Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik geloof dat iedereen een beetje is dicht geklapt. Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Houtje, ik kan me heel goed voorstellen dat je van zo'n gebeurtenis letterlijk ziek bent geworden en begrijp niet hoe iemand dit kan doen.Ik hoop echt dat je dit op een dag van je af kan schudden en weer je ervaringen met ons deelt.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hallo allemaal,ik heb Stien al een pb gestuurd over een andere ontmoetingsplek. Wordt aan gwerkt! Degene die de mails aan Houtje heeft gestuurd weet van de ontmoeting en zo wil ik niet afspreken. Komt goed.Tot later, ben net thuis en moet nog 1 en ander doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Houtje blijf op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik ben het plafond in de hal aan het plamuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Wordt dat ook geëxposeerd Mieke? Was jij nou ook degeen die laatst twee maanden over zes kastdeurtjes in de keuken had gedaan? Hoe groot is je hal? Waar begin je aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Goed mensen,Ik heb vanmorgen de noodzakelijke sporten afgewerkt, en de kids zijn bij hun pa die heeft ze opgehaald. Ik heb vannacht liggen overgeven en geen oog dichtgedaan. Dit zal wel het einde van mijn forumtijd zijn. MEER DAN ZAT. Meer dan afschuwelijk, kotsziek zat. Dit zijn een paar van de ongeveer 20 mails. Ik neem er genoegen mee dat ik wordt geband. Ik ben hier zooooooooooo ziek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 De reactie van de moderator nog even: Beste Houtje,Hartelijk dank voor je bericht. We begrijpen dat het een lastige situatie is. We willen je laten weten dat deze kwestie onze aandacht heeft, maar we echter inhoudelijk daarover geen uitspraken kunnen doen i.v.m. de privacy. We zijn er echter serieus mee bezig.Vriendelijke groeten,De ModeratorDE PRIVACY !!!!!!!!!! LAAT ME NIET LACHENM, BETER GEZEGD LAAT ME NIET HUILEN !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Wat vervelend voor je Houtje!Ik heb geen idee hoe iemand je prive-mailadres kan achterhalen, maar ik ben ook niet bijster handig met computers, mogelijk dat iemand hier kennis van heeft?Ik zal het ook eens in mijn omgeving navragen.Tja, persoonlijk vind ik dat je de naam hier gewoon kunt benoemen, waarom niet?Die persoon heeft al degelijk de grens overtreden, dit mag m.i. best met naam benoemd dus...daarnaast gaat het om een gebruikersnaam, tevens zonder achternaam.Mieke, rot voor je dat je zo van slag was! Een moderator is ook maar gewoon een mens van vlees en bloed en kan dus ook blunderen..denk ik dan maar. Nah, fijn dat je er weer bent, en nee..ik had je ook niet gemist eerlijk gezegd. Komt ook dat ik niet zoveel aanwezig ben. Plus dat er zovaak mensen opduiken en plots verdwenen zijn, dat het al begint te wennen.Jammer vind ik dat echter wel, maar het is niet anders.Betreffende de meeting; ik zie het probleem niet zo, of wil ik het niet zien of zie ik iets over het hoofd?Laat de persoon maar komen, ik wil haar weleens recht in de ogen kijken!En stel, stel...dat die meneer die het wederopstandings-record van Jezus zo sterk heeft overtroffen, ook komt kijken...wat kan er nu helemaal gebeuren?Ik wil me gewoon niet laten leven door angst.Ik ben ook niet bang, waarvoor zou ik bang moeten zijn... anders dan de dagenlijkse realiteit?(Neemt trouwens niet weg dat ik het zowiezo best wel een beetje spannend vind hoor...jullie te ontmoeten...het is toch een stap van het virtuele naar het echte, maar het kan zo leuk zijn en positief uitpakken dat ik deze drempelvrees gewoon wil overwinnen).Maar als de meerderheid liever de datum/tijd/paats wenst te veranderen, dan pas ik me daarbij aan..het maakt me niet zoveel uit.Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Oeps, lees nu je laatste schrijven Houtje, we schreven ongeveer tegelijk.Ik reageer nog wel, eerst even lezen en laten bezinken.Sterkte meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Koh . Ja dat was ik van die keukenkastjesB) en die hal is 4x4 en wordt niet geexposeerd.Al die mensen hier thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Mij jaagt het wel angst aan Lady. Iemand die zo graag in de privésfeer van forumleden wil doordringen, komt volgens mij alleen maar naar zo'n meeting met de bedoeling privé-informatie over de mensen daar te verzamelen. En wat zijn haar bedoelingen daarmee?Ik schrijf al sinds juli 2006 op dit forum, en ik heb in al die tijd heel wat keren meegemaakt dat er ruzie op het forum kwam, en dat de sfeer verstoord werd, en altijd was deze persoon het middelpunt van de situatie. Ik heb ook meerdere malen meegemaakt dat nieuwkomers door treiterende opmerkingen van haar weer wegbleven. Ik heb nooit begrepen waarom dat gebeurde, en dat werd ook niet uitgelegd. De laatste tijd leek het een stuk beter te gaan, maar het blijkt nu dat dat slechts schijn was, of tijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Houtje for president!!!!!!!!Klap klap klap!!!!Goed zo meid, zijn ze nou helemaal betoeterd!Lady, miischien overdrijf ik maar ik zit niet op Jezus te wachten en ook niet op iemand die zulke berichten schrijft. Ik heb al geschreven dat ik wil onderzoeken wat dergelijk gedrag met mij doet en waarom ik daar zo fel op reageer. Het zegt iets over mij, ik vind het vervelend en ik wil het graag veranderen.Maar in mijn strijd tegen alcohol kan ik deze mensen missen als kiespijn. Dus ik wil daar niet aan voorbij gaan en ik wil ze er NIET bij. Als ik een mogelijkheid zie dat te voorkomen grijp ik die.Hoe weet ik nog niet maar daar verzinnen we wel wat op.Nou ja, wat een gedonder weer, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik vind dat we de meeting gewoon moeten laten door gaan en niet moeten verschuiven naar het voorjaar. Heb er zin in en ik wil me niet laten afschrikken door die xxx en eigenlijk kan ik het wel een beetje met Lady eens zijn... laat maar komen. Tsssssssssssss Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat we beter een vervelende situatie kunnen vermijden en beter op een andere plek kunnen afspreken.Nou, ik ga ook nog even klussen (vast wat voorwerk voor de mannen, die maandag weer komen) en kom later zeker weer even hier kijken.MickEn houtje, niet weggaan joh.. Ben je mal, je laat je nu toch juist niet weg pesten?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Het jaagt mij ook angst aan.Via via heb ik vernomen dat ze mijn woonplaats probeert te traceren.'t is toch vreselijk???Op het moment dat Tactus inlogt haal ik het niet weg, laat ze mij maar bannen. Ik geef deze strijd op.Ze is aan mijn e-mail-adres (gelukkig niet mijn echte) gekomen door proberen met Koekie, appelkoekie, koekiemonster te proberen als hotmail. De juist vermeld ik natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Mick, niet verplaatsen, alleen ff ander plekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Maar Anna, even m'n eerste primaire reaktie...daar prik je juist toch bij een echte ontmoeting zo doorheen?En al helemaal nu inmiddels de naam bekend is, en daarnaast ...denk je nu werkelijk dat deze dame ook echt komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Dat weet ik niet Lady, of ik daar zo doorheen zou prikken. Ik ben al eerder bedrogen door iemand die zich op het eerste gezicht aardig voordeed. Misschien dat jij er niet in trapt, maar ik dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Allen goedemorgen/goedemiddag,Las net even andere draadje van Anjo, ontroerend en nee ik houd het droog.Het respect en liefde dat je van je kinderen terug krijgt is onvervangbaar en voel je pas echt goed als je een poosje droog staat.Nu moet ik nog even wakker worden en teruglezen tot laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik snap het allemaal niet goed hoor , het emailadres is dus gewoon geraden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Houtje,Ik begin nu te lezen en wordt ontzettend kwaad. Jij bent het slachtoffer geworden van xxx. Nu dan maar, problemen met de moderator. Ik vind het schandalig, dat mevrouw wordt beschermd. Houtje, lieve meid. Kom op laat je niet klein krijgen, door zo'n *******. En ga niet weg. En moderator, ik vind het niet netjes, dat xxx zo wordt beschermd. xxx Moderator, moest dit toch wel even kwijt.een vriendelijke groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Mooi gesproken Fer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Dat hoeft op zichzelf niet zo moeilijk te zijn hoor Jos. Veel mensen hebben een hotmailadres dat een variatie is op hun eigen naam, of een nickname. Door gewoon vanalles uit te proberen lukt het soms iemand een mail te sturen.Ik heb ook weleens mail op mijn hotmailadres gehad die helemaal niet voor mij bestemd was, maar voor iemand wiens hotmailadres op het mijne leek. De afzender wist het adres niet meer precies, en had dus gewoon zitten proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ze is toch weg nu? En Houtje, je kunt je mail toch ongeopend weggooien? En de moderator zal toch ook wel over enige empathische eigenschappen beschikken? Gaat de verliezer hier dan toch als winnaar over de streep? Nee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hallo Marieke,Ik ben het met je eens en begin het nu ook steeds minder prettig te vinden dat iedereen maar mee kan lezen.Ik denk niet dat dat zo gemakkelijk is op te lossen en ja het blijkt maar weer hoe gevoelig we zijn ( ik althans).Klinkt goed die spagetti, ik ga ook maar ff eten.Tot strakkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden