keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hee beste mensen .. Ik ben nieuwe hier ... ik heb vandaag eindelijk de stap gezet om contact optenemen met me huisarts omdat ik hulp nodig heb ..Me verslaving is de baas geworden in mijn leven ...Ik wil zelf de baas weer worden ..En ik ga dr vanuit dat het mij gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hoi Keffie,WELKOM Ik had je eigenlijk al gesproken en sluit me meteen bij het berichtje van Josje aan wat hieronder staat.Tot kijk in de 'huiskamer' en succes met je strijd tegen de alcohol.Grts Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Allereerst welkom Keffie. Heel goed dat je hulp hebt gezocht, en ook mooi gezegd dat je weer de baas over jezelf en je leven wilt worden. En het is te doen hoor, zoals je hier in vele verhalen kunt lezen. Ik wens je veel succes en sterkte:present:Misschien zien we je ook bij ditjes en datjes, de dagdraad? Dat is een soort huiskamer waar over van alles gepraat wordt. Ik wil je wel even aanraden om je naam (als het je echte naam is) weg te halen. Dit is namelijk een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Ook staat je profiel nog open, dus voor iedereen te lezen. Ik heb al een berichtje naar de moderator gestuurd met de vraag jouw profiel te sluiten. Tot die tijd moet je misschien even je gegevens weghalen. Groet van Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 al sla je me hartstikke dood ik kan het niet vinden haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Wat kun je niet vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Welkom Keffieen je bent inmiddels gearriveerd op degoede draad: wie is wie.1e probleem is dus al opgelost.Nu de drank nog.Vandaag nemen we die eerste niet, afgesproken?zo das probleem 2,nog meer wensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hallo Keffie,Welkom hier:present:Ben je al bij je huisarts geweest en hoe ga je het stoppen aanpakken nu? Ikzelf drink al een tijdje niet meer en het heeft mij geholpen om vantevoren een soort hulpplan te maken over wat ik doe bij trek. Zo heb ik de eerste weken het "dranken"pad bij de supermarkt vermeden en had ik geen drank in huis. Ik sprak vantevoren door met mijn partner dat ik niets zou drinken voordat we naar een feestje gingen. Ook beloonde ik mezelf met aan kadootje bij iedere mijlpaal die ik haalde (ik spaarde tenslotte ook geld uit door niets te drinken:P) Bij onrust ging ik iets aktiefs doen. En in de periode dat ik slecht sliep "mocht" ik van mezelf ook wel eens een dutje overdag doen.Nu slaap ik weer prima en de onrust is ook weg. Heb natuurlijk wel eens mijn trekmomenten, maar die gaan voorbij en dat weet ik. Wat overblijft is een leven met de normale ups en downs, maar zonder kater en schuldgevoel over mijn drankgebuik.Dat gun ik jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Keffie,Vandaag ben ik weer begonnen om het eerste glas te laten staan.Het helpt me heel erg dat deze forum er is. (ook al ging het vanaf vrijdag weer mis)Ik wens jou ook alle sterkte toe in het gevecht tegen alcohol.Blijf het forum bezoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goeie morgen Keffie.Welkom op ons forum. goed dat je hier komt en probeerd om je alc. probleem aan te pakken. Je schreef dat jij de alc. de baas wilt worden. Betekent dat dat je gecontroleerd wilt gaan drinken, of helemaal wilt stoppen?Ditjes en datjes vind je als je naar home gaat. Dan zie je een hele rij staan. Wie is wie, thema's, tips en adviezen en ditjes en datjes dagdraad. Dat moet je aanklikken. Dan zie je weer een hele rij staan met daarin de dagdraad van vandaag. dat klik je ook weer aan en dan ga je naar de laatste pagina. Daar zijn we.Ik zou zeggen heel veel suc6 en ik hoop je gauw te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden