Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Das een bonus punt, anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Waarom wastafel, mick? Een douche samen is toch ook leuk?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Hoi Stien. Ik denk niet dat jouw moeder jou kan aanzetten tot drinken. Dat doe je uiteindelijk zelf. Als jij niet met je moeder overweg kan zou je haar dat ronduit moeten zeggen en ook waarom. Als ze dat niet weet zal ze je altijd blijven behandelen als ze nu doet. Als ze weet wat je dwarszit kan ze daar eventueel naar handelen. Je bent dan wel haar dochter maar ook een volwassen vrouw die haar eigen leven heeft. Daar mag ze best naar handelen en daar mag ze van bewust gemaakt worden. Sorry, dat is hoe ik het met mijn moeder heb gedaan. En makkelijk is en was dat niet maar ze weet nu wat ze aan me heeft. Als ze me nu claimt kan ik haar daar zonder schuldgevoel op wijzen en kunnen we de zaak bespreken als gelijkwaardigen, niet meer als moeder - kindje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Bonuspunten vanaf 2000??? Moet ik toch nog een beetje geduld hebben, dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Hoi Kohtje,Hoe is het geweest in je ateljeetje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Ha BamBam, ben je dr ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Koh, dat heb ik jaren geleden al gedaan. Zelfs heb ik daar hulp voor bij gezocht. Ik kreeg uiteindelijk het advies te breken met haar, wat ik ook een aantal jaren heb volgehouden. Dit omdat mijn huwelijk er onder begon te lijden. Ik ben er helaas niets mee opgeschoten, ze is niet te veranderen. Als het alleen bij zo zou zijn, maar ook bij mijn zus is dat zo en die is uiteindelijk verhuist een behoorlijk eind weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Niet geduld hebben Knuffie, heel veel schrijven.Kohtje, het is fijn dat jouw aanpak bij jouw moeder heeft gewerkt. Ik heb dat jaren geleden al meerdere keren geprobeerd. Maar bij mijn moeder werkte het niet. Als ik probeerde haar uit te leggen dat ik het gevoel had dat ze me een schuldgevoel probeert aan te praten, omdat ik dingen anders doe dan zij goedkeurt, dan kreeg ik als antwoord dat dat ook precies de bedoeling was. Ik MOET een schuldgevoel krijgen, want zij is er echt van overtuigd dat haar visie de juiste is. En het is onmogelijk haar van het tegendeel te overtuigen.Zowel mijn zus, mijn vader als ik hebben het tenslotte maar opgegeven, en geloof me, ik ben degene die het het vaakst en langste geprobeerd heeft. En nu heeft het geen zin meer, omdat haar geestelijke vermogens afnemen, en ze na vijf minuten al vergeten is waar we het over hadden. Maar ze is nog steeds net zo dwingend, en vindt nog steeds dat haar mening de juiste is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Goed gegaan vandaag. Vanmorgen was ik niet al te lekker maar gaandeweg de ochtend knapte ik weer op. Ben best nog druk geweest. En nu net terug van portrettekenen. Pfooeeeiii, da's nog niet makkelijk. Maar goed, we tekenen stug door. Misschien wordt het nog wat op den duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Stien, weet je zeker dat onze moeders geen familie van elkaar zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Yo Micky en kornuiten,ja ben d'r weer bij maar wel maar kort. Bammetje is moe. Afgelopen dagen erg laat geworden, schrijf morgen vast meer.Knuf, goed van je.Ferry, top die AA van je.Twanneman, ga je nog goed? Blijf d'r bij he!En voor de rest een zodat niemand zich achtergesteld hoeft te voelen en meer van die zooi.Laters lieve luitjes:lips:De eerste laten staan, dan komt alles goed(citaat van Rudy) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Nou, dan heeft ze wel een grote familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Dank je BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Welterusten BamBam. Gesport vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 kohtje, het lukt je wel dat portret!! Het zit misschien nog niet goed in je vingertoppen maar je hebt al bewezen dat als je iets echt wilt dat het je ook lukt!!!ja, moeders!! Wie een perfecte moeder heeft steekt de vinger op!!! ik probeer het beter te doen dan mijn ma en ik hoop dat er later niemand van mijn kinderen emo-problemen heeft door de manier waarop ik nu met hen omga, begrijpen jullie?!Hoi BamBam, hallo en slaapwel!!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Slaap lekker BamBam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Hoi Anna,In mijn groep zitten 4 vrouwen, sterker nog 1 vrouw reist met mij samen, naar de AA toe. En de groep betaat in totaal uit 12 personen. Dat is de vaste kern, die elke week aanwezig is. En wat ik heb begrepen,komen er vaker mensen, die af en toe komen.Hoe gaat het met de verkoudheid?liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 BamBam, truste.Ik geloof dat meerderen van ons herkenning vinden in mijn verhaal. Maar mensen jullie moeders zijn niet ook nog eens familie van mij, onmogelijk, dan had ik nooit op het forum geschreven. Dat zou wel al te veel van het goede zijn geweest! Ik heb mijn handen vol aan haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Hoi Allemaal,@BamBam: Ja, ik blijf erbij en ja, het gaat nog goed... Of ja, het gaat.Ik vind er niks an om alleen thuis te zijn, net een long-distance woordenwisseling gehad over de telefoon, en daarna heel veel zin om er een fles wijn in te gieten. Er staat een fles rood en een fles wit in de kast. Niet gedaan hoor, ik ben gaan wandelen met de hond en ga zo naar bed. Nog even hier wat tiepelen met een glas Crodino met ijs (wat is dat spul toch zoet, moet weer snel op zoek naar alternatieven).@Ferry:Goed man! Als ik jou lees krijg ik er ook zin an!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Hoi Knuffie,Klasse hoor, steek de pluim zelf maar waar je wilt. (lol)liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Lieve mensen, allemaal pluimen en zo voor alle moeilijke en leuke dingen die jullie voor elkaar hebben gekregen vandaag. Kohtje gaat naar Betje toe want Kohtje valt bijna om van de slaap. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Slaapwel kohtje, tot morgen!!!@Ferry, danke!! Momenteel op mijn hoed, denk ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 @kohtje:Welterusten. Ik ga zo met je mee, maar dan heel veel kilometers verderop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Joehoe!! Marieke bedankt voor mijn eerste knuffel van vandaag!! Nu heb ik al een emoe, een pluim én een knuffel, kan het nog beter?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 De verkoudheid is ongeveer hetzelfde Ferry. Jouw AA groep is in ieder geval beter verdeeld dan die waar iemand het gisteren over had.Stien, toch hebben ze iets gemeenschappelijks, die moeders van ons. En Knuffie, ja, wij snappen het heel goed wat jij probeert. Dat probeer ik ook.Twan, welterusten alvast voor zometeen. Had ik je even moeten waarschuwen voor ik de hond ging uitlaten? Het regende, daar was ik niet zo blij mee met die verkoudheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden