Anna Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goedemorgen allemaal,Vandaag weer de eerste werkdag, dus voor mij is het gewone leven weer begonnen. Voor degenen die nog genieten van vakantie, een fijne dag! En voor degenen die al lang begonnen zijn, ook een fijne dag!Ik zal vandaag niet veel gelegenheid hebben mee te lezen en te schrijven. Allemaal veel succes met alles wat je voorgenomen hebt!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Wat toevallig. Ik heb gister niet mee gelezen met het forum. Moest wel denken aan het hele gebeuren van oudejaars avond. Een gebeurtenis die eigenlijk "vrij gemakkelijk" kan gebeuren op een openbaar forum. Wie is wie, wie is wat.... Wat weten we nou eigenlijk echt van elkaar. Het is een virtuele wereld waarin je iedereen kan zijn, die je wilt zijn en laten overkomen. Vanmorgen, tijdens het tandenpoetsen, moest ik er verder over denken en dacht aan dat draadje waarin men een ontmoeting met elkaar wil realiseren..... Ik kijk op het forum en zie dat dit draadje dus ook naar boven is gehaald. Waarschijnlijk ben ik niet de enige geweest die er zo over nagedacht heeft. Ik weet nog steeds niet of ik erbij wil zijn, maar het gebeuren heeft me wel aan het denken gezet en me een duwtje in de rug gegeven om nog eens goed na te denken over zo'n ontmoeting. Wat kan het eigenlijk voor kwaad. Ik zit hier maar voor 1 ding en dat is om ADB te worden en te blijven en daarbij een oprecht eerlijk contact te hebben met anderen. En natuurlijk vind ik het wel lekker "veilig" zo, maar het moet ook een richting hebben voor me. Tenminste... soms zie ik het als een leuk verzetje en kan ook genieten van het ritueel, maar het is niet de bedoeling dat ik hier zit om de boel in stand te houden en in het andere geval een nieuwe verslaving te ontwikkelen.. De computer. Maar goed, ik ben er nog niet helemaal uit. Fijne dag allemaal en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goede morgen,Ik kom net uit bed, dus heb een beetje bij geslapen. Vanmiddag ga ik naar Zutphen, kijken of mijn vogels in de prijzen, zijn gevallen.Een fijne en droge dag allemaal.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goedemorgen allemaal, Ferry hopelijk voel je je beter en hopelijk een mooie prijs voor je. Heb je wel verdiend! Ik zit te denken om met de kids te gaan zwemmen vanmiddag, maar heb weinig fut vandaag. Nou, anders blijf ik wel aan de kant zitten toekijken. WB. de meeting ik denk er nog over. Goede dag verder allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rania Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 hallo ik ben rania ik heb me voorgesteld op wie iswieik lees al een tijdje metjullie mee maarheb toch een vraagje wat beteken toch al dieafkortingengroetjes en nog een goed 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goedevandaag iedereen.Vandaag iets later opgestaan, maar het viel nog niet mee hoor. Ik zal blij zijn als het 's morgens weer een beetje lichter wordt. Niet dat het opstaan dan veel makkelijker wordt maar het is een teken dat we het voorjaar weer tegemoet gaan en daar is voor mij veel voor te zeggen.Anna, ik hoop dat je je werkritme weer snel een beetje te pakken krijgt. In elk geval vandaag dus niet het gestress met een er steeds uitknallende computer. Hoop ik tenminste voor je.Ferry, heel veel plezier in Zutpen. En ik zal voor je duimen dat je wat gewonnen hebt. Kun je je vogeltjes dan meteen weer mee terug nemen?Wat betreft een ontmoetingsdag zit ik net als Mick een beetje op de wip. De laatste keer dat dit onderwerp ter sprake kwam had ik nog geen behoefte aan een werkelijke ontmoeting, maar nu, zoveel tijd verder, begin ik er toch de leuke kanten wel meer van te zien. En een gezonde portie nieuwsgierigheid speelt ook mee. Bovendien kan het meewerken sommige mensen serieuzer over de streep te trekken als ze tijdens hun strijd hier op het forum zich mensen letterlijk voor de geest kunnen halen. Iets met het gezegde: het oog van de meester maakt het paard vet, zonder hier mensen te willen onderverdelen in leerlingen en meesters... Verder is gewoon een leuke dag ook nooit weg. Ter completering van het geheel wil ik ook alvast wel meedelen dat in geval het zo uitkomt er hier wel een logeerplek aanwezig is. Dus dat heb ik dan alvast maar meegedeeld. (met toe- en instemming van mijn vrouw, hoor).Verder brainstormen we hierover nog wel verder op het daarvoor aangemaakte draadje.Dan rest me nog iedereen weer een succesvolle en prettige dag te wensen.Liefs, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Dag Rania,Noem eens een paar afkortingen, misschien dat ik het weet. Een paar veel voorkomende zijn ADB=Alcohol de Baas, NDB= Nicotine de Baas en in het berichtje boven jouw laatste berichtje staat WB. Moest ik heel even op me in laten werken maar betekent volgens mij niets anders dan Wat Betreft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Welkom, Rania.Wat een mooie naam. ADB is alcohol de baas, NDB is nicotine de baas en die lange van gisteren was gewoon een doos om kerstballen in op te bergen. Je went er aan hoor;)Ferry,Ik hoop dat je vandaag in de prijzen valt. En niet meer zo piekeren, het is gebeurd en je hebt jezelf niets te verwijten. Hopelijk ziet Alex zelf nu ook in dat hij hulp nodig heeft en zal hij dieen nu heb ik het niet nu ook gaan zoeken.Petra,Wat een ontzettend eenzaam bericht van je gisteren. Ik hoop dat het nieuwe jaar je veel goeds mag brengen. Neem het gewoon dag per dag en nu heb ik het even niet over alcohol. Ik denk dat je anti depressiva nog niet geheel op peil is. je bent toch pas geleden weer begonnen?Ik ben jaren depressief geweest en het is gewoon een ziekte en ontzettend moeilijk. Het is gewoon ontzettend belangrijk dat je door blijft gaan en goed voor je zelf zorgt. In dat laatste ben ik nog steeds niet erg goed maar het is echt noodzaak.Ik kan verder geen advies geven alleen maar medeleven. Ik hoop dat ik Beep, kaab en Twan en al die anderen die afgehaakt zijn toch weer mag lezen dit jaar.Iedereen nog een prettige dag, ik ga beginnen aan rep.2.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rania Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 hahaha ja ik denk wel dathet went ,maar hoop niet o danig datik hier thuis de boel ga afkorten alhoewel???scheelt een hoop gepraat met al die kinderen hier hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Moet je zoveel met je kinderen praten dan, Rania? Dat je afkortingen een oplossing zou vinden.... Zijn ze al wat ouder of nog erg jong? Ik word soms knettergek van alle afkortingen die je overal tegenkomt, en het meest vreemde vind ik het nog als mensen alsmaar in afkortingen schrijven en praten en er dan ook nog de betekenis elke keer weer achteraan zeggen... dubbelopski. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rania Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 hoi kohtje tja wat is veel he?ik heb 4 jongens in de leeftijd van bijna 22 tot bijna 3 dus we hebben genoeg te kwekkende oudste is mede door mijn alchol gedrag het huis uit en sinds kort zien we mekaar weersoms moet er iets ergs gebeuren wil je het echt door hebben dat het eindelijk het meest aan jezelf ligtmaar het gaat goed heb nu vanaf de eerste geen druppel meer aangeraakt en mede door dat spul ,kan ik het aan maar goed we zien het wel ,hoe het balletje rolt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Balletjes kunnen inderdaad raar rollen, Rania. Maar probeer wel van de drank af te blijven, dan kun je in elk geval achter het balletje aan als het een andere kant op gaat, zonder uit de bocht te vliegen.Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rania Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 tja maar als je het niet erg vindt laat ik liever mijn hondjes achter de balletjes rennen .hahha ik loop hier al genoeg hoormoet allles in mijn eentje doen dus .maar ik snap je wel hoor ga even naar de winkel ,moet nu alles lopens doen dus goed voor de lijn spreek je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goedemiddag allemaal,Heb net een PBtje gehad...althans mijn inbox knipperde maar toen ik ging kijken was er geen nieuw bericht en al mijn berichtjes staan marked as read... toen heb ik vervolgens de button mark all as read ingedrukt en toen was het inboxknippertje weg... vreemd .... maar ja ik ben ook geen techneut....Wens iedereen een hele fijne dag en succes met alles wat je wil bereiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Nou wil ik gaan zwemmen met de kids, gaan ze om half 3 al dicht. Nou dan maar de kerstboom aftuigen en later misschien maar naar het bos met ze. Doei. Ps. heb ook maar zo'n KBOBB gehaald, ideaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Erg maar er zit weer eens geen beweging in vandaag.Moet zelf bekennen dat ik de kerstboom niet heb opgetuigd dus zelfs dat karweitje hoef ik niet te doen.Hij staat nu in de tuin bij mijn vader, graaf ik hem volgend jaar weer op.Enfin van nalijken komt nu niets mijn gedachten waaien alle kanten op. Er zit dus maar een ding op en dat is poetsen, kunnen de gedachten waaien wat ze willen en heb ik straks weer een schoon huisje.Ik weet het is niet slim maar ik hoef pas dinsdag te beginnen en heb straks dan weer een schoon studiehok dus wie weet zet dat me dan aan het invoeren van gegevens.Ik heb jullie verteld van de renovatieplannen en nu zit ik te fantaseren om mijn studiehok maar óm te bouwen tot zo'n inloopkast. kan ik dan mijn 2 spijkerbroeken, 4 tshirts en 4 truien in ophangen.hi hiAch wie weet wat het nieuwe jaar gaat brengen. Wie weet krijgen de sterren wel gelijk:DAan de slag dus.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Poetsen is ook fijn Anjo. En dan heb je tenminste alvast een schoon huis. Hoef je je dar niet druk over te maken als je straks weer aan het werk bent.Zakte vanochtend ff in een dippie, hondsmoe en knallende koppijn. Kerstboom opgeruimd en ben nu bezig met de oven. Jezus wat een werk. M'n zus heeft dat ding anderhalf(!) jaar geleden schoongemaakt. Daar was ze de halve dag mee bezig. Ik weet nog dat ik toen gedacht hebt; nou, nou is dat niet wat overdreven. Maar nee hoor, echt niet.Ik heb het idee dat ik de laatste tijd wat sneller in actie kan komen als ik me rot voel. Ik dacht vanochtend ook dat ik maar wat moest gaan doen. Ik ben nu nog steeds moe maar voel me nu al voldaan door de dingen die ik gedaan heb. Dat is toch fijn.Poetse, laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Zo even een bakkie. Wat een ramp zeg die lampjes. Daar heb ik geen geduld voor, Klusje voor mijn mannetje, die heeft daar wel het geduld voor. Zit me te bedenken dat ik beter eerder op dedag boodschappen kan doen, dit wordt weer een lastig tijdstip. Maar ik hou vol!! Ik zou ook nog naar het bos, ik heb altijd maar het gevoel als er logeetjes zijn dat ik wat moet ondernemen, maar ze vermaken zich nu ook wel . Dus eerst maar die kerstspullen wegwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 En BamBam, alle ballen netjes in de KBOBB gelegd? Wij hadden de hele kersttoestand twee dagen na de kerst al opgeruimd. Iets eerder dan andere jaren, maar wel zoals elk jaar voor oud en nieuw. We vinden het altijd wel prettig om schoon het nieuwe jaar in te gaan. En ja, Visje, die lampjeswanorde komt me bekend voor. Zelfs nu ik ze nuchter wilde opruimen kreeg ik er bijna een zenuwtoeval van. Een grote knoop, hoe systematisch ik ook te werk denk te gaan en steeds als ik er een paar in de bewaardoos had vastgedrukt kwamen er weer een paar los. Een beetje het effect van twee stappen vooruit, eentje terug. Maar goed, de eerstkomende elfeneenhalve maand geen last meer van.We zitten hier ook net aan een bakkie leut. Vanmorgen begaf ons koffiezetapparaat het met een Poefff...pluff..pluf. Dus meteen een nieuwe gehaald en nu net voor het eerst koffie mee gezet. Prima ding, met een thermoskan (had de vorige ook) en lekkere koffie.Morgen krijgen wij hier twee nichtjes te logeren (9 en 11 jaar oud) Zondag gaan ze weer naar huis. Lijkt ons wel gezellig. De oudste is gek op tekenen en schilderen, de jongste is helemaal weg van vioolspelen. Kunnen we dus denk ik wel mee uit de voeten. En natuurlijk nog wat andere leuke dingen doen. We zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hai Marieke, ik had gelukkig even gebeld, maar toen was het al 13.15 en om half 3 gingen ze dicht. Jammer, maar helaas.Lekker verse erwtensoep! Enne succes met de ramen.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi allemaalStraks moet ik naar de nieuwjaarsreceptie van mijn werk!! Ik ben me nu al suf aan het piekeren wat ik zal zeggen om niets te moeten drinken!! Niemand daar weet dat ik een probleem heb en ik ben ook niet van plan om het te zeggen , het blijft ten slotte mijn werk, hé!!Groetjes van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Moet je nog met de auto Knuf?Of je zegt dat je een Balansdag hebt.Hebben ze die in Belgie, ff een dagje op je eten en drinken letten.En anders zeg je dat je vanavond nog van alles moet en dat niet meer lukt als je aan de wijn gaat.En je hoeft niets uit te leggen he. Je kunt gewoon zeggen, ik drink nu niet. Ik heb er geen zin in.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi BamBamIk moet niet met de auto!!Een balansdag? Nog nooit van gehoord!!Ik weet dat ze zullen verwachten dat ik een wijntje neem want op oudejaarsnacht had ik geen alco gedronken met als reden dat ik dan te moe zou worden om verder te werken!! Ze zeiden toen al dat we het konden overdoen op de receptie, begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hai Knuffie zeg anders dat je wat last van je maag hebt, en anders inderdaad gewoon dat je even geen trek hebt. Ik denk dat niemand iets in de gaten hebt. Succes en veel plezier.Poeh, het was weer even heel moeilijk in de super, maar minder heftig dan gisteren. Ik had van te voren even een cup a soupje genomen,misschien dat dat scheelde. Nou nog even en dan zit dag 4 erweer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden