cato39 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 In een januari-zonnetje op m'n balkon zittenmet een grote mok dampende koffie verkeerd in m'n handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 met een heel goed boek in bed met een grote pot thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 s'ochtends wakker worden zonder kater, me omdraaien naar m'n lief en bedenken hoe gelukkig ik ben omdat ik geen kater heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 praten met mensen waar je plezier aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 genoegen kunnen nemen met minder door er meer van te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Om me heen kijken en gelukkig zijn met al het mooie wat ik heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 een spinnende kat op je buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 een draadje op pikken van cato en lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Weten dat het mijn laatste nachtdienst is!! (sorry, even egoïstje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
droefie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 'S avonds dicht tegen mijn lief aankruipen en dat heerlijke moment bewust meemaken omdat ik niet bezopen ben................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Diegene die hier een antwoord op heeft zal rijk zijn (niet in geld alleen natuurlijk)Voor mij geldt: als zij maar gelukkig zijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Er niet van wakker liggen, wat een ander, over je zegt of denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 dat over een uurtje mijn vrouw weer thuiskomt van haar werk en ik het eten mag klaarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 mijn twee caviaatjes die elke ochtend en avond voor me uit de keuken inrennen omdat ze eten krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Wat een leuke caviaatjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Vanavond lekker thuis blijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Geluk is...En zo is het maar net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 wandelen met de hondjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 30 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 ...... puur en zuiver,... het kost niets om te geven, en is van onschatbare waarde om te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Hoe kun je geluk geven?Liefde kun je geven...geluk kan alleen ieder voor zich voelen, of niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 30 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Geluk schuilt in een glimlachdie je toverd op het gezicht van een vreemde,geluk schuilt in het de ander laten voelen dat hij er mag zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 tevreden zijn met hetgeen je hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 1 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 na zoveel jaar doffe ellendeweer echt, oprecht, zin hebben in het voorjaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden