Spring naar bijdragen

Maandag 15 januari

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jullie gaan deze onzin van mij toch niet ineens serieus nemen??? D'r is helemaal niks. Ik voel me prima maar op mijn manier ook melig. Tja, daar wen ik maar niet aan, dat je elkaar niet kan zien en horen. Sorry, ik ben echt niet knorrig of zo... is alleen maar een imitatie van.. Geloof me nou maar, alsjeblieft. Voordat jullie boos op me worden..:sun: voor allemaal om het weer goed te maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het niet gezond als je meer dan 5 liter water op een dag drinkt BamBam. Zo'n 3 liter drink ik ook, en dat is voor mij ook de aanbevolen hoeveelheid. Meestal wordt minimaal 2 liter per dag geadviseerd, maar volgens mijn huisarts en fysio moeten mensen met veel hoofdpijnklachten zeker 3 liter per dag drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh ouwe mopperkont, je hebt heerlijk droge humor. Omdat je geen plaatjes gebruikt zal het wel een beetje verkeerd overgekomen zijn, maar je legt hiet uit en dan is het klaar.
Wel door blijven gaan daarmee hoor want ik lig in een deuk hier, en dat heb ik juist even nodig.:D

Visje, van harte gefeliciteerd met je twee guppies!
Leuke leeftijd; acht jaar.

Freek is herken die verwarring ook wel, alsof je overstoomt door alle gedachten, herinneringen, pijn, spijt...met alle gevoelens die dat oproept.
't Komt goed, laat het er maar gewoon zijn. Zo probeer ik het tenminste steeds.

Ik voel me uit het veld geslagen door een relatief kleine tegenvaller vandaag, stom is dat...ik was zo lekker optimistisch en energiek en zo'n klein hindernisje doet me me plots zo rot voelen.
Ik ben ook erg moe, speelt ook een rol.
't Zal morgen vast weer beter gaan!

Wat lief van je Anjo dat je vraagt naar mijn opleiding!
De studie is goed te doen, enkel het financiele plaatje moet nog rond.

Anna, ik ben benieuwd of je je al iets beter voelt met o.a. de steun van de AD?

Nah, eerst maar eens op verzenden klikken, anders zijn jullie alweer tig blz. verder.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...