Spring naar bijdragen

Maandag 15 januari

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarheid als een koe dat. Maar soms zo moeilijk om daar mee om te gaan.

Fijn dat het gesprek is meegevallen, Fran. Ik heb dat zelf haar knippen nooit zo begrepen, hoe knip je de achterkant dan? Ik heb al moeite met mijn haar in model krijgen. Maar dan heb ik ook een kruin of wat
:D

Ik maak me wat zorgen over Houtje. Ik hoop dat ze straks nog even inlogd.

Katrina, blij dat je er weer bij bent. Ik ben echt bezig met ons laatste gesprek dus zal wat sollicitatiebrieven schrijven. Volgens mij heeft een collega op school dat vroeger ook gedaan. Maar ik ga er wat mee doen.Het lijkt me eigenlijk zo leuk.

Knuffie, hoe gaat het met jou?

Marieke, wat ga je goed!!! Je klinkt zo heel anders dan een paar maanden geleden, mijn complimenten.
Ik heb ook een zus maar we hebben niet zoveel contact, vind ik wel erg jammer. Ik zou best wel graag een beter contact met haar willen.

Gemakkeljke brug naar het volgende onderwerp, mijn moeder wordt 70 en we gaan met het hele gezin naar het theater ALLEEN deze keer wordt ex niet uitgenodigd. Ik heb daar niet om gevraagd want voor mij hoort hij er nog wel bij maar vind het wel erg lief. Degene die van mijn groep zijn weten nog misschien hoe het ging met hun 40 jarig huwelijksfeest toen ik buiten heb zitten wachten terwijl ex aan tafel zat met mijn ouders. Piepklein ruzietje wat later giga uit de hand is gelopen.

Zes maanden later geeft hij inmiddels toe dat hij inderdaad aan het doof worden is.
En heb ik nu wel dingen die me passen. Kleine vooruitgang. Ik hoop dat het een gezellige avond wordt.
Ex zal het excuus dat ik hem ga geven aanvaarden, denk ik. Het stuk is in het Nederlands. Dat snapt hij wel, de echte reden hoeft hij niet te weten. Ik wordt nl. niet uitgenodigd bij schoonfamilie als er geboortes, doop of trouwerijen zijn. Als het aan mijn schoonzus lag hoorde ze nooit mijn naam meer. Jammer, dat ik wel goed met mijn schoonmoeder kan opschieten.:P

Ik heb mijn vader belooft dat als hij 50 jaar getrouwd is, ik van de partij zal zijn en in oude staat.

Lady, Heb je al een opleiding kunnen vinden voor het werken in zo'n groenpaleis?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, leuk vooruitzicht zo'n theater avond, zal vast heel gezellig worden.

Heb zelf net goed bericht gehad. Mijn jongste zoon (26) bijna 27 gaat 16 februari afstuderen en heeft sinds 1 februari voor het eerst een échte baan. Nu nog opzoek naar een eigen woning. Hij woont nu samen met zijn vrindin, haar moeder en zusje. Houdt bij ons ook een kamer bezet en alle spullen staan bij ons opgeslagen. Er zit eindelijk schot in, ik droom van een doorloopgarderobe, ofwel kasten waar ik eindelijk eens mijn eigen spullen in kwijt kan.....en eh....Nou ik droom fijn nog even verder, heb nog zo'n zoon die het hier een hotel vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Boppers,

wat een mooie dag was dit. Prachtige zon, reetjes in de wei, goed gewerkt, kortom prima. Voel me weer goed, fijn hoor.
Twan, welkom terug, kom maar op met die weerberichten, leuk. Goed van je dat je weer de stoute schoenen hebt aangetrokken.
Ga ff koken, latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Stien,
Die wil ik ook zo graag. Ik heb een klein kamertje wat nu mijn studiehol is alleen zo gebruik ik hem niet meer. Mijn laptop staat beneden nog niet geheel draadloos. Maar ik doe daar nu mijn meeste werk.

Zoals jullie weten wordt erbij mij straks gerenoveerd, nieuwe ramen, nieuwe badkamer, wc..
Sommige van de kamers zijn echt nog kinderkamers dus ik ga van die kamer een walk-in garderobe kast maken. Heerlijk lijkt me dat. Ik heb voor de kamer nog behang liggen. En dan gewoon zo'n kastinhoud van IKEA, die zijn niet zo duur, de deuren enzo zijn het duurst, de kast zelf niet zo. EEn paar planken en zo'n hangding kan natuurlijk ook.

Ik ben druk bezig alles op een rijtje te krijgen, wat moet er gedaan worden en wat stel ik het meeste uit?
Deuren en deurkozijn, en de trap moet nog geschilderd worden. Dus dat wordt vanaf nu elke zaterdag verplicht klussen. Gelukkig heb ik nog een heleboel verf liggen.

Liefs,

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder is ook al zo spreukerig. Zal wel een generatieverschijnsel zijn. Ze zegt altijd achter zo'n spreuk ook nog: "zei m'n moeder altijd". Dus ....blablabla.. zei m'n moeder altijd. Ik maak er dan weer van, als ik ook eens zo'n spreuk gebruik (dus het gaat over van generatie op generatie) .....blablabla, zei m'n moeder altijd zegt m'n moeder altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB, weet je zeker dat 'reetjes in de wei' door de beugel kan?

Anjo, ik heb alleen achterkant wat haar betreft (en wat de rest betreft de laatste tijd ook). Het is lang en gewoon allemaal dezelfde lengte. Ik pak het samen, trek het opzij en knip. Dan voel ik met mijn armen op mijn rug of het een beetje gelijk is, en dan knip ik zo op mijn rug wat sprieten af. Wel opletten voor je kleren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Twan,
Ik ben nieuw hier en ben heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen, verhalen en steun. Ben thans mijn vierde dag nuchter en voel me beter dan ooit. Heb een heel drukke werkdag achter de rug, maar nu thuis en jullie berichtend lezen krijg ik veel steun en energie om de nieuwe ingeslagen weg door te gaan.
Dank je wel
Fijne alcoholoze avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God, Anna, wat je vraagt! Ik heb de verkeerde versie gekocht!!!! Voor het luttele bedrag van 500 euro!!! Mijn pc-man probeert de aankoop nog te annuleren of te verwisselen! Kun je nagaan hoe ik daar zat, met een rooie kop, te zeggen dat ik een andere versie had. Ik begreep trouwens weinig van de uitleg, maar alla, ik heb gezegd dat ik haar dan maar telefonisch ga stalken telkens ik iets niet weet. De rest viel dus wonderwel mee. Ze waarderen ouwe Frannie nog altijd blijkbaar. :D Ik vraag me alleen af waarom ze dat gewoon nooit een keer zeggen. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...