freek Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Blij dat ik hier even meelees .. gezellig .. alko-vrij lachenjammer dat ik weg moet .. ga wel vrolijk de deur uit nuplezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Koh loop niet te zeiken. Als je wat op je hart hebt zeg het dan of zing het voor mijn part maar ik kan niet ruiken wat er met je is of waar je last van hebt! Heb het er over maar spreek niet in raadselen. Daar kan ik nix mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Bezint eer gij begint, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ja, eigenlijk zijn wij ook een soort planten. We kunnen onzelf verzuipen. Je nieren trekken die hoeveelheid water niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Hoeveel water zou nog verantwoord zijn op een dag Mick. Ik drink zeker drie en soms wel vier liter op een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Hihi, Mick, dat kwam er ineens zo raar tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Gefeliciteerd Kohtje. Die ontwenningsverschijnselen zullen over een jaar of zo wel afnemen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Koh, die berg met het mistige uitzigt staat voor de TOP die je vast gaat bereiken.Misschien staat er ook nog wel een vlag op voor het vieren van dit nieuwe jubileum.En mogelijk is er een berggeit aanwezig die staat er voor de gezelligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Jullie gaan deze onzin van mij toch niet ineens serieus nemen??? D'r is helemaal niks. Ik voel me prima maar op mijn manier ook melig. Tja, daar wen ik maar niet aan, dat je elkaar niet kan zien en horen. Sorry, ik ben echt niet knorrig of zo... is alleen maar een imitatie van.. Geloof me nou maar, alsjeblieft. Voordat jullie boos op me worden.. voor allemaal om het weer goed te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Anna, dat meen je toch niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Volgens mij is het niet gezond als je meer dan 5 liter water op een dag drinkt BamBam. Zo'n 3 liter drink ik ook, en dat is voor mij ook de aanbevolen hoeveelheid. Meestal wordt minimaal 2 liter per dag geadviseerd, maar volgens mijn huisarts en fysio moeten mensen met veel hoofdpijnklachten zeker 3 liter per dag drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 You could have fooled me!!!Oke dan:present: terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Maar ze mocht er ook niet bij plassen en dat is volgens mij funest. Als je slecht werkende nieren hebt is het zeker gevaarlijk en met een slecht werkend hart ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ik heb een tijdje geleden als onderschrift bij m'n berichtjes de kreet "boven op de berg is het uitzicht fantastisch mits het niet mistig is" of zoiets gehad. Weet je dat niet meer Bammetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Koh, dat van het water is dus maar een grapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Wie verzint in vredesnaam zo'n wedstrijd? Iedere arts had toch kunnen vertellen dat het gevaarlijk is, en al helemaal als je niet mag plassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 O Mick, misschien is ze dan wel overleden aan een klapblaas of zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ik dronk meer toen ik nog dronk! Logisch toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Nee Stien, dat van dat water was geen grapje. Maar het was ook geen mopperen. Het was gewoon een nieuwsberichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 @koh:Ja, ze is ontploft misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Nou nee, ik denk eerder dat ze zichzelf vergiftigd heeft. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ik zal even een artikeltje zoeken hierover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Koh ouwe mopperkont, je hebt heerlijk droge humor. Omdat je geen plaatjes gebruikt zal het wel een beetje verkeerd overgekomen zijn, maar je legt hiet uit en dan is het klaar. Wel door blijven gaan daarmee hoor want ik lig in een deuk hier, en dat heb ik juist even nodig.Visje, van harte gefeliciteerd met je twee guppies!Leuke leeftijd; acht jaar.Freek is herken die verwarring ook wel, alsof je overstoomt door alle gedachten, herinneringen, pijn, spijt...met alle gevoelens die dat oproept.'t Komt goed, laat het er maar gewoon zijn. Zo probeer ik het tenminste steeds.Ik voel me uit het veld geslagen door een relatief kleine tegenvaller vandaag, stom is dat...ik was zo lekker optimistisch en energiek en zo'n klein hindernisje doet me me plots zo rot voelen.Ik ben ook erg moe, speelt ook een rol.'t Zal morgen vast weer beter gaan!Wat lief van je Anjo dat je vraagt naar mijn opleiding!De studie is goed te doen, enkel het financiele plaatje moet nog rond.Anna, ik ben benieuwd of je je al iets beter voelt met o.a. de steun van de AD?Nah, eerst maar eens op verzenden klikken, anders zijn jullie alweer tig blz. verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ontploft!!! Gedver.Maar ik plas wel megaveel, geen gevaar dan toch???Nee Koh, berg en mist was ik ff kwijt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden