Spring naar bijdragen

Inschrijflijst bijeenkomst datum/lokatie nader te bepalen

Lianne

Aanbevolen berichten

Knuf, je zou dan eventueel wel in ons huis kunnen logeren, als het tenminste in een weekend is dat mijn dochter bij haar vader is.

(Maar dan zouden we dus eerst een datum moeten hebben, en daarna goed privekontakt).

Zaterdag, 3 maart zou mij goed uitkomen.
Arnhem dus.

Ik gooi maar een balletje op hoor.
:sun:

Liefs, Lady.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat Arnhem vooral centraal lijkt voor de Oost-Nederlanders onder ons. West-Nederlanders, wat vinden jullie ervan? Het vorige voorstel was Rotterdam, maar dat vind ik persoonlijk ook niet al te centraal. Wat dachten jullie van Utrecht, of 's Hertogenbosch?

De maand maart is voor mij wel een beetje een bezwaar, want dan verjaart zo ongeveer mijn hele familie, en ben ik dus geen enkel weekend thuis. Mijn voorkeur gaat uit naar iets verder in het voorjaar, eind april, begin mei. Als het weer een beetje meezit kunnen we dan ook nog iets gaan dóen, een wandeling of zo. En daarvoor is een stad misschien weer niet ideaal. Zullen we even gaan brainstormen hoe iedereen zich zo'n ontmoeting eigenlijk voorstelt? Alleen maar ergens zitten in een horecagelegenheid, of proberen samen iets leuks te gaan doen? En daarvan de lokatie laten afhangen? Ik denk dat het wel te regelen moet zijn dat mensen met een auto degenen zonder ergens op een station oppikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me spannend om van virtueel naar reeel te switchen. Mijn nieuwsgierigheid heeft de overhand.
De kans om met name de andere musketiers (van Rufanfer Anna en Ferry) te ontmoeten, laat ik me niet ontgaan.
Vroeg in het voorjaar heeft de voorkeur, de plaats maakt niet zoveel uit.

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat verder reizen moet ik toch dus plaats maakt me niet zoveel uit.

Februari lijkt me goed anders duurt het zo lang, april is te ver weg. Ik zou het liefst op een zondag afspreken om het nog wat ingewikkelder te maken. Is dat voor veel mensen een bezwaar?
Ha, het lijkt me toch wel leuk. De eerste keer dat Lianne erover begon had ik nog zoiets van; mwaah ik weet niet. Nu vind ik het nog steeds retespannend maar een stuk leuker.

Maare ff een zorg delen. Hoe voorkomen we dat er gekken gaan komen. Het is waarschijnlijk overdreven maar dat zijn dan toch dingen die ik bedenk. En ik weet best een aantal mensen die ik NIET wil ontmoeten.:angry:
En iedereen kan straks lezen waar en wanneer we afspreken.

Ha, ik weet al wat. Zeeman is toch over de 100 kilo(niet teveel afvallen hoor!), maken we hem portier:D Ik ga er wel achter staan bulken, hihi.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bambam,

Om te beginnen zijn we allemaal in zekere mate gestoord... sommige meer dan anderen...hahaha knipoog....

Maak je niet teveel zorgen....het scenario wat jij voor ogen hebt is zeer onwaarschijnlijk....
Natuurlijk zijn er aparte mensen op deze wereld...echter ik acht de kans zeer klein dat er iemand komt met andere bedoelingen dan elkaar leren kennen en elkaar eventueel helpen...
Ik ben daar persoonlijk ook niet bang voor....om eerlijk te zijn ben ik wel eens op plekken geweest waarvan ik nu achteraf zeg...woooaahhh.... hahahaha...en daar bedoel ik geen AA meetings mee hahaha...

Ben zelf op diverse (heel veel!) meetings geweest en ik heb zoiets nog nooit meegemaakt....

Iedereen is welkom....en samen staan we sterk...

Het is misschien wel handig om een format te maken voor zo'n middag...dus wat we gaan doen....

Gr.

Ziza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal ook wel meevallen hoor maar ja dat zijn dat wat hersenspinsels van mij.

En idd een beetje weten wat we gaan doen is denk ik wel goed. Is in de buurt van Utrecht, als we daar afspreken, een mooie wandelomgeving bv. Al lopende met deze en gene een beetje kletsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan. Voor mij is het voorjaar wat laat, ben net gestopt en heb daarom denk ik behoefte aan een vroeger tijdstip. En voor mij ook het liefst op een zondag. Wehebben 1 auto en op zaterdag zitten we dan met de clubjes.En als zondag niet lukt zoek ik wel een oplossing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het februari wordt, ik kan niet op 3/4 en10/11 februari. Dat weet ik nu alvast zeker. En verder is niets zeker. Maar ja, hiermee wil ik natuurlijk niets tegenhouden. Want Ziza is dan wel niet belangrijk, ik ben het ook niet, als ik dat maar weet, o zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, ik haalde even een veelgebruikt zinnetje van Ziza aan over dat de wereld niet alleen maar om jouzelf draait, ook al denk je dat soms. Niemand is onmisbaar als het er op aan komt. En doordat ik als eerste zo met data aankwam waarop ik niet kan vond ik het even nodig dat erbij te zeggen. Als ik niet kan maar de rest wel dan moet dat geen belemmering zijn.... eigenlijk moet ik niet zoveel kletsen. Gewoon even afwachten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...