Spring naar bijdragen

12 januari

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, de laatste dag van de week, vanavond weekend. YIHAAAAAAAAAAA!!

Ik hoop dat iedereen die ziek is zich vandaag wat beter voelt. En dat iedere zielepiet die nog moet werken (waaronder ik) een beetje relaxt door de dag heen komt.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

geslapen van 22.00 tot 7.30 dus dat mag je wel een goede nacht noemen. Ik voel me al een stuk beter.

Heb een goeie dag allemaal.

Ik dacht dat Tactus de priveberichten niet kon lezen?????? Daarom zijn het toch ook prive berichten.
Jammer, moet ik die ook vol ******* gaan zetten.

Nou ja schrijven met 500 mensen tegelijk was ook wel wat veel, vonden jullie ook niet? hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present::musicnote::present::musicnote::present:
BamBam van Harte Gefeliciteerd, dat je maar een grote meid mag worden. 24 jaar, ik dacht dat ik de jongste was? Hele fijne dag vandaag, ik hoop dat je je wat beter voelt vandaag.
Zal zeker zo'n heerlijke virtuele moorkop met slagroom nemen.
Geef je nog een feestje of vier je het in het weekeinde?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, wie moet werken vandaag is echt geen zielepiet hoor. Bekijk het eens van de andere kant, het is toch niet echt mooi weer. Wees blij dat je nog kunt werken, maak er het beste van. Het is tenslotte een deel van je leven. Een hele fijne werkdag het zo maar weer weekeind!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, ter gelegenheid van jou verjaardag heb ik ogenblikkelijk een groot stuk vlaai uit de diep gehaald.
Samen met veeeeel slagroom zal dat goed smaken.

Bambam van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in voorspoed en geluk..

Rudy
delen is helen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de felicitatie, voel ik me toch een beetje jarig.
Stien, gelukkig krijg ik geen visite. Voelde me strakjes best goed maar nu ik even op ben merk ik dat ik nog niet beter ben. Kruip er zometeen weer lekker in. Spreek jullie later nog.

He Zeeman, gaat het al wat beter? Slaap je nog zoveel. Ik wens je toe dat je er een beetje aan toe kunt geven. Het zal niet meevallen maar probeer het per dag te nemen. Stap voor stap en laat de eerste staan! Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Femmy en Zeeman,

Fijn dat jullie je na een wat mindere periode toch laten horen. Jullie klinken allebei wat aangeslagen. Niet zo gek want dat is vaak het gevoel na een terugval(periode). Maar laat alsjeblieft zoveel mogelijk van je horen hier. Dan alleen kun je steun verwachten van hier. En bij de pakken neerzitten is wel het laatste wat je moet doen als je verder wilt. Je hoeft niet om 'vergeving' te vragen, niet bij jezelf en niet bij ons. Je moet jezelf weer voor ogen houden dat je van die rotdrank afwilt. That's all. En er dan natuurlijk ook afblijven.

Sterkte en succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje

Bij mij staat er links bovenaan het scherm een 'hangslotje' en als ik daarop klik kom ik bij mijn pb!
Lukt het schilderen vandaag een beetje?

Ik heb net zelf pizza's gemaakt!! Mjammie!!! Een met zeevruchten en een met salami en champignons. Mmmm!! Straks de oven in en dan lekker verorberen!!:D

Jammer BamBam, ziek zijn op je verjaardag is toch niet leuk, hé!! Vertroetel jezelf maar een beetje!!!

Groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Knuffie, dat hangslotje is er ook nog wel maar op de openingspagina stond onder het gele (blauwe) koffertje van Alcoholdebaas ook nog een geel (blauw) koffertje van Private Topics. En dat is weg. Maar niet alleen bij mij, snap ik nu. Werd toch weinig gebruikt denk ik.

Nu al pizza's gemaakt? Eet je 's middags warm. Of zijn jullie in België zo bourgondisch ingesteld dat je twee of misschien wel nog meer keer per dag warm eet?

Schilderen gaat goed. Beter dan gisteravond in elk geval. Toen was ik gewoon moe, nu weer uitgerust en fris er tegen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje

Die koffertjes hebben er van mij nooit opgestaan of anders heb ik er nooit op gelet?!! Kan ook, hoor!!

De vrijdagmiddag komen mijn oudste zoon en man thuis eten 's middags en dan maak ik warm eten. Mijn zoon heeft deze namiddag zwemmen en knutselen en heeft zijn boekentas dan niet nodig en vind het dan leuk om die al 's middags thuis te brengen! Mijn man moet op vrijdag pas om 14u herbeginnen met het werk dus komt hij ook thuis eten!
We zijn hiet heel bourgondisch en eten soms twee keer per dag warm maar vanavond zullen het toch boterhammen met charcuterie en soep zijn ,hoor!!!

Heb je intussen al nieuwe schilderijen op jouw web-site gezet? Blij dat het schilderen weer beter gaat vandaag!!

En ja , met een fris kopke ertegenaan is heel wat beter, hé!!
Ik begin nu stilaan de voordelen van niet drinken te voelen! Voordien zou ik 's morgens de energie niet gehad hebben om in de voormiddag pizza's zelf te maken!! Er gaan kopen en in de oven stoppen was al werk genoeg, begrijp je?;)

Veel groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...