kater en dat voelt goed. Nu gaan we eens even de gebruikelijke nieuwjaars visites afleggen.Tot Straks.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Ferry, met alle respect, we waren denk ik gelijktijdig een draadje aan het openen. Alleen door mijn overpeinzingen, hoe, was ik net iets trager. Ga dan ook op jou draadje de dag voortzetten. Een goede nieuwjaarsdag gewenst, ik heb het droog gehouden heb geen kater maar 'voel' een enorme kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Goedemorgen,het nieuwe jaar is begonnen.Een zeer leuke avond eindigde met een rot bericht.Ik kreeg ooit eens een kaartje van mijn moeder nav het overlijden van een vriendin. Daarin schreef zij:'De dood hoort bij het leven maar als het zich aandient is het moeilijk en verdrietig'.Velen van ons waren erg hoopvol gestemd gisteravond. De éen staat al wat langer droog als de ander maar het gevoel dat het de moeite loont overheerst.Ik wens een ieder toe dat dit zo mag blijven. Ga ervoor, verlies je doel niet uit ogen! Voor de mensen die nog op de drempel staan, ik wens jullie moed om de stap te zetten. Misschien kun je je het nu nog niet voorstellen maar het loont, echt waar.Heb een goeie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Hoi ADB-ers,Dubbel gevoel, op het ene draadje bij Jasje condoleance schrijven en op dit draadje iedereen het allerbeste voor dit jaar wensen. Voelt vreemd. Hoop dat jullie net als ik 2006 droog zijn geeindigd en 2007 ook droog gestart zijn. Was erg vreemd om voor het eerst in zo'n 30 jaar nuchter mijn bed in te gaan en nu fris en fruitig achter de pc te zitten.Iedereen een heel goed en DROOG 2007liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Goedevandaag allemaal,Nou, het is zover. Een nuchter en katerloos begin van een nieuw jaar. Valt me niet tegen. Had ik jaren geleden eigenlijk al eens moeten doen. Vanmiddag komen m'n broer, schoonzus, twee nichtjes en m'n moeder hier even op de thee en de andere broers heb ik telefonisch al gesproken. M'n zus zit lekker een lange week in Ierland, die zie ik later nog wel. Ik hoop dat we hier met z'n allen de komende tijd vele successen zullen meemaken met het ADB worden en blijven, vooral blijven. Want dat is vaak het grote struikelblok. En dat het snel weer een beetje beter weer wordt. Tot later.Liefs, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 CHinagirl, jij ook een goed jaar gewenst.Fijn Marieke dat je het droog gehouden hebt. Voelt wel lekker he!Koh, wat je zegt; hadden we jaren geleden al mee moeten beginnen. Maar dat kan niet meer, de blik vooruit, elke dag, stap voor stap en als het moet, uur na uur.Alleen vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Goedemorgen allemaal, kon gister nog moeilijk in slaap komen na het trieste bericht. Heb alles nog even nagelezen. Raar, zo schrijft iemand nog en zo is hij weg. Bah.Vanmiddag naar mijn zus. Wel een nieuwjaars borrel, maar voor mij een frisje! 1januari is begonnen!Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Goed zo Visje, stap voor stap, uur na uur!En schrijven he als je het moeilijk krijgt. Miischien kan iemand hier je dan ondersteunen om dat eerste glas niet te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Eindelijk Visje op het droge. We willen je hier wel helpen als je het te droog krijgt. Veel succes en Frisse Visjes ruiken ook nog lekkerder. Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Hoi Mick,Alle goeds voor 2007.Ben je de avond goed doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Een alcoholoze avond, heerlijk eten, sjoelen (ouderwets, maar wel zo leuk) en klaverjassen. Vanmorgen het forum terug gelezen. Goh, wat een bizarre gebeurtenis vanacht. Wat droevig en wat een zeer droevige timing............................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Is dat zo Koh met die frisse visjes? Zal eens opletten. Bedankt weer voor de aanmoediging en Koh succes met NDB, he, moet ik ook nog aan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 @bambam:Jij ook alle goeds voor 2007Ja, ik ben droog overgekomen. Ik heb mijn aandelen her en der. Maar toch het meest bij Spa rood met Roos Vice en kruidenthee.@iedereen:Op een goed, droog, gezond en liefdevol 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Hoi allemaal,Ik wens iedereen een prettig nieuwjaar vol liefde en peace of mind..."Life is what is happening between making plans" John Lennon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Oudejaarsavond, was even vergeten hoe die door te brengen. Flappen bakken deed ik altijd alwel, maar vaak deed ik nachtdienst. Jaren geleden vierden we het met familie, maar moesten na afloop zo'n eind terug rijden, dat we besloten hebben omdat niet meer te doen. Tja en dan dit jaar moeder uitgenodigd, het is het eerste jaar dat ze met de feestdagen alleen is. Ze is dit jaar 78 en kwam vrolijk binnen, na het herhalen van alle verhalen die ik vorige week ook al gehoord had, besloot ik maar het warm eten op te dienen. En ja daarna begon ze te knikkebollen, tv werd zachter gezet, ik dacht ga ook even lekker onderuit. Vergeet het maar, net als ik wegtuf, is ze klaarwakker met wederom een bekend verhaal.Dit een paar maal herhalend, besluit ik haar dan maar bezig te houden, rummikub. Maar dat kan niet al te lang duren zegt ze op voorhand. Ze had haar t.v. avondje uitgesstippeld en wist precies hoelaat wat kwam. Dit had ze met zoveel verve verteld en er zachtjes aantoegevoegd, maar is jullie t.v.Zag manlief al kijken, hij heeft er in het geheel aan toe gegeven, terwijl ik weet dat hij van heel andere programma's houdt. Al met al rustig avondje, die mij niet vlug genoeg kon gaan. Volgend jaar draai ik vast weer nachtdienst. Heb 1 glas wild berry gedronken, kwam erachter dat er best veel calorieen in zit dus toch maar weer over op water met bubbels, zonder bubbels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 @stien:Heb hier thuis toch even je verhaaltje over oudejaarsavond hardop voorgelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Ja Mick, als je maar lol hebt. Maar is voorlopig niet voor herhaling vatbaar. Moeder/schoonmoeder, ik droogstaan, man lief de BOB, gelukkig sloeg mijn moeder een wijntje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Ik wil graag iedereen een gelukkig een voorspoedig 2007 wensen. Het klinkt vreselijk afgezaagd en oubollig, maar ik meen het wel.Na de gebeurtenissen van gisteravond kan ik nog niet helemaal in een jubelstemming zijn. Niet drinken (nou ja, als een pot thee en liters fris niets wil noemen) is me goed bevallen. Ik ben wel moe, want pas om 4 uur naar bed gegaan (nachtelijke telefoongesprekken) maar helder, en ik heb geen koppijn. Gisteravond was gezellig, althans het grootste deel. Beetje tv gekeken, tussendoor regelmatig op het forum gelezen en geschreven, vóór die dramatische omslag was het eigenlijk de leukste oudjaarsavond die ik me kan heugen.Stien, ik ben blij dat je avond goed verlopen is. Het verhaal over je moeder is zeer herkenbaar voor mij, met mijn moeder gaat het precies hetzelfde. Ik weet niet of je broers en/of zussen heb, maar ik zou denk ik in jouw geval proberen met hen afspraken te maken, zodat iedereen een keer aan de beurt komt om je moeder op zo'n dag op te vangen. Ieder jaar de nachtdienst in vluchten lijkt me toch ook niet ideaal.Visje, veel plezier op je frisse borrel. Ik ga even mijn ouders bellen, om gelukkig nieuwjaar te wensen, en nogmaals een paar verhalen aan te horen die ik al ken.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 @stien:Ja, het was toch minstens een beetje grappig verhaal. En ook zeer herkenbaar. Echt zo'n verhaal voor een oudejaarsavond conference. Vindt je toch niet erg, dat ik daar om kan lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 BB, bedankt dat je meedenkt, een hele bewustwordingsproces als je droog komt te staan. Uur voor uur, stap tot stap.Zo zie je alle emoties gieren dwars door elkaar heen. Voel me af en toe hartstikke labiel en neem dan ook beslissingen, dat als ik er over na ga denken ik beter toch anders had kunnen handelen. Na oudejaarsavond vraag ik me ook af, wat vind ik nou eigenlijk echt leuk. De laatste jaren heb ik altijd maar gedaan of niet gedaan, nooit zo over nagedacht. afgevlakt. Het was leuk, maar moest wel bij mijn levensritme passen anders was het gewoon niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Hallo, ik wens iedereen hier ook een fijn 2007.Ik ben 22 dagen droog en heb prima dagen achter de rug. Ik zal niet veel meer van me laten horen op het forum, het was al niet veel meer natuurlijk de afgelopen tijd.Ik kijk terug met een redelijk tevreden gevoel op dit afgelopen jaar en zeker met een dik tevreden gevoel op de afgelopen 3 weken.Ik wens iedereen sterkte, leifde en wijsheid. En bedank ook een aantal strijders voor de steun die mij betuigd is in tijden toen ik dat hard nodig had.Gegroet, Cato. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Jammer Joann, je hebt jezelf geen dienst bewezen op deze manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Mooi Cato. Fijn dat het je zo goed de laatste weken.Kom je steun zoeken als je denkt dat je het nodig hebt?Groet BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Ja zeker BamBam, het gaat jou ook goed he sterke meid!!Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden