knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ok dan , hoe waren je slekjes bolognaise??Ik vind van mezelf dat ik sedert ik op het forum kom en de therapie doe dat ik geestelijk al heel wat gegroeid ben!! Waarvoor mijn eeuwige dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Gedver, slekjes, ik vind dat een beetje een vies woord, hihi. Doet me denken aan slobber ofzo.Maar mijn slekjes waren lekker. Nu een kopje cappucino, chocolaatje erbij, helemaal goed.Fijn die geestelijke groei! Mooi he, niet drinken, je groeit geestelijk en krimpt wat blubbervet betreft, beter kan toch eigenlijk niet, nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Knuf, ik heb nog wat dingen die ik wil doen. Trek een beetje voorbij?Kan ik je met een gerust hart alleen laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 ja, zeg! Die witte sliertjes noemen we dus slekjes!! Vies,hé!!Hihi!!! Want in ons dialect is een slekje ook een slak!!!Smakelijk, die chocola lust ik wel maar ik hou niet van koffie, raar hé!! De geur vind ik super maar die smaak, bah!!Veel mag ik niet meer inkrimpen anders kijken jullie naast mij op die bijeenkomst, haha!!! Maar blubbervet mag er altijd af!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, hoor BB!! Trek voorbij!!! Heel erg bedankt en misschien tot later op de avond, hé!!!Een heel dikke knuffel van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Geen dank, later ben ik vast weer es aan de beurt.oke dan, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Rosie, wat heb je het goed neergezet bij wie is wie! Super zo'n uitgebreide reaktie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik kom later weer even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goedenavond allemaal,Ik zal even waarschuwen, kom maar niet te dicht bij mij in de buurt, want ik ben snipverkouden. Watten in mijn hoofd, loopneus, keelpijn, oorpijn, hoesten, alles erop en eraan. En ik denk dat ik besmettelijk ben met mijn geproest. Helaas is er alleen een mannelijk icoontje met een mondlapje, belachelijk gewoon. Anders had ik dat wel even voorgedaan.Wat een lange draad alweer vandaag, het was wat te veel om het allemaal uitgebreid te lezen. Knuffie, je gaat het toch wel volhouden vanavond hè?Cato, bij het lezen van jouw stukjes merkte ik dat ik een beetje boos werd om jouw opmerkingen. Net als Knuffie voelde ik me kennelijk aangevallen. Enerzijds omdat ik me actief in de discussie van de afgelopen dagen heb gemengd, en ook omdat ik het vaak ook heel erg leuk vind om een beetje mee te dollen. Maar jij weet ook dat ik op momenten heel serieus kan zijn, en inhoudelijk reageer op berichten. Ik sluit me bij BamBam aan, ik denk dat jij op het moment dat je die stukjes schreef in een bepaalde negatieve stemming was. Dat kan iedereen overkomen, en ik val je daarom niet af. Maar het is wel vervelend dat mensen die hier serieus bezig zijn hun trek in drank te overwinnen (en dat op hun eigen manier doen) zich hierdoor aangevallen voelen. Ik denk dat Knuffie op het moment sterk genoeg in haar schoenen staat om het zich niet al te erg aan te trekken, maar toen ze hier pas kwam, zou ze hierom zomaar weggebleven kunnen zijn, met misschien wel als gevolg dat ze ging drinken.De een gebruikt dit forum om de tijd door te komen, soms door te keten, ja, sommigen zelfs door te katten, en anderen zetten hier diepzinnige bespiegelingen neer. Maar het doel van iedereen hier is om op die manier van de drank af te blijven. En ieders' manier om dat te doen mag gerespecteerd worden. Dat is mijn mening.Iedereen die vandaag weer een nieuwe mijlpaal heeft bereikt: gefeliciteerd!Ik hou het vanavond op thee en water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Marieke, net zo belangrijk, ja volgens mij nog belangrijker, dan leren incasseren, is leren opkomen voor jezelf. Ik begrijp Knuffie's gevoel heel goed, omdat ik zelf ook een van die mensen ben die altijd maar incasseert, altijd over zich heen laat lopen, omdat ik een hekel heb aan ruzie en altijd de lieve vrede wil bewaren. En omdat ik ook altijd twijfel aan mezelf, en denk dat die ander, die me pijn doet, misschien wel gelijk heeft en de fout bij mij ligt.En de pijn en de gevoelens van onvrede die dat van binnen oproept, bluste ik altijd met wijn. Maar als je niet meer drinkt, moet je daar wat anders mee. Toen mij vorige week verteld werd dat ik me voor 50% ziek moest melden begon ik meteen te protesteren, omdat het druk is en mijn collega's dan overbelast zouden worden. En die arts sloeg met zijn hand op de tafel en vroeg me keihard: "en wanneer begin jij nu eindelijk eens aan jezelf te denken?" Hij had gelijk.Knuffie, ik denk dat jij misschien - net als ik - moet leren een keer naar je eigen gevoel te luisteren. Dan maar niet meer altijd lief, en aardig en gezellig. Je zult er meer om worden gerespecteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Vorige week had ik het gevoel dat het goed werkte Marieke, maar op het moment zit ik weer behoorlijk in de put. Mijn verkoudheid heeft daar misschien ook mee te maken, en dit woelige weekend. Ik ga nog een paar weken op deze dosering door, en dan gaan we bekijken of het voldoende is, of dat het verhoogd moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BamBam:Ik meld me weer even aan. Lekker uit eten geweest. Indisch...mmmm, altijd lekker met een glas cassis. Helaas niet van Hero, want die vind ik het lekkerst. Drink hier niet veel van en thuis heb ik het nooit in huis, maar bij Indisch eten vind ik het lekker.Vandaag 8? (vanaf 4 december) weken ADB en NDB. Lekker lekker lekker. (=heel veel keer lekker in dit stukje tekst) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi mick, ADB én NDB!!!! Dubbele proficiat!!!!!Hoi Anna, je hebt wel gelijk, hoor! Ik hou ook niet van ruzie en probeer dat altijd te vermijden! En zoals je zegt, ik sta nu al heel wat sterker in mijn schoenen dan in het begin!! Een groot geluk anders was ik hier weggebleven en had dat dan weer eens als reden gebruikt om een pintje te pakken!!!Ik hou zeker vol vanavond!! Het zou zonde zijn van al mijn moeite , hé!!!Hoi marieke, ik denk dat ik in het dagelijkse leven een kei ben in het incasseren!! Hier heb ik al een paar keer gereageerd als ik me aangevallen voelde maar zelfs dan nog heel weinig, vind je niet? Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Anna,Vervelend, dat je zo verkouden bent. Nu hoef je, je niet schuldig te voelen, dat je in de ziektewet bent (geintje) Ik hoop dat je weer snel opknapt.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @kohtje, ik snak naar een glas dubbelfrisss, hihi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ha die Mick,Klasse, jij redt je ook al aardig. 2 Stuks de baas, vind ik heel knap. Had ik in het begin echt niet van je verwacht. Weet je nog?groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Anna,Zit je in een dipje? Ik geef je een virtuele knuffel en hoop dat je er snel terug bovenop bent!!@FerryAlles goed? Hoe gaat het nog bij de AA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Knuf,Is dat dan zo lekker?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ferry:Ja, dat weet ik nog. Je opmerking kan ik me nog goed herinneren. "Of ik van 2 walletjes at." Hahaha, eikel!Daar had je me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Weer een lang draadje om bij te lezen, sorry dat ik gisteren lopen ging. Ik werd eraan herinnerd buiten dit forum dat ik heel veel zelfmedelijden heb, terwijl ik alleen maar haar begroette. Blijkbaar had ik de nood om dit op andere uit te werken. Vandaag gaat het op emotioneel vlak al niet veel beter met mij.@ Rosie Blij te lezen dat het goed gaat met je leverwaarden en dat je aan Cato vraagt om mij te helpen, al begrijp ik niet goed waarom je jezelf zoveel zorgen maakt om mij. @ Cato Ik vind die grappen en grollen juist goed, al ben ik voorstander voor aparte topics Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Knuffie,Naar de AA ga ik woensdagavond weer. Ik ben verleden week op dinsdag geweest. Maar ik ga in het vervlog op woensdag. Want dan kan ik samen gaan met iemand die ik ken. En dat komt mij goed uit, omdat het niet in mijn woonplaats is. i.v.m mijn straatvrees. En die persoon kent mijn angst, dus heb ik een gelukje. Want ik weet niet of ik het anders, iedere week zou redden.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, ferry, vooral die citroen, Mjammie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Knuffie, kom maar halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Anna waarvoor dient dat medicijn ? , en ben je nu werken geweest vandaag ?, sorry als dat ergens staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Jos,Ik heb al wat gelezen van jou en begrijp uit je berichten dat je het moeilijk hebt met een onbeantwoorde liefde, of heb ik het verkeerd voor? Door wat of wie had je het gevoel dat je teveel zelfmedelijden hebt? Is dat een eigen besef of werd je dat voorgehouden? Als je nog niet lang gestopt bent met drinken heb je het emotioneel wel wat moeilijker, hoor!! Heb ik ook (nog steeds) meegemaakt!Knuffel van knuffie!@ferryEcht heel moedig van je en fijn dat je een vertrouwenspersoon hebt met wie je kan meegaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden