Lady Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Knuf, je zou dan eventueel wel in ons huis kunnen logeren, als het tenminste in een weekend is dat mijn dochter bij haar vader is.(Maar dan zouden we dus eerst een datum moeten hebben, en daarna goed privekontakt). Zaterdag, 3 maart zou mij goed uitkomen.Arnhem dus.Ik gooi maar een balletje op hoor.Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Datum is voor mij ook accoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 HoiSorry, domme vraag van (domme;)) belg: waar ligt Arnhem??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Nou Belg, Arnhem ligt in het midden van gelderland, iets boven Nijmegen. En is een hele grote stad.Ik denk net zo groot als Antwerpen. Dus je ziet het niet over het hoofd. lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hai allemaalIk wil jullie ook wel graag ontmoeten.Arnhem is goed en de datum ook............????????????Kon niet slapen dus was ff aan het neuzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Ik denk dat Arnhem vooral centraal lijkt voor de Oost-Nederlanders onder ons. West-Nederlanders, wat vinden jullie ervan? Het vorige voorstel was Rotterdam, maar dat vind ik persoonlijk ook niet al te centraal. Wat dachten jullie van Utrecht, of 's Hertogenbosch?De maand maart is voor mij wel een beetje een bezwaar, want dan verjaart zo ongeveer mijn hele familie, en ben ik dus geen enkel weekend thuis. Mijn voorkeur gaat uit naar iets verder in het voorjaar, eind april, begin mei. Als het weer een beetje meezit kunnen we dan ook nog iets gaan dóen, een wandeling of zo. En daarvoor is een stad misschien weer niet ideaal. Zullen we even gaan brainstormen hoe iedereen zich zo'n ontmoeting eigenlijk voorstelt? Alleen maar ergens zitten in een horecagelegenheid, of proberen samen iets leuks te gaan doen? En daarvan de lokatie laten afhangen? Ik denk dat het wel te regelen moet zijn dat mensen met een auto degenen zonder ergens op een station oppikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Bij het draadje van vandaag (4 januari) heb ik al een beetje een antwoord gegeven. Ik ben er dus nog niet helemaal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Ik denk er nog over na. Voor mij westerling evt. Utrecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Het lijkt me spannend om van virtueel naar reeel te switchen. Mijn nieuwsgierigheid heeft de overhand.De kans om met name de andere musketiers (van Rufanfer Anna en Ferry) te ontmoeten, laat ik me niet ontgaan.Vroeg in het voorjaar heeft de voorkeur, de plaats maakt niet zoveel uit.Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Het lijkt me harstikke leuk maar ik denk niet dat ik dat ga redden. ov is in het weekeinde waardeloos.We hebben nu zelfs een belbus in het weekeinde, kreun.Maar ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Ik begin het idee wel steeds leuker te vinden. Utrecht of omgeving lijkt mij wel een goed idee. Centraal gelegen en ook met openbaar vervoer (meestal) goed te bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Na wat denken wint bij mij ook de nieuwsgierigheid en praten doe ik toch het liefst nog face to face. Dus ja, ik kom ook. Datum maakt mij niet zo uit, misschien februari? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi allemaal,Utrecht zou handig zijn maar in principe maakt de plaats mij niet zoveel uit.....Datum februari/maart.... zat plekken vrij in mijn agenda....ik hoor het wel...Het lijkt mij hartstikke leuk om jullie te ontmoeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Wat verder reizen moet ik toch dus plaats maakt me niet zoveel uit.Februari lijkt me goed anders duurt het zo lang, april is te ver weg. Ik zou het liefst op een zondag afspreken om het nog wat ingewikkelder te maken. Is dat voor veel mensen een bezwaar?Ha, het lijkt me toch wel leuk. De eerste keer dat Lianne erover begon had ik nog zoiets van; mwaah ik weet niet. Nu vind ik het nog steeds retespannend maar een stuk leuker.Maare ff een zorg delen. Hoe voorkomen we dat er gekken gaan komen. Het is waarschijnlijk overdreven maar dat zijn dan toch dingen die ik bedenk. En ik weet best een aantal mensen die ik NIET wil ontmoeten.En iedereen kan straks lezen waar en wanneer we afspreken.Ha, ik weet al wat. Zeeman is toch over de 100 kilo(niet teveel afvallen hoor!), maken we hem portier:D Ik ga er wel achter staan bulken, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hai Bammie, in mijn naiviteit had ik dat nog niet bedacht, ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit te voorkomen. Maar als er zo iemand is, dan knikkeren we diegene er toch uit? Nou ik denk nog even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi Bambam,Om te beginnen zijn we allemaal in zekere mate gestoord... sommige meer dan anderen...hahaha knipoog....Maak je niet teveel zorgen....het scenario wat jij voor ogen hebt is zeer onwaarschijnlijk....Natuurlijk zijn er aparte mensen op deze wereld...echter ik acht de kans zeer klein dat er iemand komt met andere bedoelingen dan elkaar leren kennen en elkaar eventueel helpen...Ik ben daar persoonlijk ook niet bang voor....om eerlijk te zijn ben ik wel eens op plekken geweest waarvan ik nu achteraf zeg...woooaahhh.... hahahaha...en daar bedoel ik geen AA meetings mee hahaha...Ben zelf op diverse (heel veel!) meetings geweest en ik heb zoiets nog nooit meegemaakt....Iedereen is welkom....en samen staan we sterk...Het is misschien wel handig om een format te maken voor zo'n middag...dus wat we gaan doen....Gr.Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Het zal ook wel meevallen hoor maar ja dat zijn dat wat hersenspinsels van mij.En idd een beetje weten wat we gaan doen is denk ik wel goed. Is in de buurt van Utrecht, als we daar afspreken, een mooie wandelomgeving bv. Al lopende met deze en gene een beetje kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goed plan. Voor mij is het voorjaar wat laat, ben net gestopt en heb daarom denk ik behoefte aan een vroeger tijdstip. En voor mij ook het liefst op een zondag. Wehebben 1 auto en op zaterdag zitten we dan met de clubjes.En als zondag niet lukt zoek ik wel een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Als het februari wordt, ik kan niet op 3/4 en10/11 februari. Dat weet ik nu alvast zeker. En verder is niets zeker. Maar ja, hiermee wil ik natuurlijk niets tegenhouden. Want Ziza is dan wel niet belangrijk, ik ben het ook niet, als ik dat maar weet, o zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Waarom ben jij niet belangrijk Kohtje, ik vind je toch wel een rots in de branding hier, dus zou het leuk vinden om je te ontmoeten. Kunnen we een raadspelletje doen, wie is wie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Visje, ik haalde even een veelgebruikt zinnetje van Ziza aan over dat de wereld niet alleen maar om jouzelf draait, ook al denk je dat soms. Niemand is onmisbaar als het er op aan komt. En doordat ik als eerste zo met data aankwam waarop ik niet kan vond ik het even nodig dat erbij te zeggen. Als ik niet kan maar de rest wel dan moet dat geen belemmering zijn.... eigenlijk moet ik niet zoveel kletsen. Gewoon even afwachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Nou, ik hoop dat we datum kunnen prikken waarop iedereen kan die wil komen. Ik zal mijn kalender even gaan checken en geef dan de data op wanneer ik niet kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Voorstel zondag 18 of zondag 25 febuari.Is dat wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Over 25-2 ben ik niet zeker, beter voormij 18-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Oh en de 4 e kan ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden