Houtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Iedereen, jij, ik kan blijven meelezen geband of niet. Daarom vind ik dat dit forum op slot moet en alleen voor mensen die een inlogbevoegdheid hebben mag worden meegelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Houtje,Ik zou email adres gewoon beƫindigen. En mensen die dat gebruiken eventueel informeren over een ander email adres.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Lieve Mieke,Ik zal het nu wel hebben verbruit, bij de moderator, maar zo lang ik nog mag schrijven!! Kan me niet herinneren, jou op een foute uitspraak te hebben betrapt. Maar misschien zijn er verschillende moderators en kan het bij de een wel en de ander niet. Maar ik ben blij, dat je er weer bent. En meid hou vol. Want ook jij kunt het.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hallo Ferry, Ik vermoed dat pas na een klacht van iemand je van het forum afgeknikkert kunt worden.En je hebt het naar mijns inziens niet verbruid hoor.Je komt voor iemand op en dat vind ik hartstikke tof van je.Pas alleen op taalgebruik want daar willen ze nog weleens moeilijk over doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ferry, je hebt gewoon je mening gezegd, en daarmee de mening van heel veel mensen denk ik, inclusief mij. Als je daarvoor van het forum gegooid wordt zegt dat voor mij meer over de moderator dan over jou. Houtje, je hebt gelijk vind ik. Er zijn genoeg forums waar je alleen kunt lezen als je inlogt. Natuurlijk kunnen zich dan nog altijd mensen aanmelden met verkeerde bedoelingen, maar het biedt toch iets meer bescherming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Tactus,Misschien is het een idee om ons, nu u meeleest, wat meer te informeren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Mieke, Je hebt gelijk, in mijn boosheid, heb ik niet op het taalgebruik gelet. Maar heb het nu aangepast.Bedankt. Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hoi houtje,Wat heel vervelend, zeg!!! Blijf jij maar lekker hier, ik heb wel al veel gehad aan jouw berichten en vind het zeker geen oude koek!!!!! Nu een oproep: ban kat!!!!!Hoi mieke,Ik kan me niet voorstellen wat je verkeerd deed, maar blij van je terug te horen (allƩ, lezen, haha)!!Aan allen een fijne avond gewenst!!groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Kalm, ferry, kalm, rustig in en uit-ademen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hoi Knuffie,Ja ik ben ook erg blij dat ik weer mee mag schrijven.Het helpt mij door heel wat moeilijke uurtjes heen.Moet je vanavond weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ja en?Sorry, ik denk even scherp nu...goed, iemand stuurt je vervelende mails.Da's irritant en dat wens je niet.Dus neem je kontakt op met de moderator, in de hoop dat deze dergelijke problemen oplost.Maar in hoeverre laat je zo'n vervelend mail-mens toe in je leven en beleving vooral?Ik bedoel; wat kan een blijkbaar ziek mens nu daadwerkelijk aktief in je leven inbreken?Wat begrijp ik nu nog steeds niet? Help me meedenken s.v.p.Betreffende persoon kan niet meer schrijven hier, wel meelezen zoals de hele wereld dat kan, maar dat is logisch op het net. Tenmiste op deze forums, ...laagdrempelig dus, juist goed voor mensen die een alcoholprobleem hebben, toch?! Dit forum is niet veilig.Ik vraag me af of er wel forums bestaan die wel veilig zijn!Zoals ik al schreef; iedereen over de hele wereld kan meelezen en meeschrijven.Mensen die 'verbannen' zijn door de moderator kunnen toch blijven meelezen.Dat is de formule van dit forum.Dus alle pogingen tot veiligheid zijn m.i. schijnveiligheden.De anonimiteit en laagdrempeligheid is juist de aantrekkelijke formule en kracht van dit forum.De kern is...hoe gaan we met misbruik en misbruikers om?Negeren, assertief reageren, de moderator inlichten, elkaar openlijk inlichten, that stuff.Nooit de angst laten overheersen, want overal in de maatschappij lopen mensen rond met verkeerde bedoelingen; zieke geesten, kwaadaardigheid e.d. That's life.De kunst is ermee te dealen zonder je te laten leven door angst. Denk ik, mijn idee.Ook ik heb mijn persoonlijke ervaringen, ook zelfs betreffende mijn kind en ik laat het gewoon niet meer gebeuren dat angsten me verlammen en beperken in mijn/ons leven! Ik ben er sterken van geworden.Ik durf het wel aan, laat maar komen die enkele ziekelijke persoonlijkheid, ik lust haar/hem rauw als het erop aankomt!Ik ben qua sterrenbeeld een Leeuw, en ik ben tevens een Moeder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ja, mieke, het is mijn voorlaatste nachtdienst!!! Ik begin het toch wel te voelen in mijn 'ouwe' botten, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hierbij wil ik protesteren tegen het verwijderen van de tekst uit het berichtje van Houtje. Ik vind dat wij als forumleden er recht op hebben geĆÆnformeerd te worden over de kwade acties en bedoelingen van een mede-forumlid. En ik vind dat iemand die het slachtoffer is van zulke acties, ook het recht heeft zulks hier te melden.Ik ben zeer zwaar teleurgesteld in het functioneren en de acties van de moderator!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Lady, je haalt me de woorden uit de mond. Echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Anna,Dat is ook een reden dat ik Tactus net heb uitgenodigd om op ons probleem te reageren.Ik ben het helemaal met je eens. We moeten elkaar kunnen beschermen vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ anna, nu zie ik het ook, heel vreemd dat zulke mensen een hand boven het hoofd wordt gehouden, hƩ!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Beste Tactus,jongens dit is toch de wereld op z'n kop he, dat snappen jullie toch ook wel. De privacy van mensen is een hoog goed in onze maatschappij en daar ben ik blij mee.Nou gaan jullie alle berichten waar de naam van --- instaat aanpassen. Blijven jullie de hele avond en nacht ingelogd staan en ga je alles wissen? Dat gaat toch niet. In tijden van excessen lijkt het mij op z'n plaats dat jullie op z'n minst hier iets over zeggen.En ja, het verhaal van Lady is waar. Het zegt ook iets over jezelf als iets je zo raakt.Maar ik mag toch veronderstellen dat als iemand van jullie dergelijke mails op zijn of haar prive e-mailadres krijgt gestuurd jullie daar ook niet blij van zouden worden. Dat zou uitgebreid besproken worden in een teamvergadering en vele mensen zouden zich hier over buigen hoe hier mee om te gaan.Ik kan me ook voorstellen dat bij het opstarten van dit forum een dergelijk scenario wel even de revue heeft gepasseerd. Maar ik meen me de vrijheid te mogen permitteren, me te bedenken dat dit jullie stoutste verwachtingen overtreft.Soms moet je ook een keuze maken en iemand steunen die dit ondergaat, dat zou jullie sieren, privacy of niet!! Het zou duidelijkheid scheppen als jullie zeiden dat iemand die dergelijke mails stuurt aan een mede forum gebruiker deze eraf geflikkerd wordt.Houtje, ik zou je zelfs willen adviseren aangifte te doen bij de politie, of in ieder geval te informeren naar de mogelijke te ondernemen stappen. Die zijn in staat via Tactus gegevens te achterhalen. Tevens kan dan misschien bekeken worden of Tactus adequaat heeft gehandeld.--- schreef dat ze voor een gesprek is geweest bij Tactus. Misschien heeft ze de mensen daar kunnen overtuigen van haar goede bedoelingen, wij weten wel beter!Mocht --- voor een gesprek geweest zijn dan vraag ik me af hoe dat is afgehandeld.Iemand die dergelijke mails stuurt is psychisch niet in orde, daar hoef je echt geen psychiater voor te zijn.Mocht dit aanleiding zijn mij te bannen, so be it!Niemand krijgt mij aan de drank, daar moet ik toch echt zelf wat voor doen en ik drink niet.Zonder jullie steun is dat wellicht wat lastiger maar ik kom er wel!Houtje, ook al kan ik me voor een groot gedeelte ook vinden in het verhaal wat Lady schreef over dat je moet uitzoeken wat en waarom dit met je doet wat het doet, weet je verzekerd van mijn steun. En ik weet zeker dat je deze steun krijgt van vele medeforummers en medelezers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ondanks alles gaan wij nu lekker uit eten. Hopelijk allemaal tot later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Goh ik ben nog niet geband.@ Lady, als ik iets wil leren over mezelf dat ga ik wel naar een psycholoog, die dan ook kijkt of ik bij de deur controleert of ik in staat ben om alleen naar huis te gaan.Dat heeft hier NIETS mee te maken. Dit zinloos op stang van iemand heet bij mij "zinloos verbaal geweld"en wat voor sterrebeeld ik ook heb, het doet verrekte, verrekte zeer. Van zinloos verbaal geweld kan een mens in mijn visie niet groeien, alleen maar krimpen als mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Fijne avond Koh en geniet er van.Laat je nog ff weten hoe het was? Je gaat met de zelfhulpgroep nietwaar?Kom ik later een keer op terug.Smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Zolang de moderator niet met ons in gesprek gaat blijft het voor mij gissen hoe hij of zij beoordeeld wie er ..wel of niet ...van het forum wordt verwijderd.En wiens privacy beschermt dient te worden, ondanks het verzieken van een mailgroep.Ik bespeur mijn moeite die ik heb als er een conflict is.Ook nu reist weer de vraag....hoe ga ik met de situatie om.Een schuldige zoeken is zo gemakkelijk.Ik denk dat andere oorzaken ten grondslag liggen aan het feit dat Jan en Alleman op dit forum kan om de boel te verzieken.Ik lig een beetje in tweestrijd met mijzelf omdat ik heb geleerd dat je een alcoholist nooit de toegang mag ontzeggen in AA.AA zuivert zich zelf.Als er al iets niet door de beugel kan wordt eerst de groep geinformeerd.Mocht de groep geen oplossing vinden voor het bestaande probleem wordt een neutrale commissie ingesteld die zich samen met de groep buigt over het probleem.Soms moet je een dolend alcoholist loslaten maar dat betekend nog niet in de steek laten.Ondanks ik weet dat iedereen die mee schrijft in een mailgroep op het internet vogelvrij is, ben ik van mening dat onze veiligheid zo goed als het kan moet worden beschermt..Uiteindelijk gaat het om onze veiligheid zo goed mogelijk te waarborgen op dit forum en daarom zijn een paar maatregelen reeds voorgesteld door Houtje en Anna in te loggen met nickname en wachtwoord om op dit forum mee te mogen schrijven geen overbodige luxe.Dit is mijn gedacht over de ontstane situatie op het forum.Eetsmakelijk allemaalRudydelen is helen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @houtje,Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt.Ik vind het echt heel erg beroerd voor je en snap dat je hier niet zo simpel overheen stapt.Er is inbreuk bij je gedaan en dat je daarvan inkrimpt kan ik me heel goed voorstellen.Blijf er gewoon over praten en ik leef echt met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Houtje, ook van mijn kant alle steun. En blijven hƩ!Een ieder wat jullie inmiddels geschreven hebben ook naar tactus toe, ik sta daar volkomen achter.Alleen wil ik wel iets kwijt, w.s. zit deze dame zich te verkneutelen achter haar scherm zoveel aandacht heeft zij immers wederom gewonnen. En dat in het weekeinde, van mij geen woord meer hierover er is genoeg gezegd.Binnenkort, want ik moet vannacht eerst werken, zullen degene die zich opgegeven hebben voor de ontmoetingsdag een nieuw mailtje ontvangen met andere tijd en lokatie. Het blijft weliswaar Utrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Lieve allemaal even met mij Helder ik heb de berichtjes ook gelezen aan Houtje, maar ook een uitgebreidere versie, en ik zal meegeven dat Houtje al een aangepaste versie had geplaatst, en de volledige versie is nog ernstiger dan Houtje liet zien, ik heb tactus gewezen op de ernst, het was een direkte aanval op de goede gezondheid van Houtje, en ook zeer bedreigend.Voor mij is het dan ook niet meer een overweging of ze gebant moet worden, maar mooi zou zijn, dat haar de hele PC afgenomen wordt, van zo ga jij maar even iets anders doen komende tijd dit kan echt niet meer.En over veilig zijn van dit forum, tja dat is het niet het is de PC of het forum nee zelfs een telefoon boek zou je als onveilig kunnen bedenken, het zijn de mensen die ten goede of voor een mindere goede reden er gebruik van menen te mogen maken.Ik hoop ook dat Houtje blijft, maar het wordt haar wel heel zwaar gemaakt achter die keuze te kunnen blijven staan, maar ja, dat was dan ook welicht de boze opzet achter alles.Met groet Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden